2008-11-30, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FB05
Jag tror inte Fadde håller med. Han själv är 42(?) år gammal och bor hos samt övervakas av mamma Darwich.

Har ni förresten läst inlägget där Fadde stolt som en tupp berättar om hur han och tre andra gorillor fick Bas Rutten att gråta?

http://www.fadde.se/#comments200
Har inte kolllat hela tråden men det där med att han bor hemma hos mamma låter intressant.
Är han född i Sverige..??
Citera
2008-11-30, 17:16
Medlem
MaeWests avatar
Hmm, ungefär i jämnhöjd med Lindas lesbiska eskapader, så upptäcker fladder Sigrid? Och går ut med det i pressen!

Varje gång Patsy idkar någon form av sexuell aktivitet, så blir Fladder kär! Och upptäcker kvinnan i sitt liv!

Sifrid verkar ju vara en präktig flicka! Har jobb som hon dessutom utbildat sig för!
Och om det stämmer med det Fladder sagt i media, så har han haft känslor för sigrid länge! Vilken känga åt Patsys håll, då han indirekt menar på att han tänkt på Sigrid under sitt förhållande med Patsy!

Och hur länge kommer vi nu att ha pressen som arena för Patsy och Fladders kärleksgnabb?

Skall vi nu invänta Patsys motdrag på Fladders senaste utspel?
Citera
2008-11-30, 18:56
Bannlyst
Snubben är inte värd mer än avsky. Sån jävla mediahora. Hela högen. Rosing har dock min sympati. Blåååååst brud. Haha ja, flatan Linda Rosing. Tjena liksom. Nyheter24 gjorde ju värsta rubriken om hennes patetiska blogginlägg. Suck, vad ska man säga.

http://nyheter24.se/noje/kandisar/76211-linda-rosings-lesbiska-kyss
Citera
2008-11-30, 22:32
Medlem
Sigrid Åhs! Man blir bara så trött. Trodde att hon hade försvunnit från mediascenne för länge sedan.
Citera
2008-12-01, 04:42
Medlem
Clara Hertzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ewws
Jag kan inte annat än hålla med. Fadde är en trevlig kille som har haft lite otur. Dessutom är han en mycket kraftfull person, en man av rätta virket. Naturligtvis kan han fixa supportervåldet. Det är lite väl egoistiskt att lägga beslag på honom enkom för svenskt bruk – skicka ut honom i världen!

skicka ut honom i rymden vettja.
Citera
2008-12-01, 04:43
Medlem
Clara Hertzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tokfaan
Lysande idé, men varför stoppa där? Gör honom till ytterst säkerhetsansvarig för hela Jorden och låt honom fatta posto nånstans bortom Uranus, för att skydda oss mot allt elande som kommer farande i rymden.

P.S. han får gärna ta med sig sitt ex. Rosing.

Aha, du har redan skickat iväg dem, enkel biljett hoppas vi på?
Citera
2008-12-01, 15:18
Medlem
keysters avatar
Citat:
Jag tror inte Fadde håller med. Han själv är 42(?) år gammal och bor hos samt övervakas av mamma Darwich.

Har ni förresten läst inlägget där Fadde stolt som en tupp berättar om hur han och tre andra gorillor fick Bas Rutten att gråta?

http://www.fadde.se/#comments200

lite halvsvårt att tro på den eftersom jag har sett vad Bas Rutten har gjort i ringen/oktagonen

här e Bas version:

