2024-09-02, 22:11
Medlem
Bystskuggas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vinter-natt7
Du beskrev just exakt det jag också gjorde, bara med andra ord!
Jag antar att dina ord får denna äckliga business att låta renare i dina öron, men det är samma innebörd!
Ingen idé att gaffla mer med någon som inte har stake nog att se saken som den är, utan försöker försköna denna vidriga företeelse.

Som du säger, prostitution är inte så avskyvärt som media gör det. Det handlar mest om att media och du använder hårda ord för att smutskasta och skambelägga hela fenomenet.
Citera
2024-09-03, 02:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dyngbaggen2
Från hennes nya konto så uppger hon att både Jimmy Åkesson och Donald Trump har köpt sex av henne.

Vad heter hennes nya konto?
Citera
2024-09-03, 08:30
Medlem
Har bara sett 4-5 namn nämnas här på Fb från listan. Är det bara dessa som läckt? Såg nån säga det skulle finnas runt 40 namn på listan.
Citera
2024-09-03, 17:48
Medlem
katr00pzzs avatar
Ifall någon inte betalade kan jag hålla med att det är synd om henne. Men ifall hon fick det är det väll inget att grina övar, många har jobb de avskyr men måste fortsätta för att överleva. Varför är det inte synd om dem som köpte för att de inte fick ligga på krogen? Patetiskt att komma år efter och grina över det.
Citera
2024-09-05, 12:16
Medlem
Clodiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jimmytheone
Har bara sett 4-5 namn nämnas här på Fb från listan. Är det bara dessa som läckt? Såg nån säga det skulle finnas runt 40 namn på listan.
Eftervad jag sett så verkar det här vara fria fantasier från kvinnans sida; någonslags rop på uppmärksamhet eller naiv tro att det skall ge mer pengar. Vad lär vi oss av detta?

Att vanlig källkritik och sunt förnuft skall tillämpas även på sexualbrottslighet. Något som inte alltid är fallet på våra redaktioner och i våra rättssalar.
Citera
2024-09-05, 13:34
Avstängd
FindAways avatar
Saken är väl den att hon är förståndshandikappad, Vilket är ett lätt offer för aftonhoran att suga ur all sk info om
Fy fan, ruttet av dom med lyteskomik om en sådan allvarlig händelse
Citera
2024-09-05, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clodius
Eftervad jag sett så verkar det här vara fria fantasier från kvinnans sida; någonslags rop på uppmärksamhet eller naiv tro att det skall ge mer pengar. Vad lär vi oss av detta?

Att vanlig källkritik och sunt förnuft skall tillämpas även på sexualbrottslighet. Något som inte alltid är fallet på våra redaktioner och i våra rättssalar.

Ja jag blev skeptisk till listan när jag såg Göran Greider namn vem fan vill ligga med Göran Greider 🤣
Citera
2024-09-05, 18:07
Medlem
bertil-falukorvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dumdryg
Försvarar inte prostitution, men var och en har ett ansvar för sitt eget liv och sina val. Nu är det en fd prostituerad som gråter ut i Aftonbladet. Som vanligt är det torskarnas fel och jättesynd om henne som gick ut nian med högsta betyg och nu ska hon "hämnas". Sluta knarka och lägg av med prostitution. Vad säger forumet?

1 600 män köpte Annas kropp: ”Jag var full och hög hela tiden”

Anna Lidén, 36, uppskattar att 1 600 män köpte hennes kropp. Jakten på droger drev henne allt längre – tills det inte fanns några gränser kvar. ”Jag upptäckte snabbt hur vidriga torskar kan vara. Jag blev slagen och kissad på, bajsad på. Fasthängd i saker. De bad mig spela barn jättemånga gånger.”

Gick ut nian med toppbetyg – sen rasade allt
”Det var över på fem minuter och jag fick 800 kr”
Hotar att hänga ut över 40 kändisar ”Samlar bevis”

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...hog-hela-tiden

Jag anser att om sexköp är olagligt så borde sexsäljande också vara det. Jag vet ingenting om den här Anna sedan innan, men om hon gick ur nian med toppbetyg, vad var det då som fick henne att fastna i prostitutionsträsket kan man undra? Det är en sak att sälja sig om man typ inte har någon annan inkomst eller är på bottennivån av samhället, men att ha det så akademiskt bra som Anna tydligen hade, för att sedan hamna i prostitution? Sorry, men det känns lite mer som ett val hon själv gjorde då (som hon nu ångrar och vill hitta en syndabock för).

Som kvinna själv kan jag bara önska att fler av oss kunde erkänna misstag vi begått utan att skylla allt på männen.
Senast redigerad av bertil-falukorv 2024-09-05 kl. 18:11.
Citera
2024-09-05, 22:59
Medlem
JackBlacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vinter-natt7
Nu är hennes instakonto plötsligt borta!
Hon har blivit anmäld för förtal, gissar jag.
Men varför ta bort hela kontot?
Kan det ha tagits bort mot hennes vilja??
Instagram kan göra det vid regelbrott. Kontot behöver inte tas bort helt men blir blockerat för alla tills eventuella brott är utredda.
Citera
2024-09-05, 23:08
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brunnsang
Är hon helsvensk?
Inte för att det spelar någon roll alls, men jag får en väldigt stark känsla av att hon kan vara adopterad. Som pratar om sina framgångsrika syskon och att hon aldrig känt sig älskad eller sedd på samma sätt av sina föräldrar....

Men det är ju rätt irrelevant ändå vad hon har för DNA...
Citera
2024-09-06, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SilkyJohnson
Vad har vi lärt oss dom senaste åren? jo kvinnor är alltid offer, det är aldrig deras eget fel utan det är alltid någon annans fel

Inge synd alls om henne

Sen undrar jag vem fan betalar för att sätta på det där trollet?

Vad har du för Hollywoodbild av prostituerade? Du är inte ensam om det, väldigt många i tråden nämner hennes utseende. Så fruktansvärd ser hon väl ändå inte ut, mer alldaglig med lite onaturliga läppar skulle jag påstå.
Tänk på alla som är tvungen att sälja sig för droger, särskilt heroin.
Föreställ er en tjej som är abstinent på heroin, knappast någon skönhet.

Anna är möjligen lite uppmärksamhetstörstande, men hon är inte värst i influenserträsket.
Citera
2024-09-06, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JackBlack
Instagram kan göra det vid regelbrott. Kontot behöver inte tas bort helt men blir blockerat för alla tills eventuella brott är utredda.

Kontot är inte borttaget … och hon har inget nytt heller som folk påstår
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in