2010-01-29, 00:11
Medlem
MaeWests avatar
Så nu ligger han en förlovning och ett nytt barn efter sin gamla flamma Trosing?
Hur skall han nu komma ikapp?

Vem blir det nästa gång?
Jackie Ferm?
Citera
2010-01-29, 13:52
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Så nu ligger han en förlovning och ett nytt barn efter sin gamla flamma Trosing?
Hur skall han nu komma ikapp?

Vem blir det nästa gång?
Jackie Ferm?

Välkommen tillbaka Mae......du är efterlängtad

Ja men det behöver nog bara gå några veckor så är han i alla fall ikapp med förlovningen. Han är ju inte så noga. Men jag hoppas vid Gud att han inte skaffar fler barn. Han har ju inte jobbat arslet av sig för dem han redan har så att säga.
Citera
2010-01-29, 13:56
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tagelapa
Ja men det behöver nog bara gå några veckor så är han i alla fall ikapp med förlovningen. Han är ju inte så noga. Men jag hoppas vid Gud att han inte skaffar fler barn. Han har ju inte jobbat arslet av sig för dem han redan har så att säga.

KAN Fadde få fler barn? Jag är fortfarande förvånad över att han aldrig ynglade av sig med Rosing - de var trots allt ihop ett bra tag.
Citera
2010-01-29, 14:00
Medlem
Tagelapas avatar
I dagens Klick stod det att Susanne och han brutit förlovningen.
Ett gemensamt beslut.

Ja den där lille botoxfikusen insåg nog inte att man inte bara kunde gå och sola musklerna när han var på gården utan att det fanns även arbete att utföra. Eftersom han inte ägnat sig åt något annat yrke än att öppna och stänga dörrar under hela sin livstid så blev nog vanligt rejält arbete alldeles för mycket för honom.

Och hur han försökte lura i folk att han skulle öppna rekreationsanläggning och hälsohem uppe hos Susanne .....ja jädrar. Var det någon som trodde på det? Var skulle han fått pengar till det ifrån.....han som är fullskiten med kronofogdeskulder. Han lever i en drömvärld.
Han lyckas dupera kvinnor......men bara för en kort tid för sedan ser de igenom honom och upptäcker att han är tom. Ja inte Linda Rosing då .....där tog det myyyycket längre tid. Och det berodde nog mest på att Faddes stålars var slut och hon måste sikta in sig på någon annan istället.

Som sagt......tråden borde självdö eftersom karlfan inte ens är rolig......
Citera
2010-01-29, 14:01
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
KAN Fadde få fler barn? Jag är fortfarande förvånad över att han aldrig ynglade av sig med Rosing - de var trots allt ihop ett bra tag.

Hon väntade Faddes barn men valde att göra abort.
Citera
2010-01-29, 14:05
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tagelapa
Hon väntade Faddes barn men valde att göra abort.

Det beror väl på hur man ser det - hon fick reda på att hon var gravid inom de två första månaderna då de började dejta, men valde att göra en "dramatisk" abort
Citera
2010-01-29, 15:09
Medlem
_THE SEA_s avatar
Apropå Faddes intelligens. http://www.youtube.com/watch?v=YQh0l5l6wgs och lyssna på karln, speciellt 3:04, då händer nåt i skallen. Vad det är vet jag inte, men det är som att allt pajar i hjärnan på honom och det känns som han börjar freestyla...riktig humor
för övrigt så måste det vara syrebrist eller något som hände vid födseln.
Citera
2010-01-29, 17:57
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _THE SEA_
Apropå Faddes intelligens. http://www.youtube.com/watch?v=YQh0l5l6wgs och lyssna på karln, speciellt 3:04, då händer nåt i skallen. Vad det är vet jag inte, men det är som att allt pajar i hjärnan på honom och det känns som han börjar freestyla...riktig humor
för övrigt så måste det vara syrebrist eller något som hände vid födseln.

Det enda som vår gubbsjuke stringtrosejägare lider av, är hybris!
Ren o skär hybris! Inget annat!
Citera
2010-01-29, 19:18
Bannlyst
Citat:
Det enda som vår gubbsjuke stringtrosejägare lider av, är hybris!
Ren o skär hybris! Inget annat!

Nåja, riktig hybris har han nog inte. Han är faktiskt en ganska "helyllekille" med en massa roliga ideer som han vill förverkliga.

Hans romans med Sussie funkade liksom inte och det är knappast något att tjafsa om...eller?

Vet inte om Ni pratat med honom "live" någon gång eller haft en kontakt??

Som Ni alla vet är det väldigt svårt att kunna förtala folk utan att ens träffat vederbörande (trovärdigheten är inte så stor). Är det någon på den här tråden som kan säga att de ens talat med Fadde??

Varför känns det så fel hos er att någon är kreativ och "kör med lite udda, knäppa grejer"?

Hur vore livet utan dessa människor?
Senast redigerad av Edera 2010-01-29 kl. 19:25.
Citera
2010-01-29, 19:26
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Edera
Nåja, riktig hybris har han nog inte. Han är faktiskt en ganska "helyllekille" med en massa roliga ideer som han vill förverkliga.

Hans romans med Sussie funkade liksom inte och det är knappast något att tjafsa om...eller?

Som Ni alla vet är det väldigt svårt att kunna förtala folk utan att ens träffat vederbörande. Är det någon på den här tråden som kan säga att de ens talat med Fadde??

Gulligt av dig att komma ilandes till Faddes försvar. Lite kompisrart, sådär!

På tal om det, hur känner du honom själv?

Stått i en dörr? Pangat pistol? Sippat en lättöl eller jagat blondiner ihoppa?

Jag personligen vet vem han är. Vän med sådana som jobbat med honom, bl a.

Och ja, gubben har hybris.
Skall jag nu lägga något på pluskontot för vår stringtroserambo, så är han mån om att omge sig med "ärligt" folk. Han gillar inte de som lurar honom på pengar!

Edit:
Varför känns det så fel hos er att någon är kreativ och "kör med lite udda, knäppa grejer"?

Och....HUR tänkte du här?

Kreativ....Fadde?
Senast redigerad av MaeWest 2010-01-29 kl. 19:31.
Citera
2010-01-29, 20:41
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Edera

Som Ni alla vet är det väldigt svårt att kunna förtala folk utan att ens träffat vederbörande (trovärdigheten är inte så stor). Är det någon på den här tråden som kan säga att de ens talat med Fadde??

Hur vore livet utan dessa människor?

He he he precis vad vi behövde i den här trista tråden......en komiker

Och jo då nog är han kreativ.....med bokföringen i alla fall.
Citera
2010-01-29, 21:12
Bannlyst
Citat:
Gulligt av dig att komma ilandes till Faddes försvar. Lite kompisrart, sådär!

På tal om det, hur känner du honom själv?

Stått i en dörr? Pangat pistol? Sippat en lättöl eller jagat blondiner ihoppa?

Jag personligen vet vem han är. Vän med sådana som jobbat med honom, bl a.

Och ja, gubben har hybris.
Skall jag nu lägga något på pluskontot för vår stringtroserambo, så är han mån om att omge sig med "ärligt" folk. Han gillar inte de som lurar honom på pengar!

Edit:

Och....HUR tänkte du här?

Kreativ....Fadde?

Du kom aldrig med något konkret, du kände honom genom någon annan. Du blir hänvisad till vad någon annan ger för omdömmen, har jag rätt? (andra hand)

Att någon kör med udda och knäppa grejer ska inte tas bokstavligt. Det var av den anledningen jag skrev dessa ord inom situationstecken.

Sedan det där med att stå dörrvakt osv låter jag vara hän.

Vad är det hos dig som är så störande att han är känd?

Svar om jag känner honom:

- Ja

...Och vet ni vad era dårar? Jag kommer att försvara Fadde till sista blodsdroppen så länge han inte gör någon annan människa illa som vissa av Er gjort genom åren. Kommer att hålla koll på vem som skriver kommentarer här, Er historik finns ju kvar....... Där kommer den stora ifrågasättningen ske..
Senast redigerad av Edera 2010-01-29 kl. 21:24.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in