"Originally posted by Bas Rutten

OK guys, I wrote it in Word because they ask me all the time and from now on I can copy and past it. Here we go: I was going to the Spy bar in Sweden. When I walked in the bouncers already called me by my first name and there I knew already that something was going to happen, since they call these guys the "mafia bouncers". Then I started to jump around "Bas Rutten style" which is just jumping and dancing on the music (shit, we all dance like that in Holland, and I didn't touch anybody). Two bouncers came to me and asked me if I could come with them, I did and they put me in this "fire escape" room, a big marble stairs going down. There one of them tells me that I have to leave, I said, OK, can you guys get my friend and tell him that I am out because he is also from Holland and doesn't know where to go here. They didn't expect that cooperation I guess, so that's where one of the two put a finger in my eye, I told him to stop and that there was no reason to be aggressive and then he put his finger in my other eye. That's where I KO'd the guy, then the little guy jumps on me and they all had these little microphone's in their ears, so in no time there where three more. I was just fighting to get them away from me, broom sticks came out and they start to hit me with that while I was busy hitting them. It was ugly, I was trying to make it down stairs and get the hell out of there. Once I was downstairs I found the door, and what do you know, it was closed. I then turned around and I though
"OK, now I am going to hit you f@cking guys in the throat and try to take you out" since there was no other option. I looked at them and they took a few steps back. All right!, I though, they can see in my eyes that I really mean business now, and they are scared!! I was wrong, behind me was the whole police force waiting outside. They threw ME in jail, but I was lucky to know Omar who has friends all over Sweden, so I was eating cookies and drinking coffee and tea while I was watching TV! In my cel, because he knew the guards too. I was lucky to get out fast, Omar went to the group a day later and he kind off "TOLD" them that they couldn't press charges and that's why they let me out after two days. Funny note here: I called my wife before everything happened, when I was in a restaurant eating and drinking. She asked me was I was so happy on the phone, I told here that I had a good time there in Sweden. She said: "yeah right, you probably have two Swedish girls there with you" I said, no baby, I am just having a good time. Then when I was allowed to make my first phone call in jail, I called my wife, I said: "I have some good news and some bad, what do you want to hear first?" She said, the good news. I said, OK, I didn't f@ck two Swedish girls. She said, what is the bad news? I said: "I'm in jail". She didn't really appreciate my joke I guess."
Citera
2008-12-01, 15:58
Medlem
Clit_Commanders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av keyster
lite halvsvårt att tro på den eftersom jag har sett vad Bas Rutten har gjort i ringen/oktagonen

här e Bas version:

haha Bas version var mycket coolare vart hittade du texten?
Citera
2008-12-01, 17:07
Medlem
underrs avatar
Att Bas gråter är så mycket bulle. Skulle vara klockrent ifall Bas åker ner hit till Sverige och lär dom ännu en läxa!
Citera
2008-12-01, 17:59
Medlem
The.Govenors avatar
Jag stod utanför Spybar när Bas kom ut därifrån. Att han då skulle ha gråtit är ju en total jävla lögn? Så patetiskt. Jag stod en meter ifrån och hade bara druckit kanske fem öl. Däremot hade han en avlång svullnad efter en fjäderbatong över hela sin rakade skalle och var lite smått upprörd. Vakterna hade låst dörren innefrån och tittade på.

Jag var med på Bas seminarium och skulle själv till Spyan det var därför jag var där. Dagen efter så berättade Bas vad som hade hänt (samma sak som stod i texten tidigare). Sedan hade Omar snackat med någon gammal vaktpolare på stället som också bekräftade.

Helt sjukt av Fadde att ljuga ihop den storyn, det var riktigt många vittnen utanför som såg motsatsen.
Citera
2008-12-01, 19:28
Medlem
FB05s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The.Govenor
Jag stod utanför Spybar när Bas kom ut därifrån. Att han då skulle ha gråtit är ju en total jävla lögn? Så patetiskt. Jag stod en meter ifrån och hade bara druckit kanske fem öl. Däremot hade han en avlång svullnad efter en fjäderbatong över hela sin rakade skalle och var lite smått upprörd. Vakterna hade låst dörren innefrån och tittade på.

Jag var med på Bas seminarium och skulle själv till Spyan det var därför jag var där. Dagen efter så berättade Bas vad som hade hänt (samma sak som stod i texten tidigare). Sedan hade Omar snackat med någon gammal vaktpolare på stället som också bekräftade.

Helt sjukt av Fadde att ljuga ihop den storyn, det var riktigt många vittnen utanför som såg motsatsen.

I början förstod jag inte riktigt vad folk irriterade sig på när det gällde Fadde. Jag såg Fadde som en naiv lågintellektuell imbecill som helt manipulerats av Rosing.

Sen en dyster dag gjorde jag det ödesdigra misstaget att klicka på hans blogg. Maken till idiot utan självdistans med ett bekräftelsebehov som överträffas av några få på andra sidan Atlanten har jag inte skådat.

Jag fortsatte läsa bloggen i humorsyfte även fast jag kände hur jag själv blev dummare och dummare för varje inlägg. Det var trots allt humor på hög nivå att läsa om Fadde och hans skeva världsbild.

