2011-05-15, 08:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zBr9
Simmar han verkligen i cash? Vad får han dom ifrån?

Kändisskapet generar nog en hel del ska ni veta.
Citera
2011-05-15, 08:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tokyobarnet

Men lille vän, tror du på allvar att man badar i pengar bara för att man är känd? Fadde är inte förmögen någonstans.
Citera
2011-05-15, 08:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av stilnoc2009
Men lille vän, tror du på allvar att man badar i pengar bara för att man är känd? Fadde är inte förmögen någonstans.

Varför detta hat mod Fadde? Fadde är en man som lyckats i livet, och även fått stå i rampljuset större delen av det. Låter inte som ett helt fel liv om ni frågar mig.
Citera
2011-05-15, 08:52
Medlem
zBr9s avatar
Citat:

Ja alltså, att kändisskapet genererar pengar är det nog ingen som tvivlar på. Men du använde uttrycket "simmar i cash", vilket jag tror är långt ifrån sanningen, då det ändå kräver någon typ av inkomstbringande utöver att blogga. På dig låter det ungefär som att Fadde är miljonär på att skriva träningsblogg och dyka upp på kändisfester, vilket jag tror är skitsnack. Så, bygger du ditt påstående om Faddes simmande i pengar på något annat än att han är känd?

Verkar mest som att Fadde är din kusins morbror eller din pojkvän på det du skriver...
Citera
2011-05-15, 09:10
Medlem
Citat:
Varför detta hat mod Fadde? Fadde är en man som lyckats i livet, och även fått stå i rampljuset större delen av det. Låter inte som ett helt fel liv om ni frågar mig.

Om du ser till Fadde som person och ser på hans liv och tycker att: " shit, den där Fadde har verkligen lyckats", då tycker jag synd om dig. Tragisk figur.
Citera
2011-05-15, 09:14
Avslutad
Citat:

Hur har man lyckats i livet när ens största bedrift är att man planerat att gifta sig med Linda Rosing? Lägg även till att han jobbat som dörrvakt typ hela sitt liv (snacka om ett riktigt toppjobb), att han har flertalet kraschade relationer bakom sig och att han suttit i fängelset. Enligt mig så är han MISSlyckad och inget annat.
Citera
2011-05-15, 10:54
Medlem
Bavaros avatar
Citat:

Are you for real? Lyckats i livet, är det att hamna i fängelse!?
Citera
2011-05-15, 11:26
Medlem
fluke12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bavaro
Are you for real? Lyckats i livet, är det att hamna i fängelse!?
Hamna på kåken och med miljonskulder till kronofogden är ju jävligt lyckat

Killen är väl en av de största losers som går i ett par skor idag.
Citera
2011-05-15, 13:24
Medlem
rogerks avatar
Citat:

Vacker o smart hustru...=inte..
Egen firma som går bra ....=inte
Bra med kapital på banken ... =inte
Bra utbildning ... =inte
Erfarenheter som arbetsgivare vill ha ... =inte

Vi får hoppas hans barn är välartade och har skaffat sig andra förebilder inför vuxenlivet än sin egen far.
Citera
2011-05-15, 13:47
Bannlyst
Okej okej.. visst ligger det något i några av sakerna ni nämner. Men jag känner ändå en doft av den svenska avundsjukan i denna tråd
Citera
2011-05-15, 14:48
Medlem
rogerks avatar
Citat:
Okej okej.. visst ligger det något i några av sakerna ni nämner. Men jag känner ändå en doft av den svenska avundsjukan i denna tråd
Sorry, inte ett endaste dugg.
Avundsjuka på vad???
Citera
2011-05-15, 15:12
Medlem
4168s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av four-leaf
Syrier

Syrier från Syrien eller är han Syrian?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera