2025-01-19, 17:13
Medlem
Jofandus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PatriarkJerusalem
Grattis till milstolpen! 1000 inlägg - Det är imponerande att en forumtråd kan bli så lång – men kanske inte av de skäl du verkar tro. Att folk pratar om dig betyder inte nödvändigtvis att de stödjer dig eller håller med dig.

Och när det gäller billig arbetskraft – visst, folk diskuterar dig, men att påstå att de arbetar för dig är som att tro att en dålig recension på en restaurang är en del av deras marknadsföringskampanj. Diskussionerna handlar inte om att hjälpa dig, utan om att försöka förstå eller reagera på det du själv provocerat fram.

Så, om det verkligen är du som styr denna ’arbetskraft’, kanske det är dags att fråga dig själv vad du faktiskt bygger med den.

AA är den enda som har egen tråd på Flashback (rätta mig om jag har fel). SparaCash har ingen tråd, Felix Nordqvist, Jesper Sarri med flera har inte heller en tråd.

Och precis som du nämner, har han inte en tråd pga han är störst, bäst & vackrast.
Citera
2025-01-19, 17:32
Medlem
ingetbranicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jofandu
AA är den enda som har egen tråd på Flashback (rätta mig om jag har fel). SparaCash har ingen tråd, Felix Nordqvist, Jesper Sarri med flera har inte heller en tråd.

Och precis som du nämner, har han inte en tråd pga han är störst, bäst & vackrast.

Här har du en till:

(FB) Någon som testat Analyshasses utbildning el signaler ?
Citera
2025-01-19, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ingetbranick
Här har du en till:

(FB) Någon som testat Analyshasses utbildning el signaler ?

Även Stockrobber har en tråd
(FB) Kurs i TA genom "Stockrobber"
Citera
2025-01-19, 18:09
Medlem
Är AA gradiositet är en förnekelse till det som framkommit i reflektionsvideorna? Där otroheten går över till acceptanse för en hotwife och sen leder in AA på swingklubbande vilket mynnar ut i sex vägran.
Citera
2025-01-19, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av usernomen
Är AA gradiositet är en förnekelse till det som framkommit i reflektionsvideorna? Där otroheten går över till acceptanse för en hotwife och sen leder in AA på swingklubbande vilket mynnar ut i sex vägran.
”oh maj gadd” som AA säger. Du är något på spåret!
Citera
2025-01-19, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PatriarkJerusalem
”oh maj gadd” som AA säger. Du är något på spåret!
Det är naturligtvis därför produktionen är som störst på natten, samlivet är minimalt. Herregud AA, du är ju fan en skön snubbe! Jag VET att det finns kvinnor som skulle vilja lära känna dig bättre. Ge dig ut!
Citera
2025-01-19, 20:01
Medlem
Madagascars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enuddafigur
Vecka 3 innebar en uppstuds i AAs portfölj på ca 143K. Har därmed återigen strax över miljon i EK i de "7 portföljerna" . Han ligger dock back med 28K hittills i år. Innehaven verkar ganska oförändrat sedan förra veckan.
Exempel på vad lägger i pottföljen?
Citera
2025-01-19, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Madagascar
Exempel på vad lägger i pottföljen?

AMD, BHG, Hexatronic, K-Fastigheter, Nibe, Nobia, Transtema och Nimbus är de största. Har dock inte räknat på exakta storlekar på innehaven då de finns i flera portföljer.
Citera
2025-01-19, 20:19
Medlem
Madagascars avatar
Citat:
AMD, BHG, Hexatronic, K-Fastigheter, Nibe, Nobia, Transtema och Nimbus är de största. Har dock inte räknat på exakta storlekar på innehaven då de finns i flera portföljer.
Ok. Tack. Jag förmodar han mest kör korttidsinnehav om han har 7 portföljer? En aktiv investerare?
Citera
2025-01-19, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Madagascar
Ok. Tack. Jag förmodar han mest kör korttidsinnehav om han har 7 portföljer? En aktiv investerare?

Någon annan får nog beskriva hans strategi för den är helt omöjlig att få grepp om . Han sätter ofta en målkurs på en aktie inom 1-2 år men säljer ändå inom 1-2 månader pga överbelåning
Citera
2025-01-19, 20:53
Medlem
Madagascars avatar
Citat:
Någon annan får nog beskriva hans strategi för den är helt omöjlig att få grepp om . Han sätter ofta en målkurs på en aktie inom 1-2 år men säljer ändå inom 1-2 månader pga överbelåning
Haha.

Det låter som en herre som betalar mycket i ränta, avgifter och courtage.

Jag tror jag struntar i att kolla upp honom mer. Tack igen.
Citera
2025-01-20, 08:39
Medlem
Citat:

Hexatronic sålde han väl helt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in