2009-08-04, 14:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cohiba
Det är klockren förnedring!

Enda TV-stunden jag njutit lika mycket av är Mike Wallaces reaktion på när en tämligen kissnödig Jan Guillou säger sig ämna konkurrera med 60 minutes genom sitt nya samhällsprogram på TV4.

"Jan! I'm honoured!"

Med lätt framåtböj, uppåtgående tonfall och en vidröring av Jans underarm.

Skulle Guillou haft ens ett kryddmått självironi skulle det talat till hans fördel, att han inte lät saxa bort det här.

När hände detta och finns klippet att se någonstans?
Citera
2009-08-04, 17:26
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Kan ju även vara tvärtom...att det är denna bedagade kvinnosak som anser sig vara nödd o tvungen att kolla så att inte någon annan av bygdens överblivna klimateriekossor försöker sig på att spänna på hennes nya, levande dildo!

En kvinna som har de matriella tillgångar som fröken morgonrock behöver verkligen inte sitta ensam på en gård, om jag säger så!

Åh fy fan då är hon verkligen desperat om hon vaktar på den där jädra botoxtomten *ryser*. Men hon tycker ju att han är världens sexigaste man. Då har man inte stora krav.....
Men ja.....dom verkar rätt desperata bägge två.
Hoppas för helvete att dom inte tänker skaffa barn ihop *uääärk*
Citera
2009-08-05, 03:40
Medlem
Eftersom hon är från Rättvik så är hon väl bara glad över att slippa gifta sig med någon av sina kusiner....
Citera
2009-08-05, 07:33
Medlem
JoLLyBoBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nitro74
Eftersom hon är från Rättvik så är hon väl bara glad över att slippa gifta sig med någon av sina kusiner....

Inflyttad från människobyn (Stockholm)
Citera
2009-08-05, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tokfaan
Minns höjdaren när han och dåvarande flickvän var på landet och Fadde fick för sig att hälsa på grannen. Glad i hågen stegade han fram och sa "Hej, hej!" Grannen vände sig om och gav honom onda ögat och lommande iväg utan att hälsa tillbaka. Roy Andersson hade inte gjort det bättre själv!
Ja jävlar, det minns jag med! När jag såg dokumentären tyckte jag han verkade någorlunda hyfsad(tro det eller ej), men när jag tänker tillbaks på det så var det nog för att han var relativt tyst i den.
Det är definitivt till hans fördel.
Jag har också för mig att han släpade med fru och barn ut på vischan.
Undrar vad dom gör nu?
Citera
2009-08-05, 22:06
Medlem
Rondavouzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tokfaan
Minns höjdaren när han och dåvarande flickvän var på landet och Fadde fick för sig att hälsa på grannen. Glad i hågen stegade han fram och sa "Hej, hej!" Grannen vände sig om och gav honom onda ögat och lommande iväg utan att hälsa tillbaka. Roy Andersson hade inte gjort det bättre själv!

http://www.youtube.com/watch?v=O3adJM6fmX8 om någe inte sett inslaget i fråga
Citera
2009-08-05, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rondavouz
http://www.youtube.com/watch?v=O3adJM6fmX8 om någe inte sett inslaget i fråga

Herregud!!
Filosofiske fadde. I vimerby...
Idioten stannar till vid en vattenpump på slutet. Och glor. Filosofiskt.
Citera
2009-08-06, 13:04
Medlem
Har han gården kvar..?
Citera
2009-08-06, 14:56
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Henderson
Herregud!!
Filosofiske fadde. I vimerby...
Idioten stannar till vid en vattenpump på slutet. Och glor. Filosofiskt.

Hade inte botoxtomten färgat håret rött också *kräks*.
Men på den filmen talade han ju i alla fall. Minns när han reste land och rike runt på Biondas singbacktur. Det var ju så man fick ta fram skämskudden. Men så tog det fort slut också.

Och näääää jag tror inte han har gården kvar. Den kanske han hyrde. Annars har han väl varit i full färd med att mocka skit under åren istället för att kasta ut och in skit via krogdörrar.
Citera
2009-08-06, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blah blah Blah
Har han gården kvar..?

http://www.expressen.se/1.485914

Nu har kronofogden beslutat att mäta ut Fadde Darwich sommarhus utanför Målilla i Småland. Det ska bjudas ut på exekutiv auktion.
"Barnen gråter"

- Senast i förrgår frågade min dotter när vi skulle åka dit igen. Jag var tvungen att berätta för henne hur det låg till. Då blev hon ledsen och grät. Det jobbigaste är att det går ut över barnen. Jag har ju byggt upp det stället för dem.
Citera
2009-08-06, 16:01
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillamopsen

Nu har kronofogden beslutat att mäta ut Fadde Darwich sommarhus utanför Målilla i Småland. Det ska bjudas ut på exekutiv auktion.
"Barnen gråter"

- Senast i förrgår frågade min dotter när vi skulle åka dit igen. Jag var tvungen att berätta för henne hur det låg till. Då blev hon ledsen och grät. Det jobbigaste är att det går ut över barnen. Jag har ju byggt upp det stället för dem.

Hmmm....se där ja så lite jag visste. Bra att någon har reda på sig.

Och ja....så går det när man inte sköter sina finanser. Vilken överraskning.
Citera
2009-08-06, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillamopsen

"Barnen gråter"

Jag sätter min ena njure på att fadde inte slog i en enda spik på det stället.

Har för mig att det va i november som han skulle upp i rätten? Å någonstans läste jag att han riskerar 16månaders i finkan? Fast jag är inte säker, jag blandar ihop dessa plastmänniskors liv.
Men det skulle ja va helt underbart om han åkte in!! Kommer han då att fortsätta blogga från kåken? Eller bara när han har permission?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in