2009-08-27, 18:02
Medlem
Haha..jag gick in på "trådämnets" blogg..det borde finnas en straffsats på att skriva så tråkiga bloggar-de enda roliga var att det såg ut som han satt på en shetlandsponny!
Citera
2009-08-27, 18:17
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoLLyBoB
Ja men snålaraben har tagit de bästa, kanske bondmorans ponnyklubb kan sponsra

Apropå det........undrar om Fahid Fåntratt tar ut språngavgift varje gång han ska te'.......han måste ju tjäna pengar menar jag.
Och tanten är ju van vid att betala för påsättningarna........för hästarna menar jag
Citera
2009-08-27, 18:18
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av theGlimmerTwins
Haha..jag gick in på "trådämnets" blogg..det borde finnas en straffsats på att skriva så tråkiga bloggar-de enda roliga var att det såg ut som han satt på en shetlandsponny!

Det är väl klart att han satt på en ponny. Han är ju skitliten så en stoooor häst kom han väl aldrig upp på. Men förmodligen av ganska snabbt .
Citera
2009-08-27, 19:09
Medlem
Är han vrålstark?
Senast redigerad av yeahman 2009-08-27 kl. 19:12.
Citera
2009-08-27, 19:55
Medlem
JoLLyBoBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tagelapa
Det är väl klart att han satt på en ponny. Han är ju skitliten så en stoooor häst kom han väl aldrig upp på. Men förmodligen av ganska snabbt .

Han skulle rida på en stor häst med glockpickadollen i högsta hugg men Rättviks brandkår hade inte tid att komma med skyliften och hjälpa han upp
Citera
2009-08-27, 19:55
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yeahman
Är han vrålstark?

Och vad i jisses får dig att tro att han kanske skulle vara det?
Citera
2009-08-27, 19:56
Medlem
JoLLyBoBs avatar
Citat:
Apropå det........undrar om Fahid Fåntratt tar ut språngavgift varje gång han ska te'.......han måste ju tjäna pengar menar jag.
Och tanten är ju van vid att betala för påsättningarna........för hästarna menar jag

Fan då kan hon få honom att sätta på hästarna och spara en slant, en ny hästras är född med arabnäsa och sandaler.
Citera
2009-08-27, 20:00
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Fan då kan hon få honom att sätta på hästarna och spara en slant, en ny hästras är född med arabnäsa och sandaler.

*samtidens största spysmiley*
Citera
2009-08-27, 20:05
Medlem
Tagelapas avatar
Jag skrattar ihjäl mig......

Någon liten fjortiskompis till Fadde har skrivit på bloggen hans att hon läst på FB att hans "stalker" har ojat sig över att han ramlat upp till andra plats på metrobloggen.
Ja jävlar.......den lilla människan tror alltså på fullaste allvar att jag är den stalker han skriver så mycket om. Jag smäller av......
Han tar ju dessutom oftast inte ens in det jag skriver. Det är för sant .

Hur som haver så ska det bli jäääävligt kul att se hur allt utvecklar sig. Han är nog snart tillbaka i stan och sina älskade stationer och tvättstugor igen.

Och till dig lilla Fadderullanfan: Vad tycker du om att han inte ens bryr sig om att betala underhåll för sina älskade barn? 30 betalningsanmärkningar bara för det?
Och du.......hälsa Fahid att han ska kämpa på. Annars dör ju den här tråden
Citera
2009-08-27, 20:08
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Han skulle rida på en stor häst med glockpickadollen i högsta hugg men Rättviks brandkår hade inte tid att komma med skyliften och hjälpa han upp

Men så förtjusande händig som den mannen är så borde han väl kunna bygga sig någon slags påstigningsanordning. Hmmm....lät lite knepigt faktiskt *S*.
Och kom han både upp och ner fick väl hemtjänsten komma och vända honom sen
Citera
2009-08-27, 20:16
Medlem
JoLLyBoBs avatar
Citat:
Men så förtjusande händig som den mannen är så borde han väl kunna bygga sig någon slags påstigningsanordning. Hmmm....lät lite knepigt faktiskt *S*.
Och kom han både upp och ner fick väl hemtjänsten komma och vända honom sen

Han gräver ett stort dike så får bondmoran leda ner hästen där och så kan fadderullan tryggt "bestiga" den. Ingen som kan förbarma sig över den stackaren och ge han en fallabellaponny i förlovningspresent, då kan han ta den med sig på tåget också. Ska nog fan skicka han en sheriffstjärna den kan han använda både privat och i krogdörren.
Citera
2009-08-27, 20:19
Medlem
chiaras avatar
Citat:
Och du.......hälsa Fahid att han ska kämpa på. Annars dör ju den här tråden

ja och det vill vi ju inte
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto