2024-04-15, 17:03
Medlem
FreeFromOpressions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moshan
Invandrare är oftast med gangsta än en vanlig svenne. Ja! Men att du tror att ALLA svenskar är rädda för dig är att inte vara i verkligenheten och sanning.
Verkligheten är att dom flesta svenskar är rädda för många invandrare.
Citera
2024-04-15, 17:05
Avstängd
moshans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreeFromOpression

Man brukar vara rädd för det man inte förstår sig på.
Citera
2024-04-15, 17:08
Medlem
Jättefegisen sitter alltså på nätet och är tuff och kallar alla andra som gör likadant för fegisar.

Blatten är lika korkad som alltid.
Citera
2024-04-15, 17:08
Medlem
Citat:
Man brukar vara rädd för det man inte förstår sig på.
Jag levde i Sverige på tiden när det kom ofta ur käften på svennar svartskalle på invandrare som inte var från mena och inte hade begått något brott. Mycket länge sedan jag hörde svenne säga svartskalle. Den som vågar sig på att säga det får oftast rejält med stryk. Som att säga neger.
Citera
2024-04-15, 17:12
Medlem
Citat:
Svenskar är rädda för allt så det förvånar mig inte.
Citera
2024-04-15, 17:12
Avstängd
moshans avatar
Citat:
Jag levde i Sverige på tiden när det kom ofta ur käften på svennar svartskalle på invandrare som inte var från mena och inte hade begått något brott. Mycket länge sedan jag hörde svenne säga svartskalle. Den som vågar sig på att säga det får oftast rejält med stryk. Som att säga neger.

Visa respekt så får du respekt. Kom inte hit och tro att du har rätt att bli respekterad på nåt sätt utan anledning.
Citera
2024-04-15, 17:13
Medlem
Citat:
Visa respekt så får du respekt. Kom inte hit och tro att du har rätt att bli respekterad på nåt sätt utan anledning.
Falskt skitsnack.
Citera
2024-04-15, 17:14
Medlem
Citat:
Jag respekterar mig själv och mina kära respekterar mig. Vad svenne tänker och andra som inte betyder något för mig skiter jag i. Ni vågar inte säga något nedvärderande om invandrare till invandrare, undantag finns och då får ni oftast rejält med stryk.
Citera
2024-04-15, 17:16
Avstängd
moshans avatar
Citat:
Jag respekterar mig själv och mina kära respekterar mig. Vad svenne tänker och andra som inte betyder något för mig skiter jag i. Ni vågar inte säga något nedvärderande om invandrare till invandrare, undantag finns och då får ni oftast rejält med stryk.

Varför skulle man vilja VÅGA det? Är det att vara modig för dig? Modigt att provocera och vara nedlåtande?
Citera
2024-04-15, 17:18
Medlem
Det stämmer. Svenskar är fega. Alltså det gäller överallt. De vågar absolut inte heller demonstrera för Sveriges bristande migrationspolitik pga de skulle anklagas för rasister. Invandrare bryr sig inte om svenskar skulle gå i demonstration så jag fattar inte detta heller.
Senast redigerad av vinc 2024-04-15 kl. 17:20.
Citera
2024-04-15, 17:31
Bannlyst
Citat:
Bara på nätet som svenskar är tuffa, förutom fåtal och får oftast stryk. I Malmö frågade dom arab varför han inte gav sig på invandrare att råna, han sa att invandrare inte är fega och slåss för att behålla sina grejer medan svensken är feg och ger dom utan att slåss. Varför är svenskar fega?
Nu pratar jag inte om våld. Jag lägger mig inte i våld, men svenskar är extremt fega skulle jag säga. Framför allt när det gäller att säga ifrån och protestera tycker jag. Det är bedrövligt och man skäms verkligen för dom här svenska töntarna. Våld lägger jag mig inte i, som sagt.
Citera
2024-04-15, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fuck.flashback
Nu pratar jag inte om våld. Jag lägger mig inte i våld, men svenskar är extremt fega skulle jag säga. Framför allt när det gäller att säga ifrån och protestera tycker jag. Det är bedrövligt och man skäms verkligen för dom här svenska töntarna. Våld lägger jag mig inte i, som sagt.
Stor skam.

Emigration är enda lösningen på problemen som skapats av vansinniga politiker.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in