Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-16, 00:12
  #121
Medlem
Kundalinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreeFromOpression
Bara på nätet som svenskar är tuffa, förutom fåtal och får oftast stryk. I Malmö frågade dom arab varför han inte gav sig på invandrare att råna, han sa att invandrare inte är fega och slåss för att behålla sina grejer medan svensken är feg och ger dom utan att slåss. Varför är svenskar fega?

Vän av ordning undrar varför du har behov av att vifta med kuken så här online…
Citera
2024-04-16, 00:31
  #122
Medlem
Congelados avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deddd
Ja, rationellt ser jag ner på det. Inte besvarat våld så klart. Men initierat våld.
Känslomässigt nej, känslomässigt tycker jag det är härligt med våld.
Lite det som är grejen med samhälle vs. egoism. Är min egen glädje så jävla viktig att det ska bli sämre för alla andra för så är det skitland du arbetar för - och då finns det så jävla många att välja bland och bara att dra dit, och låta de fåtaliga som gått andra vägen vara.

Gör jag, och alla andra exakt det våra känslor säger hela tiden så får du ett samhälle där efter. Det kändes rätt att slå han som fnös åt dig när du glömde flytta på dig vid t-banedörren. Han tyckte det kändes rätt att slå dig när du inte flyttade dig från t-banedörren. Det är inte bara en fight där vid t-banedörren det gäller. Det gäller varenda liten minimal maktkamp eller bekräftelsebehovssituation för alla situationer för alla människor.

Du märker nog själv hur dina våldsfantasier ökar när våldsamma apor smusslat sig in i samhället som han som nu dödade farsan framför hans barn, eller apan på drottninggatan, etc. Man drömmer om våld, och ser man runt sig drömmer alla om våld. Skulle vi alla följa våra känslor istället för rationalitet så är vi plötsligt ett sandnegerland där sandnegern har övertaget och sandnegern har vunnit.




Nja, förenklat. Går bägge vägar det där. Man ser ner på våld och då använder mindre våld, använder man mindre våld blir man sämre på våld, och är man dålig på våld behöver en del cope'a och se ner på våld. Det sista gäller dock bara de som egentligen gillar våld, men inte utför det på grund av samhället, alternativt i en faktisk våldsam situation, där ens åsikt gällande våld inte spelar någon roll ändå, eftersom man redan är i en.


Verkar som vi nått den punkten ja, att vi måste anamma inkräktarnas kultur för att kunna slå dom.
Tyvärr gör det dom redan till vinnare, våldsamt inre försvagar oss mot yttre, och en stor del av själen vi velat försvara förgörs när vi assimilerar oss till fienden, men så blir det när våra metoder korrumperats av förrädare under flera decennium. Rädda det som räddas kan.
Säger inte att folk ska slå på varandra hålla på söka efter drama på gatan stirra på varandra sen bara slåss för att visa vem som är krallig. Bara att våldet måste vara en gren som finns med svenskar är väldigt bra verbalt på att lösa konflikter med varandra åtminstone måste också kunna använda våldet när rösten inte räcker.

Man får ta det för vad det är och rusta alla till kapabla våldsmän men med någon form av moral ändå samurajerna hade väl något sådant.

Svenskar borde organisera sig som en egen etnisk maffia i det här samhället för våldsgrejer så länge tokigheter råder för att skapa någon form av terrorbalans öga för öga tand för tand sådana grejer.

Gå emot svenskar du får problem vi har också hårda grabbar här offervilliga så hade vi hållit alla andra folkslag i schack mer. Samt utöva hedersvåld blodsfejder som andra folkslag när skiten kräver. Dom går på oss för vi är individskadade och svaga medans dom är motsatsen dom flesta folkslag.

Ser ingen annan lösning på problemen.
__________________
Senast redigerad av Congelado 2024-04-16 kl. 00:34.
Citera
2024-04-16, 01:59
  #123
Medlem
Inkommers avatar
Jag vet inte.
Men ingen svensk kan bli lika feg som en babbe som flytt hit från sitt skithålsland.
Citera
2024-04-16, 02:15
  #124
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FreeFromOpression
Bara på nätet som svenskar är tuffa, förutom fåtal och får oftast stryk. I Malmö frågade dom arab varför han inte gav sig på invandrare att råna, han sa att invandrare inte är fega och slåss för att behålla sina grejer medan svensken är feg och ger dom utan att slåss. Varför är svenskar fega?

