2024-05-13, 19:12
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gregers.Werle.03
Jävlar vad sexig Sonja var i dagens avsnitt!

Först i den gröna bikinin!
Sedan när hon tog på den svarta, genomskinliga kaftanen över den!
Och efter att man fått se detta tidigare gör hon entré i huset i en vit sidenaktig klänning med knäppning hela vägen fram!
KLASS, BABY!

Att få lägra Sonja vore i sanning en nåd att stilla bedja om.

Jag är övertygad om att hon idag är singel, varför inte bara kontakta henne istället för att här skriva gång på gång hur gärna du vill lägra henne?
Citera
2024-05-13, 19:49
Medlem
Sonja följer inte sin mamma på instagram, är inte det lite skumt?
Citera
2024-05-13, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Precis.

Citera
2024-05-13, 19:58
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TmeVernissage24

Citera
2024-05-13, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redrum.187
Visst har Sonja gjort något med sina läppar? Trist iaf tycker hon är söt annars.

Läpparna och boobs är väl ganska uppenbart 😂 men söt är hon ändå!
Citera
2024-05-13, 20:34
Medlem
dialektikers avatar
Vilken trekant Sonja hade med Valentin och Daniel vid massagen.
Säkert något Edvin tänkt ut.
Citera
2024-05-13, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fonder

Om vi bara diskuterar deltagarna så är det kanske inte spoilers längre?

Jag köper det gällande Christopher men tror samtidigt att det är den typen av kille Sonja behöver. Någon som har fötterna på jorden, verkar känslomässigt mogen och är lugn.
Sonja är ju rätt rivig och även om hon troligen dras lite mer mot dominanta o maskulina typer så tror jag inte det håller i längden. Sen tror jag tyvärr småbarnsföräldrar kan vara en deal-breaker för henne också.
Tänker direkt på Olivia från förra säsongen som verkade helt förälskad i Rasmus men valde bort honom delvist pga att hon inte var redo att vara bonusmamma.
Citera
2024-05-13, 20:43
Medlem
fonders avatar
Citat:
Om vi bara diskuterar deltagarna så är det kanske inte spoilers längre?

Jag köper det gällande Christopher men tror samtidigt att det är den typen av kille Sonja behöver. Någon som har fötterna på jorden, verkar känslomässigt mogen och är lugn.
Sonja är ju rätt rivig och även om hon troligen dras lite mer mot dominanta o maskulina typer så tror jag inte det håller i längden. Sen tror jag tyvärr småbarnsföräldrar kan vara en deal-breaker för henne också.
Tänker direkt på Olivia från förra säsongen som verkade helt förälskad i Rasmus men valde bort honom delvist pga att hon inte var redo att vara bonusmamma.

Nja, inte riktigt. I princip alla kvinnor vill ha en riktig man så man själv som kvinna är den känsliga parten i förhållandet. Sedan så är en balans mellan mjuk- och hårdhet inte heller fel, men jag anser att det är där som det brister för personer som Christopher som är för skör för att kunna upplevas som en attraherande man.
Citera
2024-05-13, 20:48
Medlem
dialektikers avatar
Hur kan killarna få det till att mamman och Sonja är lika?
Mamman är riktigt sönderopererad med skönhetsingrepp och jag ser inga likheter överhuvudtaget.
Sonja är riktigt söt även osminkad, och vågar vara det ofta.
Aldrig att en bachelorette vågat vara såhär osminkad som Sonja är så ofta.
Hon är så naturlig med detta så jag funderat på om ändå inte hennes läpp är naturlig, och att hon kanske har en pappa med afrikanskt påbrå, så att hon därför har en plutmun till överläpp?
Det är inte många tjejer som kan växla med att vara snygga så spacklade som Sonja är ibland varvat med snygga ospacklade.
Fortsätt så Sonja.

Sonja har ju ett ett väldigt fint naturligt sätt, som inte nånstans påminner om mammans sätt att vara. Mamman kan ju vara trevlig. Det säger jag ingenting om, men att Sonja och hon skulle vara lika?
Inget som går genom tv-rutan iallafall.
Citera
2024-05-13, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Hur kan killarna få det till att mamman och Sonja är lika?
Mamman är riktigt sönderopererad med skönhetsingrepp och jag ser inga likheter överhuvudtaget.
Sonja är riktigt söt även osminkad, och vågar vara det ofta.
Aldrig att en bachelorette vågat vara såhär osminkad som Sonja är så ofta.
Hon är så naturlig med detta så jag funderat på om ändå inte hennes läpp är naturlig, och att hon kanske har en pappa med afrikanskt påbrå, så att hon därför har en plutmun till överläpp?
Det är inte många tjejer som kan växla med att vara snygga så spacklade som Sonja är ibland varvat med snygga ospacklade.
Fortsätt så Sonja.

Sonja har ju ett ett väldigt fint naturligt sätt, som inte nånstans påminner om mammans sätt att vara. Mamman kan ju vara trevlig. Det säger jag ingenting om, men att Sonja och hon skulle vara lika?
Inget som går genom tv-rutan iallafall.

Hon har fillers i läppar och lite andra delar av ansiktet + silikonpattar, så ”naturlig” är inte ett ord jag skulle använda för att beskriva henne.
Sen tror jag att hon kör mycket naturlig sminkning men osminkad är hon inte. Hon är absolut vacker och har relativt fin hy men tv-kamerorna i tropisk värme är nog helt oförlåtliga så helt ospacklad tror jag inte att vi har sett henne.
Senast redigerad av TmeVernissage24 2024-05-13 kl. 21:04.
Citera
2024-05-13, 21:11
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Hon har fillers i läppar och lite andra delar av ansiktet + silikonpattar, så ”naturlig” är inte ett ord jag skulle använda för att beskriva henne.
Sen tror jag att hon kör mycket naturlig sminkning men osminkad är hon inte. Hon är absolut vacker och har relativt fin hy men tv-kamerorna i tropisk värme är nog helt oförlåtliga så helt ospacklad tror jag inte att vi har sett henne.

För att vara silikon, ser de inte vidare bra ut. Måste vara en misslyckad operation?!? Tror inte heller hon är helt osminkad, det syns att det är mer naturlig touch. Vad störande hon är när hon ska hälsa på killarna och välkomna dem på dejt, så tillgjort och överdrivet - skänskudde fram.
Citera
2024-05-13, 21:22
Medlem
picapicans avatar
Hon har sagt "vibe" två gånger redan ikvällens avsnitt.

Daniel är ju klart snyggast.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in