2024-04-08, 20:39
Medlem
Qwelias avatar
Oj vad alla är negativa till Sonja i den här tråden! Jag tycker hon än så länge verkar härlig, omtänksam och mjuk (men ändå rak och vet vad hon vill). Tycker också att hon är väldigt fin!

Av ren nyfikenhet - vad förväntar ni er för person som Bachelorette?
Citera
2024-04-08, 20:56
Medlem
SodaFointains avatar
Varför säger programledaren puss puss till bacheloretten i första avsnittet?
Citera
2024-04-08, 21:16
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vipan
Då blir det inte mycket kvar att titta på om du ska spola. Edvin trivs som fisken och piffar upp sig med blingbling och nya blommiga skepnader ideligen. Det här är Edvins smörgåsbord och han blev kysst före Sonja.

Nej, det blir ju tyvärr inte det.
Twisten är nog att det är han som är Bacheloretten då?
Han kan ta norrmannen (eftersom hon inte kan norska), Emil (fy fn vad nervös han är hela tiden. Som ett asplöv. Snacka om deppig bilförsäljare.) och Anton (vilken fjant. Han är ett litet barn på Amirs nivå. Jag trodde väl en vindsurfare skulle vara lite coolare).

Annat med Valentin och Joar. Mogna killar.
(Samtidigt blir bacheloretten helt förstörd, om någon inte lever upp till hennes oförutsägbara ideer om vad godhet är.
Man får absolut inte skämta. Och om feminist-ideer blandar sig in i tjejens syn på godhet, då kan det bli riktigt laddat.)

Det blir lite stressat att se töntarna jaga runt där i huset. William med sina utstående öron, och ska vara alfahanne, Mathias, med prestationsångest, som ska tävla med honom.

Men Lucas är ju rätt lugn, och umgås med de vuxna killarna.
Citera
2024-04-08, 21:27
Medlem
Edvin har kanske ett gloryhole som tröstpris.
Citera
2024-04-08, 21:35
Bannlyst
Haha shit vad Christopher dominerade i speeddatingen med Edvin, förstår inte varför han inte hamnade topp tre.
Senast redigerad av nojobstealandrob 2024-04-08 kl. 21:38.
Citera
2024-04-08, 21:36
Medlem
picapicans avatar
Nu fick Edvin resning i byxan igen...
Citera
2024-04-08, 21:49
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Nej, det blir ju tyvärr inte det.
Twisten är nog att det är han som är Bacheloretten då?
Han kan ta norrmannen (eftersom hon inte kan norska), Emil (fy fn vad nervös han är hela tiden. Som ett asplöv. Snacka om deppig bilförsäljare.) och Anton (vilken fjant. Han är ett litet barn på Amirs nivå. Jag trodde väl en vindsurfare skulle vara lite coolare).

Annat med Valentin och Joar. Mogna killar.
(Samtidigt blir bacheloretten helt förstörd, om någon inte lever upp till hennes oförutsägbara ideer om vad godhet är.
Man får absolut inte skämta. Och om feminist-ideer blandar sig in i tjejens syn på godhet, då kan det bli riktigt laddat.)

Det blir lite stressat att se töntarna jaga runt där i huset. William med sina utstående öron, och ska vara alfahanne, Mathias, med prestationsångest, som ska tävla med honom.

Men Lucas är ju rätt lugn, och umgås med de vuxna killarna.
En där ser ut som Per Holknekt. Är dom bröder? Har för mig att han utövade nåt som liknade skiteboard? Ja, det är en parodi att se hur dom ställer upp på allt som Edvin föreslår och man undrar vad som kommer härnäst. Att dom skulle träna att ragga på Edvin fick mig att fundera över om det är en parodi alltihop och att dom driver med den typen av såpa? Det var så sjukt att se och där satt dom som skolgossar och lyssnade spänt. Jag kan inte ta det här på allvar och om det börjar så här galet kan det bara bli värre. Annars har dom startat upp i fel ände. Tycker det här är Edvins show och Sonja bleknar mer och mer. En typisk bimbo som liknar nån i mängden.
Citera
2024-04-08, 21:50
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Nu fick Edvin resning i byxan igen...
Det är därför han har så vida byxor. Hela paketet måste få plats.
Citera
2024-04-08, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Jaaa, jag gillar honom också.
Tänkte, att hon inte är "värd" honom.
Alltså hon börjar visa prov på att hon är rätt tom, tror jag? Jag trodde hon skulle vara rätt skarp och intressant? Men vi får väl se vad hon har att komma med.

Edit: Nej, man vågar inte säga för mycket om dem i ett tidigt skede. Tar ju ett tag innan man ser hur de är.

Är också förtjust i Valentin, känns jordnära och klok. Det är verkligen blandad skara, de flesta känns som omogna tonårspojkar. Osamas bittra ansikte är bara obehagligt.
Citera
2024-04-08, 21:56
Medlem
Titanicsurvivors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qwelia
Oj vad alla är negativa till Sonja i den här tråden! Jag tycker hon än så länge verkar härlig, omtänksam och mjuk (men ändå rak och vet vad hon vill). Tycker också att hon är väldigt fin!

Av ren nyfikenhet - vad förväntar ni er för person som Bachelorette?
Är inte själva grundidén att man ska hitta en riktigt duktig karriärskvinna? En som inte har tid att dejta.

Istället har de tagit in en blåst bimbo som jagar kändisskap. Dessutom verkar hon ha lite problem med det ekonomiska.
Citera
2024-04-08, 22:07
Medlem
Krickedixans avatar
Herregud nu kan man inte säga bögigt utan att få skit.
Det är ett uttryck utan att vara fult på något sätt
Alla vet vad bögigt är och att män som gillar män är och kan vara bögigta.
Varför gör TV4 detta till ett skällsord ett ord som inte är ok.
Jättekonstigt tycker jag.

Löjligt för det kommer alltid att finnas och jag tycker homosexuella ska vara stolta över det.
Edvin är bögig och att inte tordas säga det och att det skulle vara fult är märkligt enligt mig.

Alldeles för mycket uppläxning i hur man är och vad man ska säga.
Känns väldigt PK och jag tycker killarna var roliga och spontana.

Skäms Malin!
Senast redigerad av Krickedixan 2024-04-08 kl. 22:21.
Citera
2024-04-08, 22:10
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vipan
En där ser ut som Per Holknekt. Är dom bröder? Har för mig att han utövade nåt som liknade skiteboard? Ja, det är en parodi att se hur dom ställer upp på allt som Edvin föreslår och man undrar vad som kommer härnäst. Att dom skulle träna att ragga på Edvin fick mig att fundera över om det är en parodi alltihop och att dom driver med den typen av såpa? Det var så sjukt att se och där satt dom som skolgossar och lyssnade spänt. Jag kan inte ta det här på allvar och om det börjar så här galet kan det bara bli värre. Annars har dom startat upp i fel ände. Tycker det här är Edvins show och Sonja bleknar mer och mer. En typisk bimbo som liknar nån i mängden.

Ja, det är Edvin som har showen.
Han blev alldeles röd i ansiktet och pratade om att de kunde rida honom.

Vad är det här egentligen?

Ska de inte slänga in en pedofil när de ändå håller på?
Någon som kan leka med barnen (deltagarna brukar ju få leka barnvakter med produktionens barn) på slutet?

Så. Jävla. Perverst. Att Edvin sitter och himlar med ögonen och anspelar på att någon ska rida honom, och sen sitter en av deltagarna och kysser honom.

Ja, jag spolade över det, men hann se Christian sitta där och nästan kyssas.
Gjorde han det på riktigt också?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in