2024-09-07, 01:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dumdryg
Försvarar inte prostitution, men var och en har ett ansvar för sitt eget liv och sina val. Nu är det en fd prostituerad som gråter ut i Aftonbladet. Som vanligt är det torskarnas fel och jättesynd om henne som gick ut nian med högsta betyg och nu ska hon "hämnas". Sluta knarka och lägg av med prostitution. Vad säger forumet?

1 600 män köpte Annas kropp: ”Jag var full och hög hela tiden”

Anna Lidén, 36, uppskattar att 1 600 män köpte hennes kropp. Jakten på droger drev henne allt längre – tills det inte fanns några gränser kvar. ”Jag upptäckte snabbt hur vidriga torskar kan vara. Jag blev slagen och kissad på, bajsad på. Fasthängd i saker. De bad mig spela barn jättemånga gånger.”

Gick ut nian med toppbetyg – sen rasade allt
”Det var över på fem minuter och jag fick 800 kr”
Hotar att hänga ut över 40 kändisar ”Samlar bevis”

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...hog-hela-tiden
Många kvinnor vill tydligt att de ska ha det bättre sexuellt än männen men männen kanske är mer egoistiska när det handlar om sex.
Det var ju pågrund av en våldtäkt som gjorde att hon började sälja sex.
Drogerna gjorde att hon inte kunde ta bra beslut.
Citera
2024-09-07, 11:20
Medlem
Citat:
Försvarar inte prostitution, men var och en har ett ansvar för sitt eget liv och sina val. Nu är det en fd prostituerad som gråter ut i Aftonbladet. Som vanligt är det torskarnas fel och jättesynd om henne som gick ut nian med högsta betyg och nu ska hon "hämnas". Sluta knarka och lägg av med prostitution. Vad säger forumet?

Anna Lidén, 36, uppskattar att 1 600 män köpte hennes kropp. Jakten på droger drev henne allt längre – tills det inte fanns några gränser kvar. ”Jag upptäckte snabbt hur vidriga torskar kan vara. Jag blev slagen och kissad på, bajsad på. Fasthängd i saker. De bad mig spela barn jättemånga gånger.”

Citat: "Jag blev slagen och kissad på, bajsad på. Fasthängd i saker. De bad mig spela barn jättemånga gånger.”
Det här är inte något som vanliga personer gör utan betalning.
Citera
2024-09-07, 11:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bassplay
Hon menar att hon är en dum hora som lät män bajsa på henne för att säkra nästa fix.
Att det finns män som bajsade på henne mot betalning gör inte henne till en prostituerad.
Är det ens olagligt att betala för att få få bajsa på någon?
Citera
2024-09-07, 11:36
Medlem
Citat:

Samhället lägger delvis skulden på henne för det räknas inte som ett övergrepp när någon säljer sex utan ett brott mot staten borträknat ev oaktsam våldtäkt
Det kan man ha olika åsikter om, men hon saknade ju en möjlighet att kunna ta egna bra beslut åt henne själv.

Dessutom hon använde ju sin kropp för att få tag i olagliga droger.
Senast redigerad av TrolletOchgrodan 2024-09-07 kl. 12:10. Anledning: ..uppdatering
Citera
2024-09-07, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SilkyJohnson
Vad har vi lärt oss dom senaste åren? jo kvinnor är alltid offer, det är aldrig deras eget fel utan det är alltid någon annans fel

Inge synd alls om henne

Sen undrar jag vem fan betalar för att sätta på det där trollet?
Enligt lagen så är det delvis hennes fel.
Citera
2024-09-07, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ancistrus
1 600×800=1 280 000:-

Men det förutsätter att de bara träffade henne en enda gång. Många träffade nog henne flera gånger så det blir nog klart mer än så.

1 280 000:- är ju inte så jättemycket ifall hon jobbade med det flera år, tvärtom borde hon kunnat tjänat mer, eller åtminstone lika mycket, på ett vanligt jobb.

Det ska ha varit typ något med 1640 män som köpte sex av henne, men det fanns män som köpte sex av henne fler en 1 gång.
Senast redigerad av TrolletOchgrodan 2024-09-07 kl. 11:43. Anledning: Uppdatering
Citera
2024-09-07, 11:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 10redroses
Blir så trött på reportage som dessa. Knark Anna säljer kiss o bajs sex för 800 kronor till 1600 män för o köpa droger. Sugar babys säljer till vem de vill för 8000 för o plugga bo fint.

Var o en är ansvarig för sitt liv. Knark Anna valde knarka. Sugar babyn valde plugga jurist. Två kvinnor, en med en utan själv respekt. Livet blir vad man gör det till…… Släpp offermemntaliteten!
Officiellt enligt lagboken är hon inte ett offer utan bara ett vittne till sexköpen då det räknas enbart som ett brott mot staten borträknat ev oaktsam våldtäkt
Senast redigerad av TrolletOchgrodan 2024-09-07 kl. 12:09. Anledning: Uppdatering
Citera
2024-09-07, 12:48
Medlem
Hon har sagt i en intervju att hon sålde sex från åren 2006-2011.
Det var mer accepterat att köpa sex då plus lagstiftningen ser inte likadan ut som då som nu angående sexköp.
De som köpte sex av henne då kanske skulle inte gjort det om åren då påminde om hur det ser ut nuförtiden.
Att det blir mer enbart som en hämnd när hon går ut med olika personer som köpt sex av henne, att det blir mer som de blir retroaktivt bestraffad i efterhand.
Citera
2024-09-07, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lynnst
Kontot är inte borttaget … och hon har inget nytt heller som folk påstår

Det var ett par dagar som kontot var borta, jo. Efter all spridning av det hon lagt ut och hatet det förde med sig etc. Sedan öppnade hon det igen och förklarade att hon varit rvungen att pausa och tänka efter, typ.
Citera
2024-09-07, 14:11
Medlem
B-types avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrolletOchgrodan
Det ska ha varit typ något med 1640 män som köpte sex av henne, men det fanns män som köpte sex av henne fler en 1 gång.

Med tanke på hur hon ser ut så är det tveksamt.
Citera
2024-09-07, 14:58
Medlem
LillaTEs avatar
Jag har lyssnat till hennes bok. Ja den är välskriven språkligt, men vilken ”buhu-människa” hon är! Boken ger bilden av någon som det verkligen är synd om. Lite googling visar att hon verkligen aldrig varit så vacker som hon beskriver sig själv.
Javisst, hon blev brutalt misshandlad av en pojkvän och hans kompis, fick näsan knäckt på flera ställen, käkben och kindben knäckta osv men inte ens fult läkta skador ger det utseendet.
Lite mer googling visar att hon tigger pengar via gofundme för att hon är så fattig. Lite googling visar också på en väldigt desperat och mytomanisk personlighet som knarkar uppmärksamhet och samlar pengar genom uppmärksamheten.
Jag blir besviken på mig själv som har bidragit till hennes ekonomi genom att lyssna på hennes bok via streamingtjänst.
Citera
2024-09-07, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B-type
Med tanke på hur hon ser ut så är det tveksamt.
Så ful var väl hon ändå inte!?
Jag har sett bilder under tiden hon var prostituerad.
Dessutom det finns män som behöver inte ha så högra krav
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in