Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-12-03, 22:43
  #2305
Medlem
Han försöker nog på ett sätt att fixa en försörjning och samtidigt hålla sig kvar i tidningskolumner dvs Aftonhoran han och Rosing hade nog en del gemensamt egemtligen. Men han har barn som nu måste vara tonåringar eller vuxna och då verkade hade leva ett ok liv med mamman till barnen och normalt liv de var med på Tv måste var runt 10-15 år sen när och om jag inte minns helst fel så jobbade han som vakt på Spy Bar. Därifrån fick han väl kicken i princip pga konstigheter sen tror jag att man kan rota lite i vad Stureplansgruppen med Vimal Kovac i spetsen hade med saken att göra tror inte att denna Vimal är någon ok person bara smart och håller sig på rätt sida av lagen hela tiden sen får andra göra skitjobbet och bära hundhuvud eller någon som vet något eller har info?
Citera
2015-12-04, 19:20
  #2306
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Legoland
Han försöker nog på ett sätt att fixa en försörjning och samtidigt hålla sig kvar i tidningskolumner dvs Aftonhoran han och Rosing hade nog en del gemensamt egemtligen. Men han har barn som nu måste vara tonåringar eller vuxna och då verkade hade leva ett ok liv med mamman till barnen och normalt liv de var med på Tv måste var runt 10-15 år sen när och om jag inte minns helst fel så jobbade han som vakt på Spy Bar. Därifrån fick han väl kicken i princip pga konstigheter sen tror jag att man kan rota lite i vad Stureplansgruppen med Vimal Kovac i spetsen hade med saken att göra tror inte att denna Vimal är någon ok person bara smart och håller sig på rätt sida av lagen hela tiden sen får andra göra skitjobbet och bära hundhuvud eller någon som vet något eller har info?
Konstigheter? Karln satt ju inne ett tag för bokföringsbrott. Det var väl spy bars garderob som höll fröken Rosing med pulver i slutändan? Så medan han skakade galler åkte Linda ner till Spanien för att bli porrstjärna för Private. Tyvärr platsade hon inte utan fick åka hem och leta ny man istället.
Citera
2016-03-30, 16:19
  #2307
Medlem
Knullkungens avatar
Skall på dejt med Gunilla Persson. Kaka söker maka?

http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle22516518.ab
Citera
2016-05-27, 11:46
  #2308
Avstängd
Haha nu har han hittat en ny wt-brud
Citera
2016-05-27, 14:32
  #2309
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dundeeunited
Haha nu har han hittat en ny wt-brud

Vem är det han hittat? Finns det bilder?
Citera
2016-05-28, 12:53
  #2310
Medlem
rogerks avatar
http://www.expressen.se/noje/kungen-...-han-sig-igen/

tja vad ska man säga.... o allt är inte sant, synd journalisten inte följt denna tråd.
Citera
2016-05-28, 21:56
  #2311
Medlem
Flashbabe!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rogerk
http://www.expressen.se/noje/kungen-...-han-sig-igen/

tja vad ska man säga.... o allt är inte sant, synd journalisten inte följt denna tråd.

Den artikeln kan vara det mest tragiska jag läst faktiskt. Det sken verkligen igenom att glansdagarna är över. Det kändes inte som om varken nära/kära eller kändiseliten skulle komma på 50-årsfesten? De namn som nämndes i artikeln, utgår ifrån att reportern valt de "mest kända", var nån deltagare från "Färjan" och Daniel Nyhlén, avdankad nöjesreporter på Aftonbladet.
Senare på kvällen hånglar Fadde med en (ny) bekant till en gäst, undersköterskan Ulrika. Sen är det fyllesnurr dem emellan och framtiden är oviss.
Innan dess har han dock gjort klart att antalet kvinnor han legat med genom åren, är ca 4000 st.

Jag vill verkligen försöka se helheten och inte döma Fadde, (och jag har träffat honom massa ggr på "den gamla goda tiden" mm & han är trevlig, så inget illa menat så) men jag får ångest å hans vägnar av artikeln och det är bara så jävla tragiskt pinsamt, att vara 50 och leva och uttala sig så.
Citera
2016-05-28, 22:20
  #2312
Medlem
Har han några pengar nuförtiden? Vad jobbar han med?

Blev väl en del återbetalningar för skatteskojen?

Hur mycket kan han Lägga Upp På Bordet?
Citera
2016-05-28, 22:24
  #2313
Medlem
Flashbabe!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deski
Har han några pengar nuförtiden? Vad jobbar han med?

Blev väl en del återbetalningar för skatteskojen?

Hur mycket kan han Lägga Upp På Bordet?

Har du testat Sök-funktionen eller Google?
Läs nyskriven artikel som det finns länk till några inlägg upp...
Citera
2016-05-31, 13:47
  #2314
Medlem
Knullkungens avatar
http://www.msn.com/sv-se/noje/celebr...nor/ar-BBtDwWx

"Fadde: "Jag har legat med 4000 kvinnor" "
Citera
2016-05-31, 15:08
  #2315
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knullkungen
http://www.msn.com/sv-se/noje/celebr...nor/ar-BBtDwWx

"Fadde: "Jag har legat med 4000 kvinnor" "

Skrattar så tårarna rinner. Han "avslöjar" att han påstår att han snittar på 300 nya kvinnor om året. Jo, säkert! Och att det beror på att han stått i dörren. Är det man uniform som lockar, luder som suger sig in på krogen, eller gamla tanter som misslyckats med kvart i ett-ragget.

Tror att ungdom på glid ser upp till honom för att han står i en dörr och har vaktat på Will Smith en gång.

Sällan har jag sett en värre lyteskomik. Oavsiktlig och självförvållad dessutom.

__________________
Senast redigerad av JagHarEnLiten 2016-05-31 kl. 15:15.
Citera
2016-05-31, 16:09
  #2316
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagHarEnLiten
Skrattar så tårarna rinner. Han "avslöjar" att han påstår att han snittar på 300 nya kvinnor om året. Jo, säkert! Och att det beror på att han stått i dörren. Är det man uniform som lockar, luder som suger sig in på krogen, eller gamla tanter som misslyckats med kvart i ett-ragget.

Tror att ungdom på glid ser upp till honom för att han står i en dörr och har vaktat på Will Smith en gång.

Sällan har jag sett en värre lyteskomik. Oavsiktlig och självförvållad dessutom.

300 om året..Låter nästan lite kristet.
Sex dagar i veckan och på den sjunde så vilade han....
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback