2010-01-29, 21:17
Medlem
Cobra Mk IIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Edera
Du kom aldrig med något konkret, du kände honom genom någon annan. Du blir hänvisad till vad någon annan ger för omdömmen, har jag rätt? (andra hand)

Att någon kör med udda och knäppa grejer ska inte tas bokstavligt. Det var av den anledningen jag skrev dessa ord inom situationstecken.

Sedan det där med att stå dörrvakt osv låter jag vara hän.

Vad är det hos dig som är så störande att han är känd?

Svar om jag känner honom:

- Ja

Om du känner honom, fråga hur han kunde sälja sitt företag för en krona till en person han ej kände?
Citera
2010-01-29, 21:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cobra Mk III
Om du känner honom, fråga hur han kunde sälja sitt företag för en krona till en person han ej kände?

Tydligen har han erkänt detta i och med att han inte lät överklagan gå till Hovrätten.

Den stora frågan är vilken glädje Du känner av att Fadde låter sig bli dömd över något sådant?

Speciellt då de flesta krogar och dess huvudmän torde bli dömda på samma vis vid en koll....
Senast redigerad av Edera 2010-01-29 kl. 21:44.
Citera
2010-01-29, 21:42
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Varför känns det så fel hos er att någon är kreativ och "kör med lite udda, knäppa grejer"?

Förstår du skillnaden mellan människor som genuint är kreativa och kör det som kan uppfattas som "udda, knäppa grejor" och människor som bloggar om botoxbehandlingar?
Citera
2010-01-29, 21:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Förstår du skillnaden mellan människor som genuint är kreativa och kör det som kan uppfattas som "udda, knäppa grejor" och människor som bloggar om botoxbehandlingar?

Din frågeställning är i det faktum lite schitsofren utan att du själv uppfattar den som sådan. Läs om din egen text, så fattar du!
Citera
2010-01-29, 21:49
Medlem
Cobra Mk IIIs avatar
Citat:
Tydligen har han erkänt detta i och med att han inte lät överklagan gå till Hovrätten.

Den stora frågan är vilken glädje Du känner av att Fadde låter sig bli dömd över något sådant?

Speciellt då de flesta krogar och dess huvudmän torde bli dömda på samma vis vid en koll....

Varför kan han inte stå för sin skuld?

Han har förövrigt även erkänt att han ljugit under ed i domstol. För att fria kollegor som begått diskrimineringsbrott. Är det en hedervärd man som gör på detta vis?
Citera
2010-01-29, 21:53
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Din frågeställning är i det faktum lite schitsofren utan att du själv uppfattar den som sådan. Läs om din egen text, så fattar du!

Nej - jag förstår inte hur du kan uppfatta den "schitsofren" (sic).

Jag tycker personligen inte att det är speciellt kreativt att blogga om botoxbehandlingar, men kanske du tycker det? Och då får det stå för dig.
Citera
2010-01-29, 21:57
Bannlyst
Citat:
Varför kan han inte stå för sin skuld?

Han har förövrigt även erkänt att han ljugit under ed i domstol. För att fria kollegor som begått diskrimineringsbrott. Är det en hedervärd man som gör på detta vis?

Han kan inte stå för sin skuld genom att åklagaren även han överklagat domen från tingsrätten, blir då ett lotteri för Fadde...

Något åtal gällande mened finns inte. Därmed kan inte Fadde varken bli hörd eller dömmas för mened...

Och du! Om du är så smart som du tydligen genom din signatur vill påvisa. Varför frågar du mig så barnsliga saker?

Jag är dock inte oresonlig, så ta förfan inte illa upp om jag ärgat era sår. Vi kommer säkert tillsammans att hitta en väg till förson. ......angående Fadde.

Fadde är bra!!!

Få se vem som ska utmana mig i juridik eller vad fan som hellst, kanske någon som känner mig genom någon annan???? ;DDDD
Senast redigerad av Edera 2010-01-29 kl. 22:33.
Citera
2010-01-29, 22:35
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Han kan inte stå för sin skuld genom att åklagaren även han överklagat domen från tingsrätten, blir då ett lotteri för Fadde...

Något åtal gällande mened finns inte. Därmed kan inte Fadde varken bli hörd eller dömmas för mened...

Och du! Om du är så smart som du tydligen genom din signatur vill påvisa. Varför frågar du mig så barnsliga saker?

Jag är dock inte oresonlig, så ta förfan inte illa upp om jag ärgat era sår. Vi kommer säkert tillsammans att hitta en väg till förson. ......angående Fadde.

Fadde är bra!!!

Få se vem som ska utmana mig i juridik eller vad fan som hellst, kanske någon som känner mig genom någon annan???? ;DDDD

Lilla vän.......
Citera
2010-01-29, 22:38
Medlem
cynthias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Lilla vän.......
Wow! Trodde Rejdar var din lilla vän.
Citera
2010-01-29, 22:38
Medlem
Cobra Mk IIIs avatar
Citat:

Jo det kan han visst. Han kan sluta speal skenhelig i sin blogg och erkänna att han gjort fel. Detta gör han dock inte. Istället raljerar han på om att han är oskyldig. Men det vet vi båda att han inte är.

Citat:

Jag pratar inte om huruvida ngt åtal finns. Jag pratar om det faktum att trots att han låtsas ha så hög heder i sin blogg har han defacto erkänt att han ljugit under ed i rättegången för att skydda brottsling.

PS Varför skickar du hotfulla privata meddelanden? Har du ngt att säga kan vi ta det här. DS
Citera
2010-01-29, 22:44
Bannlyst
Citat:
Jo det kan han visst. Han kan sluta speal skenhelig i sin blogg och erkänna att han gjort fel. Detta gör han dock inte. Istället raljerar han på om att han är oskyldig. Men det vet vi båda att han inte är.

Jag pratar inte om huruvida ngt åtal finns. Jag pratar om det faktum att trots att han låtsas ha så hög heder i sin blogg har han defacto erkänt att han ljugit under ed i rättegången för att skydda brottsling.

PS Varför skickar du hotfulla privata meddelanden? Har du ngt att säga kan vi ta det här. DS

Det lilla som "krystastes" fram i kommentarerna var och ev hur........ Säg något som Fadde gjort fel som skadat någon annan, då?.

Fadde får nästan alla brudar han vill....jävligt snygga är de också..... Var rädd om en sådan kille, lär av honom.....

Låt honom spela skenhelig, alla brudar gillar honom. Gör som han, så slipper du avundas honom!
Senast redigerad av Edera 2010-01-29 kl. 22:47.
Citera
2010-01-29, 22:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Lilla vän.......

Och du! Fixa nu förfan ett kneg som alla andra och skit i folk! Du har hängt på forumet i snart tio år och det enda bra du gjort något är att få insikt hur jävla knäppa åsikter du har. Inse hur jävla ensam du är.......
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in