2009-09-14, 23:34
Medlem
ano-rexias avatar
Susanne har lämnat arabskrället...
Citat:
Min kära fästmö åker på en välbehövlig semesterresa med sin syster till Grekland idag, måndag! Jag kunde inte följa med för jag är mitt uppe i olika projekt som måste tas hand om.
mitt uppe i olika projekt... får han verkligen lämna Sverige, har inte polisen tagit hans pass?
Citera
2009-09-15, 03:44
Medlem
...
Citera
2009-09-15, 07:28
Medlem
rogerks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ano-rexia

mitt uppe i olika projekt... får han verkligen lämna Sverige, har inte polisen tagit hans pass?
Han reste ju till Litauen förra sommaren på livvaktsjobb, så han får nog resa vart han vill. Men har han råd?
Citera
2009-09-15, 08:25
Medlem
ano-rexias avatar
Jag trodde inte man fick lämna landet om man har ett fängelsestraff framför sig. Det borde vara så, araben kan ju få för sig att rymma...
Citera
2009-09-15, 09:49
Medlem
Mr Coffees avatar
Citat:
Jag trodde inte man fick lämna landet om man har ett fängelsestraff framför sig. Det borde vara så, araben kan ju få för sig att rymma...
De vet väl vilken sopa han är och att han aldrig skulle kunna hålla sig gömd, han skulle väl fortsätta blogga på flykt.

Eller så hoppas de att idioten lämnar landet för gott?
Citera
2009-09-15, 13:13
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:

Han har väl tvättstugan igen det är nog det som är det stooooora projektet.
Att han tillåter bonntanten att åka på semester själv tyder på att han inte har några varmare känslor för henne. De andra damerna han haft har han ju velat ha koll på 24/7.
Jag undrar vad han ska hitta på framledes för att kunna stanna kvar i rampljuset ett tag till. Bloggen funkade ju inte.......
Men han ska väl vara med i något mediokert skitprogram i tv här framöver. Och då mina vänner blir det nog fan till att ta fram skämskudden. För snacka kan han ju inte......heller.
Citera
2009-09-16, 07:49
Medlem
chiaras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tagelapa
Han har väl tvättstugan igen det är nog det som är det stooooora projektet.
Att han tillåter bonntanten att åka på semester själv tyder på att han inte har några varmare känslor för henne. De andra damerna han haft har han ju velat ha koll på 24/7.
Jag undrar vad han ska hitta på framledes för att kunna stanna kvar i rampljuset ett tag till. Bloggen funkade ju inte.......
Men han ska väl vara med i något mediokert skitprogram i tv här framöver. Och då mina vänner blir det nog fan till att ta fram skämskudden. För snacka kan han ju inte......heller.

*laddar upp med skämskudden* du har nog rätt där faktiskt ang känslorna. finns ju inte en chans att han låtit annika åka på semester utan honom. sen är det lite märkligt att bonntanten kunnat skaffa djurvakt en hel vecka men endast i 2 dagar när hon skulle träffa honom. samma lika där..
Citera
2009-09-17, 16:10
Medlem
rogerks avatar
Vad faan ska han bli utbränd nu Fadde. Han har ju sitt säkerthetsföretag. Och nu ska han o Susanne ge sig in i hälso-träningsbranschen. (vi vet ju alla att Fadde har erfarenhet av träning, han skulle ju gå upp 20 kg)

http://www.expressen.se/noje/fredag/1.1710195/fadde-darwich-och-bonde-susanne-startar-halsocenter

Citat:
Fadde Darwich och "Bonde"- Susanne startar hälsocenterFadde Darwich och "Bonde-Susanne" Brännemo är inte bara ett förälskat par.
Nu blir de affärspartners också.
I höst tänker de starta ett hälsocenter - för överviktiga.
- Det skulle kännas bra att veta att man har hjälpt någon att gå ner i vikt, säger Fadde till Expressen.se
Citera
2009-09-18, 09:54
Medlem
Haha! Vem fan är det som skjuter på Fadde med någon grön laser? Grabben är ju livrädd.

Sedan påstår snubben att han minskat i vikt men samtidigt ökat sin muskelmassa. Okej?
Citera
2009-09-18, 09:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av yeahman
Haha! Vem fan är det som skjuter på Fadde med någon grön laser? Grabben är ju livrädd.

Sedan påstår snubben att han minskat i vikt men samtidigt ökat sin muskelmassa. Okej?

Han kanske blandar in lite allt möjligt i sina preparat. Han upplever säkerligen lite hallucinationer.
Citera
2009-09-18, 13:38
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rogerk
Vad faan ska han bli utbränd nu Fadde. Han har ju sitt säkerthetsföretag. Och nu ska han o Susanne ge sig in i hälso-träningsbranschen. (vi vet ju alla att Fadde har erfarenhet av träning, han skulle ju gå upp 20 kg)

http://www.expressen.se/noje/fredag/1.1710195/fadde-darwich-och-bonde-susanne-startar-halsocenter

Vilken tur att Susanne har gården. För vår tvättstugerambo får väl inte hyra eller köpa något.
Hoppas hon är medveten om att varenda spänn han drar in ska gå till kronolle där skulderna är i miljonbelopp.
Hoppas han lyckas banta besökarna när han alltid misslyckas så kapitalt med sig själv.
Blir väl fru morgonrock som får köra den "firman" också eftersom tvättstugerambon bara måste få leva jetsetliv mellan varven. Alltså kasta ut och in folk på suspekta syltor samt spänna sig för fjortiseliten.
Ja jävlar
Men säga vad man vill......han är en stor humorist
Citera
2009-09-19, 22:20
Medlem
ano-rexias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tagelapa
Vilken tur att Susanne har gården. För vår tvättstugerambo får väl inte hyra eller köpa något.
Hoppas hon är medveten om att varenda spänn han drar in ska gå till kronolle där skulderna är i miljonbelopp.
Hoppas han lyckas banta besökarna när han alltid misslyckas så kapitalt med sig själv.
Blir väl fru morgonrock som får köra den "firman" också eftersom tvättstugerambon bara måste få leva jetsetliv mellan varven. Alltså kasta ut och in folk på suspekta syltor samt spänna sig för fjortiseliten.
Ja jävlar
Men säga vad man vill......han är en stor humorist
Bara att se arabskrället borde få tjockisarna att kväljas... Linda kanske kan ta in här efter förlossningen, den stackarn
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in