Citat:
Ursprungligen postat av
Tom.Of.Finland
Jag tyckte han var intressant förut. Du vet, bara något att titta på. Jag visste redan från början att hans strategier håller inte. Dom är för impulsiva.
Men efter ett tag så inser jag att han håller på med manipulation och bedrägeri. Han lovar jätte mycket i sina filmer. Det är som att han är bäst på det han gör. Sedan går han ut och snyftar och säger att han har som mål att inte bli en influenser eller tjäna pengar på sina följare. Men det är precis exakt som han vill.
Han HATAR kritik dessutom. Men det är förståeligt. Han är en sådan person som vet att han simmar ute på djupt hav och han måste ha allt i schack. När han får kritik om att han lurar folk och bedrar med falska filmer. Ja, då blir han arg.
Han har dessutom ett narcissistiskt beteende som säger att han kan inte acceptera att han har fel. Så den som vill reta upp han, så räcker det bara att kritisera han.
Han pratar också lite läskigt också. Hans ton är mera bestämd.
En narcissist förmår endast upprätthålla en fasad under en begränsad tidsperiod.
Han har producerat videomaterial där han framställer sig själv som ett offer, med syftet att attrahera åskådare samt generera sympati och ekonomiskt stöd.
Om han verkligen vore så framgångsrik som han själv hävdar, skulle han inte vara beroende av att ta betalt av sina tittare. Istället skulle han kunna eliminera betalande medlemskap och erbjuda kostnadsfria gåvor som ett konkret uttryck för sin påstådda framgång.
Jag reflekterar över hur det fortskrider med förtalsprocesserna, särskilt de som är riktade mot mediehusen och deras klienter?
Enligt undertecknads utsaga skulle skadestånden från förtalsmålen utgöra en betydande inkomstkälla.
Det skulle vara intressant att få en juridiskt insatt persons perspektiv på sannolikheten för att han kan erhålla betydande belopp genom förtalsmålen.