Han ska ju alltid gifta sig med alla kvinnor han möter. Det är en del av det mediala spelet. Han hittar på sånt här för att tjäna pengar på att sälja "nyheterna" till kvällspressen. Men ab och expressen är nog inte lika intresserade nu.
Det var linda rosing som lärde han att göra såhär.
Han ska ju alltid gifta sig med alla kvinnor han möter. Det är en del av det mediala spelet. Han hittar på sånt här för att tjäna pengar på att sälja "nyheterna" till kvällspressen. Men ab och expressen är nog inte lika intresserade nu.
Det var linda rosing som lärde han att göra såhär.
Det blir också lite lättare att stjälpa över sina skulder på henne.
Fadde är numera fullvärdig medlem i den kriminella organisationen Omertas Svealand. Hans fula nuna ståtar på deras Facebookprofil där de bla annonserar efter flera medlemmar.
Fortfarande ingen som kommenterat Faddes eventuella inblandning i Omertas Svealand. Lite pinsamt att en vaktchef, tillika nyfrälst och nyförlovad intern som lovar bot och bättring figurerar på en sådan facebooksida.
Varför betalar (och skriver) tidningarna detta? Vad är nyhetsvärdet på den där slibbiga nollan?
(Han har fortfarande äcklig och slibbig Hitlerfrisyr)
Vad får han betalt per gång han figurerar med tjejerna? Någon som vet?
Och hur är man funtad som tjej, när man ställer upp på skiten? Jag skulle skämmas ögonen ur mej om jag började dejta Fadde! *spyr en smula på bara tanken*
Varför betalar (och skriver) tidningarna detta? Vad är nyhetsvärdet på den där slibbiga nollan?
(Han har fortfarande äcklig och slibbig Hitlerfrisyr)
Vad får han betalt per gång han figurerar med tjejerna? Någon som vet?
Och hur är man funtad som tjej, när man ställer upp på skiten? Jag skulle skämmas ögonen ur mej om jag började dejta Fadde! *spyr en smula på bara tanken*
Såklart om man inte vill SYNAS men denna nya med Victoria haka, vill vara med i tidningar!
Thats it!
En bloggare som listat några av brudarna och tidningsscreens: http://hoforsbloggen.se/?p=5723
Sett på det där sättet blir det om möjligt ännu mer patetiskt med alla hans "nya kärlekar"
En bloggare som listat några av brudarna och tidningsscreens: http://hoforsbloggen.se/?p=5723
Sett på det där sättet blir det om möjligt ännu mer patetiskt med alla hans "nya kärlekar"
Patetiskt och patetiskt...Han blir i alla fall sexuellt tillfredställd......
Å,de,nte så jivla dåligt de,me.......