Jag , alltså JAG personligen, förstår fortfarande inte !!
Betala, om aldrig så lite, för att höra honom tjata om dom mest självklara saker gång på gång (väldigt långrandigt dessutom).
Att det är viktigt att spara till pensionen och att man kan göra egna val?
Hur det fungerar med belåning?
Att man ska tänka tänka tänka TÄNKA själv?
Att han är så otroligt kunnig, skicklig och intelligent?
Höra hans subjektiva val av fallande knivar? Det kan man väl lätt ta reda på själv (vilka aktier som gått sämst, och göra sin egen analys om det är den typ av aktier som lockar).
Ser bara ett visst värde möjligen, och det är i så fall underhållningsvärdet (rätt dåligt sådant ska dock medges)
Absoluta nybörjaren kanske kan lära sig nått (det är väl rimligen dom enda han kan locka till sig?), men varför betala för det när det finns hur mycket info som helst att ta del av helt gratis. Mycket av det han tar upp kan ju vilken FK som helst upplysa om (t.ex detta med belåning och hur det fungerar).
Det stämmer fortfarande, det som den gamla låten förkunnande "allting går att sälja med mördande reklam, kom och köp konserverad gröt".
Ska ge AA ett enda gott råd (även om han säger att han INTE vill ha några) och det är att effektivisera det han vill ha sagt och inte vara så kategorisk i alla lägen, för ja, jag är rätt säker på att han är inne här och läser. Lycka till AA, med aktierna och livet, och hoppas du får många betalande medlemmar. Jag tillhör inte dom, förmodligen till bådas glädje "win win"