Här är svaret så pass enkelt som att du har fel i ditt antagande. Det var snabbt löst.
Citera
2024-04-16, 03:19
  #125
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Congelado
Säger inte att folk ska slå på varandra hålla på söka efter drama på gatan stirra på varandra sen bara slåss för att visa vem som är krallig. Bara att våldet måste vara en gren som finns med svenskar är väldigt bra verbalt på att lösa konflikter med varandra åtminstone måste också kunna använda våldet när rösten inte räcker.

Man får ta det för vad det är och rusta alla till kapabla våldsmän men med någon form av moral ändå samurajerna hade väl något sådant.

Svenskar borde organisera sig som en egen etnisk maffia i det här samhället för våldsgrejer så länge tokigheter råder för att skapa någon form av terrorbalans öga för öga tand för tand sådana grejer.

Gå emot svenskar du får problem vi har också hårda grabbar här offervilliga så hade vi hållit alla andra folkslag i schack mer. Samt utöva hedersvåld blodsfejder som andra folkslag när skiten kräver. Dom går på oss för vi är individskadade och svaga medans dom är motsatsen dom flesta folkslag.

Ser ingen annan lösning på problemen.

Javisst. Vilket var skälet till att vi gick med i NATO!

Som en vis mänska sade redan på romartiden: vill du ha fred, rusta dig för krig!

Ett annat sätt att säga att man inte ska lita på motståndaren. Och att det ska räcka att skramla med vapnen.

https://en.wikipedia.org/wiki/Si_vis_pacem,_para_bellum

MOA HA HA HA... (*ondskefullt vansinnesskratt*)
__________________
Senast redigerad av GaussBonnet 2024-04-16 kl. 03:25.
Citera
2024-04-16, 04:09
  #126
Medlem
Byxfuckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreeFromOpression
Bara på nätet som svenskar är tuffa, förutom fåtal och får oftast stryk. I Malmö frågade dom arab varför han inte gav sig på invandrare att råna, han sa att invandrare inte är fega och slåss för att behålla sina grejer medan svensken är feg och ger dom utan att slåss. Varför är svenskar fega?

Om du vill definiera feghet på det viset så visst, svenskar är fega.

Man kan tycka att det är fegt att inte våga svälja stoltheten och lämna bort värdesaker i utbyte mot eventuellt blodvite.
Citera
2024-04-16, 04:32
  #127
Medlem
Invandrare som slåss är lättkränkta och impulsiva. De har ingenting att förlora på det eftersom de inte är integrerade i samhället. I grund och botten handlar det nog om mindervärdeskomplex; i brist på andra sätt att hävda sig tar man till våldskapital. Kompensativt IQ-befriat machobeteende är inte samma sak som mod.
Citera
2024-04-16, 04:33
  #128
Avstängd
scoremaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreeFromOpression
Jag levde i Sverige på tiden när det kom ofta ur käften på svennar svartskalle på invandrare som inte var från mena och inte hade begått något brott. Mycket länge sedan jag hörde svenne säga svartskalle. Den som vågar sig på att säga det får oftast rejält med stryk. Som att säga neger.

Du är rätt konstig.

Du tycker Svenskar är fega som inte håller på och invandrare för ”svartskskallar”?
Hela dina resonemang i tråden tyder på mindervärdeskomplex:
Citat:
”-jaaag bryr mig inte om vad Svennarna tycker, men tydligen tillräckligt för att skapa egna probleeeeem”
Ja, ni har ett annat sätt att tänka iallafall 😄
Citera
2024-04-16, 05:10
  #129
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NonCompliance
Till och med Colonel Douglas McGregor har beskrivit svenskar som fega.

Kritiken är faktiskt legitim!

