2010-05-26, 06:21
Bannlyst
Att killen är blåst och att han saknar all självdistans ifrågasätter nog ingen. Vem i helvete kommer köpa hans musik? Det roliga är att han dumpade Rosing för att hon enligt honom var blåst, men han uppvisar exakt samma beteende själv som hon tidigare hade. Man ser hans vidriga botoxnylle varje dag i kvällstidningarna där han kommer med massa ointresant pladder och viker ut sig.
Citera
2010-05-26, 08:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Somalisk-pizza
Att killen är blåst och att han saknar all självdistans ifrågasätter nog ingen. Vem i helvete kommer köpa hans musik? Det roliga är att han dumpade Rosing för att hon enligt honom var blåst, men han uppvisar exakt samma beteende själv som hon tidigare hade. Man ser hans vidriga botoxnylle varje dag i kvällstidningarna där han kommer med massa ointresant pladder och viker ut sig.
Skulle man starta en ny tråd om vem som är sveriges dummaste och mest patetiska människa så skulle Fadde vinna överlägset.

Och nu har stackaren gjort ett nytt skönhetsingrepp, var ska det sluta?
Citera
2010-05-27, 05:02
Medlem
skarprattarens avatar
Det ryktas att han var på Underbara bar på söder med en äldre aprak herre som såg ut att höra hemma vid närmsta kommunalkontor. Både stirrade lite väl mycket på en trio tjejer som inte riktigt såg ut att vara 17.
Citera
2010-05-27, 06:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skarprattaren
Det ryktas att han var på Underbara bar på söder med en äldre aprak herre som såg ut att höra hemma vid närmsta kommunalkontor. Både stirrade lite väl mycket på en trio tjejer som inte riktigt såg ut att vara 17.

Usch! Han är en riktigt slemmig typ utan nån som helst självdistans. Förresten har ni lagt märke till att hans ögonbryn blir mer och mer noppade för varje år? Ser ut som att han färgar dom också. Kanske tror han att det får honom att se ungdomligare ut..
Citera
2010-05-27, 08:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sillkungen
Usch! Han är en riktigt slemmig typ utan nån som helst självdistans. Förresten har ni lagt märke till att hans ögonbryn blir mer och mer noppade för varje år? Ser ut som att han färgar dom också. Kanske tror han att det får honom att se ungdomligare ut..

Jag undrar vad han tror vaselinet i ansiktet gör. Glansigt ansikte är ju aldrig riktigt att föredra.
Citera
2010-05-27, 09:11
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saffrose
Jag undrar vad han tror vaselinet i ansiktet gör. Glansigt ansikte är ju aldrig riktigt att föredra.
Han har väl hört att "reflexer" (typ de man få av mineralsmink) döljer rynkor. Det innebär dock inte att man skall ha en vaselinburk i ansiktet.
Citera
2010-05-28, 04:26
Medlem
Någon som vet var man kan få tag på Du är vad du äter med Fadde, den verkar inte finnas på Tv3 Play?

Saknas även torrenter.

Tackar
Citera
2010-05-30, 00:45
Medlem
Jag tror fadde har gått med i gestapo! http://www.improveme.se/fadde/100651
Citera
2010-05-30, 18:22
Medlem
rogerks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bearswe
Jag tror fadde har gått med i gestapo! http://www.improveme.se/fadde/100651
Håller fullständigt med

och
Sedan när bär man sådann klädsel denna årstid? Även om det är kallt på nätterna har man väl något mera sommarlikt på sig?
Citera
2010-05-31, 00:27
Medlem
Han ser ganska välgödd ut i sin gestaporock.
http://s.improveme.se/data/filearchive/128560.510x0.jpg

Och något jag funderar över. Vilka är dessa i musikbranchen som fadde refererar till när han säger att det är många som vill se en musikvideo till "we cän pärdey"
Senast redigerad av Saffrose 2010-05-31 kl. 00:30.
Citera
2010-06-02, 19:02
Medlem
Airwolfs avatar
I senaste Se & Hör finns en artikel om Fadde och exet Magdalena. Oj vilken underhållning "Kladde" bjuder på
Hon är rätt sur för att han målat ut henne som en bimbo på sin blogg. Hon fick inte heller använda Facebook för Fadde.
Det bästa citatet är nog: "Vi har gjort slut varje vecka i tre månader, nu räcker det"

Faddes respons?

"Jag ska försöka lappa ihop det här"

FLY MAGDALENA
Citera
2010-06-02, 21:56
Medlem
William Hainess avatar
Fast om han och Madam M träffas så kanske de kan festa?

Källa: Faddes urusla singel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in