2009-08-07, 15:03
Medlem
Tagelapas avatar
Och intet nytt att rapportera från Fadderullans blogg.
Det är bara bilder på tvättmaskiner (samma skitiga tvättstuga men skillnaden var att bilderna var tagna på natten) och järnvägsstationer.
Snacka jetsetliv......
Citera
2009-08-07, 15:31
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tagelapa
Hmmm....se där ja så lite jag visste. Bra att någon har reda på sig.

Och ja....så går det när man inte sköter sina finanser. Vilken överraskning.

Och väljer fel kvinna att leva med!

Tycker att hans dotter kan ge Patsy onda ögat, då förlusten nog kan tillskrivas Patsy.
Citera
2009-08-07, 16:30
Medlem
Fadde snackar skit om kompis

Dagen har börjat bra!

Innan jag slog på kaffebryggaren skickade jag iväg ett sms till en vän där jag skrev illa om en annan vän. Det är bara det att jag råkade skicka den till den vännen som jag skrev illa om Han har inte svarat sms:et ännu...

Inte första gången det händer heller. Häromdagen råkade jag skicka ett kärleks-sms till en manlig bekant. Han var inte sen med att skicka svar tillbaka, så här: "Öh, tja, tror du skickat till fel person"

Är det någon annan som har varit med om felskickat sms?

Skrivet av Fadde 7 augusti 2009 klockan 11:26

Hyggligt fadde! Är du säker på att det var ett misstag?
Om din "vän" är en annan kändiskåt slyna som du själv så förlåter han dig nog snart. Är han däremot en människa av kött och blod vill han nog ha en ursäkt, eller i alla fall en förklaring.
Blev det gott kaffe då?
Citera
2009-08-07, 17:08
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Henderson
Dagen har börjat bra!

Innan jag slog på kaffebryggaren skickade jag iväg ett sms till en vän där jag skrev illa om en annan vän. Det är bara det att jag råkade skicka den till den vännen som jag skrev illa om Han har inte svarat sms:et ännu...

Inte första gången det händer heller. Häromdagen råkade jag skicka ett kärleks-sms till en manlig bekant. Han var inte sen med att skicka svar tillbaka, så här: "Öh, tja, tror du skickat till fel person"

Är det någon annan som har varit med om felskickat sms?

Skrivet av Fadde 7 augusti 2009 klockan 11:26

Hyggligt fadde! Är du säker på att det var ett misstag?
Om din "vän" är en annan kändiskåt slyna som du själv så förlåter han dig nog snart. Är han däremot en människa av kött och blod vill han nog ha en ursäkt, eller i alla fall en förklaring.
Blev det gott kaffe då?

*S* Och så har karlfan så dålig kamera så man ser sällan eller aldrig vad det står på hans så flitigt fotade mobil.
Kanske kan köpa sig en ny och bättre för bloggstålarna.....eller dom kanske går direkt till kronolle......
Citera
2009-08-07, 17:13
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Kan ju även vara tvärtom...att det är denna bedagade kvinnosak som anser sig vara nödd o tvungen att kolla så att inte någon annan av bygdens överblivna klimateriekossor försöker sig på att spänna på hennes nya, levande dildo!

Det framgick ju inte av bilden vad som hade hänt mellan fadde och tant Morgonrock natten innan. Men det syntes tydligt, att vad det än kan ha varit, ångrade hon det.
Citera
2009-08-07, 17:19
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sven-Gustaf
Det framgick ju inte av bilden vad som hade hänt mellan fadde och tant Morgonrock natten innan. Men det syntes tydligt, att vad det än kan ha varit, ångrade hon det.

*S* Ja den bilden var inte bra. Såg ut som om hon vore dragen genom ett suggarsel. Och frågan är.......hur i himmelens namn kunde hon tillåta botoxtomten att lägga ut den där bilden.
Citera
2009-08-07, 20:11
Medlem
Fadde hos frissan (och gör INTE reklam för dem...)

Jag passade på att gå till min favoritfrisör, George på City frisörerna och klippte håret. Eftersom jag alltid varit fåfäng så har jag varit noga med frisyren. Att hitta en frisör att känna sig bekväm med har inte varit det enklaste. Men här har jag hittat en frisör som klipper mitt hår precis som jag vill ha det. Då är det inget snack om något reklam jag försöker göra för salongen, utan jag tycker verkligen det.
Skrivet av Fadde 7 augusti 2009 klockan 18:32

Givetvis fadde, givetvis. Men varför la du då in deras telefonnummer på den första bilden?
Därför att du gör reklam för dem. Och fick förmodligen klippningen gratis mot att du lägger ut numret.

Kul å se frisörbögarna stå å hålla om varandra på den tredje bilden. Tror att du kände riktigt hemma där.

Kan inte nån som bor i Nyköping gå fram till fadde ikväll(han står å spänner sig utanför clubtellus) å ge en komplimang angående frissan?

(kolla in bilden som jag var snabb å sno från hans sida! Den gör sig inte riktigt i litet format. Men kolla gärna den på hans blogg. Han ser såklart helt jävla mongo ut)
Senast redigerad av Henderson 2009-08-07 kl. 20:16.
Citera
2009-08-07, 20:35
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tagelapa
*S* Ja den bilden var inte bra. Såg ut som om hon vore dragen genom ett suggarsel. Och frågan är.......hur i himmelens namn kunde hon tillåta botoxtomten att lägga ut den där bilden.

Hon befann sig väl i chock. Han hade friat, efter en veckas bekantskap, och hon hade - ve och fy!- i fyllan och villan tackat ja. Typ.

Sitta där i morgonrocken och fundera på "hur ta sig ur detta?" Lätt att glömma bort poserandet. Typ.
Citera
2009-08-07, 21:47
Medlem
Cobra Mk IIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sven-Gustaf
Hon befann sig väl i chock. Han hade friat, efter en veckas bekantskap, och hon hade - ve och fy!- i fyllan och villan tackat ja. Typ.

Sitta där i morgonrocken och fundera på "hur ta sig ur detta?" Lätt att glömma bort poserandet. Typ.

Inga problem för henne att ta sig ur det. Komihåg att deras förhållande är fejk och påhittat. Påhittat för att skapa nyheter som de sedan kan tjäna pengar på genom att sälja till lata journalister. De kommer garanterat att göra slut och inte gifta sig. Men inte förrän varenda krona har kramats ur det pågående förhållandet.
Citera
2009-08-07, 22:20
Medlem
Tagelapas avatar
Faddes kvällsblogg.....

"
Club Tellus har nu haft öppet i flera timmar. Det är fullt med gäster. Stämningen är på topp. En riktig utomlands känsla får man när man tittar över parken med alla människor som ser ut att ha det trevligt. Det är även fullt på båda uteserveringarna."

Till detta var det en mörk grynig bild på två gubbar samt ett par bilder tagna på festande människor. Han kan ju egentligen återanvända krogbilderna för de är ju likadant i alla små bonnahålor han besöker.
Ingen skulle reagera eller märka någon skillnad.

Vilket toppjobb han har Fadderullan. Ranta runt och vakta dörrar. Han är ju inte ens vakt numera så frågan är vad han egentligen gör.
Han tycker ju att tvätt är ett kvinnogöra (enligt hans blogg) men att jönsa runt och leka vakt.....det är tydligen väldigt manligt.
Men man har inte fått se fler bilder på vanligt hederligt gårdsarbete. Det blir väl för tungt för den lille fjollan.
Citera
2009-08-08, 10:12
Medlem
Natt-tvätt
Det fanns ingen tvätt-tid imorgon. Enda chansen att få rena kläder var att tvätta i smyg nu under natten.
Är inte riktigt klar ännu. Har fortfarande en maskin som håller på för fullt medans den förra ligger i torktumlaren. Det hörs ända hit att maskinerna är på.

Återstår att höra vad grannarna har att säga om det imorgon.

Jag har i alla fall inte haft fest en enda gång hemma och stört någon granne så det borde jag ha på pluskontot hos hyresvärden.

Om en stund är det dags att smyga ner igen och försöka få upp tvätten obemärkt.

Det är tur att man inte behöver tvätta varje dag.

Skrivet av Fadde 7 augusti 2009 klockan 03:24

Gött, fadde! Skit i grannarna! Dina svenssongrannar är inga jet-setstekare som du själv. Dom kan aldrig sätta sig in i ditt liv. En man som du har behov som sträcker sig långt utanför den vanliga tvättstugetiden.
Om nån säger nåt tycker jag att du ska flexa dina muskler.
Citera
2009-08-08, 10:37
Medlem
rogerks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Henderson
Natt-tvätt
Det fanns ingen tvätt-tid imorgon. Enda chansen att få rena kläder var att tvätta i smyg nu under natten.
Är inte riktigt klar ännu. Har fortfarande en maskin som håller på för fullt medans den förra ligger i torktumlaren. Det hörs ända hit att maskinerna är på.

Återstår att höra vad grannarna har att säga om det imorgon.

Jag har i alla fall inte haft fest en enda gång hemma och stört någon granne så det borde jag ha på pluskontot hos hyresvärden.

Om en stund är det dags att smyga ner igen och försöka få upp tvätten obemärkt.

Det är tur att man inte behöver tvätta varje dag.

Skrivet av Fadde 7 augusti 2009 klockan 03:24

Gött, fadde! Skit i grannarna! Dina svenssongrannar är inga jet-setstekare som du själv. Dom kan aldrig sätta sig in i ditt liv. En man som du har behov som sträcker sig långt utanför den vanliga tvättstugetiden.
Om nån säger nåt tycker jag att du ska flexa dina muskler.
Verkar ju skitsmart att bryta mot reglerna och sedan blogga om det....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in