Citat:
Ursprungligen postat av
Bystskugga
Det där tramset att de bara ser dem som hål och kroppar tror jag inte ett ögonblick på. Det är precis den sortens missvinklade propaganda som AB och svensk media vill använda de protituerade till.
Den absolut vanligaste orsaken att kändisar går till glädjeflickor är att det går snabbt, och att de inte behöver hantera psykopatska stalkers på dejtingmarknaden. Det är business transanction med deras tid och lust. Ungefär som med Niclas Wahlgren och P. Sommerlath och thaiflickorna i Stockholm.
Det är helt säkert den absolut vanligaste orsaken bland vanliga kunder till prostituerade, som alltså inte är kändisar, också.
Om man bara vill ligga av sig en runda så är det oerhört enkelt att köpa en fräsch tjejs tid och tjänster för ett par tre tusen kronor, istället för att harva runt på uteställen och dra på sig utgifter som ofta vida överstiger vad du betalade glädjeflickan, för att KANSKE få hem en 4-5 poängare till groggluder som du egentligen är för full för att klara av att knulla med någon rimlig behållning.
Ja, det låter hårt, men det är så det är. Helt vanliga halvfula svenska tjejer idag är helt otroligt krävande att ha med att göra och drinkar, middagar, taxiresor och mäklarbrickor är inte gratis. Om jag själv får välja mellan att betala för att få exakt det jag vill ha, eller att slänga ut tusenlapparna i en strid ström för att kanske få med mig någon hem från krogen, så är valet tämligen enkelt.