Jag har europeisk påbrå men jag är född och uppvuxen här, och jag kan aldrig riktigt komma över den här lama tafattheten! En stor majoritet av både europeiska och utomeuropeiska folkslag har alla gemensamt att man stör sig på frånvaron av svensk aggression i kulturen.

Svensken kommer att fortsätta knyta näven i fickan och skriva arga gula lappar, även när helvetet fryser till is. Det är som matadoren i Tjuren Ferdinand som sliter av sig håret när Ferdinand bara vill lukta på sina jävla blommor hela tiden
Man kan undra om kritiken verkligen är rätt från Douglas, han nämner även finnarna, vi alla vet att världens mest dödliga sniper är en finne, samt som ett litet land som stod mot alla odds emot ryssen under finska vinterkriget.

Tar man vidare samanhållningen i Sverige, vi har sett det när vi väl var på krigsstigen, det krävdes ett koalition från tre länder för att kunna rå på svenskarna, spelade ingen roll att svenskarna gick mot en fyra gånger så stor arme, dom fick ändå stryk.

Tar man sedan att vi ännu kan bo ihop, vi håller samman landet, lite mer än vad dessa som flyr sitt egna land klarar av, oftast tvingas dom fly för deras egna folkslag inte kan komma överens, man slås med varandra, ev är det dom som var veka och konflikt rädda som flydde o kom till sverige.
__________________
Senast redigerad av hjorten16 2024-04-16 kl. 05:15.
Citera
2024-04-16, 05:46
  #130
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FreeFromOpression
Bara på nätet som svenskar är tuffa, förutom fåtal och får oftast stryk. I Malmö frågade dom arab varför han inte gav sig på invandrare att råna, han sa att invandrare inte är fega och slåss för att behålla sina grejer medan svensken är feg och ger dom utan att slåss. Varför är svenskar fega?

Fega...

Sverige stod upp bra i Andra världskriget när vi inte tog skit från Germanerna..

Tyskarna vågade inte ens attackera oss för dom vet att vi har vikingablod så snacka inte skit
Citera
2024-04-16, 05:59
  #131
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FreeFromOpression
Bara på nätet som svenskar är tuffa, förutom fåtal och får oftast stryk. I Malmö frågade dom arab varför han inte gav sig på invandrare att råna, han sa att invandrare inte är fega och slåss för att behålla sina grejer medan svensken är feg och ger dom utan att slåss. Varför är svenskar fega?

Så definitionen av feg är att lämna ifrån sig sina saker när tio stycken invandrare står med kniv eller handeldvapen och hotar en? Tycker feghet snarare är när man inte kan göra någonting utan sina 100 kusiner i ryggen och med vapen i handen.
Jag har blivit utsatt för ett rånförsök av tre invandrare där en hela tiden väste att han skulle "cutta mig". När jag tillslut tröttnade och sa att om han drog kniv skulle jag slå ihjäl honom så sprang de som små råttor. Jag sprang ikapp en av dom och slog ner honom. Hans polare vågade sig inte fram för att hjälpa till förrän jag var långt borta trots killens gråt och rop på hjälp.

Att invandrarpacket som alltid härjat i Sverige anses vara mindre fega än svenskar fortsätter visa hur skevt det svenska samhället är.
Citera
2024-04-16, 06:19
  #132
Avstängd
En blatte i Solna rånade en äldre man ryp 65+ som var med sin tant. Hans kärring skrek så vi sprang dit o idag har blatten käkprotes. Ångrar att jag inte stampade mer för blattar är fan inte människor. De för bara elände och plågor med sig. Som ohyra

Blatten va nå rumän/zigge/grek/turk aktigt skitful iaf. Kommer aldrig glömma när han försöker ropa bolis o käken bara hänger.

Det kändes jävligt bra att vara 3 mot 1 och se honom begå ett brott. Annars hade vi varit illa ute utan vittnen.

Men idag har väl alla blattar skjutvapen. Ända sättet att känna sig som en man för dem. Säg 1 bra blattefighter liksom. De är svaga mentalt och fysiskt.
__________________
Senast redigerad av Lastpall500kg 2024-04-16 kl. 06:29.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback