2024-12-19, 13:25
Medlem
jack.danielss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bollkalle70
Vi ”tokiga amatörer ” noterar att omx är under ma200 ordentligt en andra gång nu
AA är nog all in
En sån här blodröd dag är jobbig nog för oss ”vanliga” undrar hur mycket hans fullbelånade portfölj minskar i värde? Nästan så det är värt 99kr för att se honom ”förklara” sin nedgång!
Citera
2024-12-19, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jack.daniels
En sån här blodröd dag är jobbig nog för oss ”vanliga” undrar hur mycket hans fullbelånade portfölj minskar i värde? Nästan så det är värt 99kr för att se honom ”förklara” sin nedgång!

Det är fortfarande gratis några dagar till. Med tanke på att han från igår kväll till imorse producerade 4 videor kommer det säkert fler ikväll. Bara att poppa en pava rött igen.
Citera
2024-12-19, 14:07
Medlem
oldtimedrunks avatar
Han har säkert sålt av något innehav och maxat belåningen på en ny fallande kniv när det är rea på börsen och han länsar fårskocken på deras aktier.
Citera
2024-12-19, 14:08
Medlem
oldtimedrunks avatar
Är det någon som vet något om hans Intel innehav, han gick väl in tungt för nån månad sen om jag inte minns fel?
Citera
2024-12-19, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jack.daniels
Du behöver ju inte vara skadeglad. Det visar bara hur dåligt liv du själv har. Men att han har någon som överhuvudtaget följer honom är underligt. Men ja kanske bra att han får med sig massa idioter, så de försvinner från investeringskollegiet.
Citera
2024-12-19, 17:56
Medlem
jack.danielss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dolesn
Du behöver ju inte vara skadeglad. Det visar bara hur dåligt liv du själv har. Men att han har någon som överhuvudtaget följer honom är underligt. Men ja kanske bra att han får med sig massa idioter, så de försvinner från investeringskollegiet.
Människor har alltid fascinerats av freak show! Jag är inget undantag dessutom tycker jag han sitter på väl höga hästar för att undgå kollektivets hårda granskning!
Citera
2024-12-19, 18:59
Medlem
Klas-Vegass avatar
-100k i morse.

https://www.youtube.com/watch?v=jyOl...tieanalytikern

Intel har jag inte sett, däremot AMD.
Citera
2024-12-19, 19:04
Medlem
Aktieanalytikern: "Jag vaknade 100.000 kr fattigare än när jag somnade."

Dagens tapp innebär en minskning av hans EK med cirka 20%. Och jag som tyckte min intradagsutveckling med en nedgång på 1% var tufft! Den nya videofilmen inkluderar även en domedagstitel i bilden, "Slakten hos Aktieanalytikern", vilket jag kan anse ter sig lite ironiskt då det pågått en slakt i gubbens portfölj sedan Covid-toppen.
Citera
2024-12-19, 19:17
Medlem
ingetbranicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oldtimedrunk
Är det någon som vet något om hans Intel innehav, han gick väl in tungt för nån månad sen om jag inte minns fel?

Tiden går alltid fortare än man tror.

Jag har för mig att han sålde Intel-innehavet för nån månad sen, precis efter att jag upptäckt hans Youtube-kanal. Hur länge han hade ägt aktien vet jag inte.
Citera
2024-12-19, 19:24
Medlem
Libertarismuss avatar
Hur mycket är gubbens portfölj värd i skrivande stund? 400k?
Citera
2024-12-19, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klas-Vegas
-100k i morse.

https://www.youtube.com/watch?v=jyOl...tieanalytikern
Ingen fara på taket i Falkenberg. Aktieanalytikern försäkrar sig själv om att raset är positivt, eftersom han får läge att omallokera kapital till de bolagen som faller mest. Hans redan billiga bolag och har nu blivit ännu billigare. Potentialen ökar! Någon anledning till oro finns absolut inte: "Jag har en väldigt klar bild över var de här aktierna ska ta vägen, eftersom min analysförmåga är exemplarisk."

Tur att vi har en så exemplariskt duktig analytiker att förlita oss på när alla dessa yra höns härjar på börsen.
Citera
2024-12-19, 19:44
Medlem
oldtimedrunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ingetbranick
Tiden går alltid fortare än man tror.

Jag har för mig att han sålde Intel-innehavet för nån månad sen, precis efter att jag upptäckt hans Youtube-kanal. Hur länge han hade ägt aktien vet jag inte.
Hmm ok. Han har iaf en förmåga att välja de sämsta bolagen eftersom han tror att det som går ner alltid ska gå upp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in