Citat:
Ursprungligen postat av Trevgil---Fomsan
Fan vad jag garvar åt era betyg på Fadde
Jag skämdes med å hans vägnar. Det var så pinsamt dåligt.
Men ett par roliga saker. När han rörde sig bort från strålkastarljuset
och studiomannen fick putta tillbaka honom.
Och när han drog punchlinen på sin berättelse, att den äldre bekante
herren skulle hjälpa Fadde att hitta en tjej. Det var att den äldre
herren
var ihop med en kvinna som som var så lojal, att när de slängde
ner henne från balkongen så studsade hon upp igen och sa att de
kunde göra om det...
Vilken punchline Fadde

Jadu....vad idioten inte förstår är att den typen av snack inte ens "klickar" i en västerländsk hjärna,man har hört denna typ av extremt
primitiva "skämt" många ggr...det finns nämligen inget annat ord för fadde och hans skämt/liv,som passar bättre än primitivt...fadde själv tycker ju att svensk humor är skittråkigt,torr och jävlig,vad han
inte förstår är att det faktiskt finns nåt som kallas svensk humor,som 90% av svenskarna mer eller mndre skrattar åt,precis som det finns en engelsk humor,och precis som det finns en viss typ av humor som i dom flesta fall fungerar i hela västvärlden,sen finns då denna typ av MENA-humor,man kastar en tjej från balkongen,hon hoppar upp igen och ber om mer...primitivt och jätteroligt - för en primitiv människa som har en äcklig kvinnosyn och gärna skär av sig förhuden för att nån förvirrad pedofil tyckte det va bra för 2000 år sen.
Det här skämtet som kallas fadde...jag hade på tv8 igår när jag låg och surfade,hade ingen aning om vad den här nollan sysslade med,har inte sett han på år,och vips så kastar man en glimt på tvn och ser ett bekant,uppsvullet kamelansikte stå och försöka skämta....ja va tvungen gå in på FB för att kolla vad fan det var frågan om....vilket jävla missfoster.
Gick in o kollade på hans stå-upp premiär från tidigare ikv och blev ännu mer förvånad...han står ju bara och pratar om hans liv,nån resa till dubai etc etc,inget märkvärdigt där,det som är förbannad märkvärdigt är att det tycks sitta en satans massa folk och skratta(??????)...pratade han inför ett fullsatt gruppboende eller vad fan var det frågan om????vad var det för extremt misslyckade människor som satt och skrattade,nån som var där eller....publiken var ju betydligt mera pantade än fadde