2010-06-02, 22:04
Medlem
Cobra Mk IIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Airwolf
I senaste Se & Hör finns en artikel om Fadde och exet Magdalena. Oj vilken underhållning "Kladde" bjuder på
Hon är rätt sur för att han målat ut henne som en bimbo på sin blogg. Hon fick inte heller använda Facebook för Fadde.
Det bästa citatet är nog: "Vi har gjort slut varje vecka i tre månader, nu räcker det"

Faddes respons?

"Jag ska försöka lappa ihop det här"

FLY MAGDALENA

Få se nu, magdalena, var det vad den senaste maskuline tjejen hette? Jag tror inte hennes förnamn har nämnts i tråden.
Citera
2010-06-03, 11:45
Medlem
fadde grinade ju även ut i tidningen att det var hans offentlighet som skulle ha förstört det här. Nu skulle han göra om, göra rätt. Jag tror det var aftonbladets klickbilaga.

herregud, hur känd tror han att han är egentligen? men iofs så finns det inget bättre än en redig d-kändis med hybris.
Citera
2010-06-03, 16:02
Medlem
Airwolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saffrose
fadde grinade ju även ut i tidningen att det var hans offentlighet som skulle ha förstört det här. Nu skulle han göra om, göra rätt. Jag tror det var aftonbladets klickbilaga.

herregud, hur känd tror han att han är egentligen? men iofs så finns det inget bättre än en redig d-kändis med hybris.

Ungefär som bonde-Susanne som fixat en ny karl; han tyckte det påminde om "Notting Hill" att dejta Susanne (minns ej var jag läste det)

Eh? Jämföra Susanne med Julia Roberts?
Citera
2010-06-03, 22:43
Medlem
Tobad4u2days avatar
Va fan är Fadde,en subkändis som var dörrvakt och blev en hipp figur av Sturebratsen som fick doppa sin russinballe i Linda fläskläpp och en helful bondkärring i Dalarna som inte ville bli tagen i rökaren och sparkar ut fanskapet sen försöker han sig på stand-up och är lika rolig som att se en apa: sitta och huda För fan, sluta att skriva om c-kändisen
Citera
2010-06-03, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tobad4u2day
Va fan är Fadde,en subkändis som var dörrvakt och blev en hipp figur av Sturebratsen som fick doppa sin russinballe i Linda fläskläpp och en helful bondkärring i Dalarna som inte ville bli tagen i rökaren och sparkar ut fanskapet sen försöker han sig på stand-up och är lika rolig som att se en apa: sitta och huda För fan, sluta att skriva om c-kändisen

det är ju just för att han ständigt gör dessa grejer, att det finns en ständig källa att ösa ur som gör det så "roligt" att sitta på flashback som nån liten kärring och skvallra om denna halvmesyr till "man".

Nu ska han iaf sluta med standupen, en epok går i graven.
Sen ska han jobba på en möhippa. Hade mina vänner för det första ens anordnat en möhippa och sedan, som salt på såren, hyrt in fadde hade jag ju ställt in hela skiten.
Citera
2010-06-07, 14:54
Medlem
Tagelapas avatar
Lite intressant information om Fadde som jag hittade här på Fb.

Citat:
Ursprungligen postat av love-power
Fundera på hur kom Hedman i kontakt med Läderlasse Någon som vet ?
http://sv.tinypic.com/view.php?pic=2rnd3rd&s=6

Fadde är vän sedan många år med Hedman, Fadde har goda kontakter med Läderlasse sedan länge via Faddes brorsa. När Hedman vill ha något så är det via Fadde precis som alla andra kändisar.

Den Hedman som syftas på ovan är Magnus Hedman som ju åter är i blåsväder.
Senast redigerad av Tagelapa 2010-06-07 kl. 15:09.
Citera
2010-06-07, 15:58
Medlem
Citat:
inom snar framtid har jag planerat att bosätta mig i Spanien eller Frankrike. Har fått goda anbud från närstående som bor i båda länderna.
Ur Faddes blogg.

Det här låter för bra för att vara sant! Ska vi verkligen slippa karln?
Citera
2010-06-07, 16:04
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pseudotropheus
Ur Faddes blogg.

Det här låter för bra för att vara sant! Ska vi verkligen slippa karln?

Det troliga är att snaran börjar dras åt för vår gode Fadde. Nu när både Läderlasse och Magnus Hedman ligger under luppen då kan inte Fadderullan känna sig säker.
Men tack gode gud om det vore så att han försvann. Men vad fan skulle han försörja sig på därnere? Nåja han är ju en gigolo här hemma och utnyttjar damer så varför inte fortsätta.....
Citera
2010-06-07, 16:56
Medlem
Ska inte Fadderullan skaka galler i ett par år först? Eller blir det billigare att deportera han till Frankrike?
Citera
2010-06-07, 17:13
Medlem
Snookis avatar
Han har barn i tonåren. Hoppas de har en bra mamma, med en sånhär farsa. eller att de inte har hans efternamn iallafall, så att de har en ärlig chans i livet.
Citera
2010-06-07, 17:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tagelapa
Det troliga är att snaran börjar dras åt för vår gode Fadde. Nu när både Läderlasse och Magnus Hedman ligger under luppen då kan inte Fadderullan känna sig säker.
Men tack gode gud om det vore så att han försvann. Men vad fan skulle han försörja sig på därnere? Nåja han är ju en gigolo här hemma och utnyttjar damer så varför inte fortsätta.....
Tror Vivanco är ute och cykla när det gäller Läderlasse o Fadde eller är det något
jag har missat.????????????..Eller tänker du på skrönan om Spybar ?
Citera
2010-06-07, 17:38
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rascken
Ska inte Fadderullan skaka galler i ett par år först? Eller blir det billigare att deportera han till Frankrike?

Förmodligen är det så det är. Han har fått inställelsepappren till kurran. Istället för att skriva det så skriver han att han ska bo i Spanien eller Frankrike en tid
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in