Sen läste jag inlägget där han berättar "sanningen" om kvällen Bas Rutten var på besök. Där han först berättar att Bas inte gjort något fel men att han ändå åkte på så mycket stryk av Fadde och gänget att han började gråta och sprang som en råtta till polisen.
De flesta som hört talas om Fadde anser väl inte honom som en direkt trovärdig person men hans berättelse blir än mindre trovärdig då han kosekvent vägrar svara de som kritiserar berättelsen. Det hade naturligtvis varit en sak om han inte svarade på några som helst kommentarer men det gör han, alla som skriver något i stil med "Fadde du e d bästaste som finns" får garanterat svar. Lika barn leker bäst antar jag.

Nu när jag ventilerat mig lite vill jag även passa på att bjuda på en text. Det jag anser är särskilt intressant med denna text har jag fetmarkerat.

Citat:
Ursprungligen postat av http://www.kampsport.se/forum/showthread.php?t=12968
The following is an excerpt from a Swedish newspaper regarding the incident:

A Really Rotten Fighter
The three security guards stood no chance whatsoever against the deadly professional fighter. “We were lucky to have the police right outside,” says Fadde Darwich, safety inspector at the trendy Spy Bar in Stockholm. A week ago, the Dutch heavyweight street fighting instructor, Bas Rutten, assaulted three guards.

He is a champion of the unfair martial art street fighting where everything is allowed: knee-kicks, punching to the throat, and choking your opponent. Bas Rutten tried to apply some of these tricks as he visited Stockholm last Friday. “He arrived at Spy Bar late at night and was rude to a guest. We decided that he should leave the bar, and tumult arose,” says Fadde Darwich.

Bas Rutten cut one guard's eyebrow and landed a few more shots, but no one received any serious damage. Rutten was arrested and taken to Norrmalmsarresten (the Norrmalm Jail). He was arrested for assault and assaulting a police officer. Bas Rutten was later set free. He's now disappeared and has probably gone abroad.

As they say, “every cloud has a silver lining,” which is why our story doesn’t end there. In their editorial, the Swedish newspaper who attempted to defame Bas Rutten for using what it interpreted to be rotten tactics actually showed a copy of Bas’s Street and Self-Defense Tactics instructional video. Rather than achieving the desired end-result, the visual aid inspired readers to rush right out and learn the techniques that had allowed one man to survive the thugs at The Spy Bar

Fadde och han gorillor hade alltså tur att polisen kom så att Bas Rutten inte skulle gråta ihjäl dem samtidigt som han sprang som en råtta?
Senast redigerad av FB05 2008-12-01 kl. 19:44.
Citera
2008-12-02, 12:22
Medlem
Citat:
I början förstod jag inte riktigt vad folk irriterade sig på när det gällde Fadde. Jag såg Fadde som en naiv lågintellektuell imbecill som helt manipulerats av Rosing.

Sen en dyster dag gjorde jag det ödesdigra misstaget att klicka på hans blogg. Maken till idiot utan självdistans med ett bekräftelsebehov som överträffas av några få på andra sidan Atlanten har jag inte skådat.

Jag fortsatte läsa bloggen i humorsyfte även fast jag kände hur jag själv blev dummare och dummare för varje inlägg. Det var trots allt humor på hög nivå att läsa om Fadde och hans skeva världsbild.

Sen läste jag inlägget där han berättar "sanningen" om kvällen Bas Rutten var på besök. Där han först berättar att Bas inte gjort något fel men att han ändå åkte på så mycket stryk av Fadde och gänget att han började gråta och sprang som en råtta till polisen.
De flesta som hört talas om Fadde anser väl inte honom som en direkt trovärdig person men hans berättelse blir än mindre trovärdig då han kosekvent vägrar svara de som kritiserar berättelsen. Det hade naturligtvis varit en sak om han inte svarade på några som helst kommentarer men det gör han, alla som skriver något i stil med "Fadde du e d bästaste som finns" får garanterat svar. Lika barn leker bäst antar jag.

Nu när jag ventilerat mig lite vill jag även passa på att bjuda på en text. Det jag anser är särskilt intressant med denna text har jag fetmarkerat.

Fadde och han gorillor hade alltså tur att polisen kom så att Bas Rutten inte skulle gråta ihjäl dem samtidigt som han sprang som en råtta?

Fadde är en mentalt retarderad schimpans. Såg ni "Debatt" häromkvällen? Janne Olofsson frågade Fadde om vad han tyckte om bostadssituationen (eller nåt liknande) och det som kom ur Fadde var var ett grymtande, likt en apa eller schimpans, typ ahurggg...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in