Citat:
Ursprungligen postat av
Vipan
Vidrigt att den feta Malin satt i en timme i studion och lxade upp grabbarna fr att dom skmtat om spektaklet. Helt normalt att killar skmtar i sna dr situationer. Att dom tyckte Lukas skulle ha p sig lstuttar och fejkrumpa i huset var ju faktiskt kul och p skmt men det fattar inte fettot Malin.. Det r ju dom sjlva som tvingat heterosexuella killar att kl ut sig till kvinnor
och borde bett dessa om urskt. Sen satt flera tntar och hll med Malin fr att verka lika PK. S sjukt och sjlv hade jag skojat friskt t larvet i det lget. Hyckleri p hg niv.
Jo, hela Tv 4- konceptet med Malin, flankerad av ckel-bgen som tydligen lever p att kl ut mn till bgar och dragqueen (tnker fan inte leta upp denna vidriga person mer p youtube, men han en influencer-dragqueen-bg om jag frsttt det) frsker normalisera
att det r
HELT normalt fr alla heterosexuella mn och killar att kl ut sig till dragqueen idag.
De som inte stller upp p det tillhr kategorin som "inte vill bjuda p sig"
Jvla idioter! Det r abnormalt att g med p ett snt hr spektakel som man.
Jag kan hlla med om att Amir kom upp i varv, samtidigt r han arab och jag r beredd att komma lite till hans frsvar (trots att han gick p hgvarv med sexism. Han visste vl inte hur han skulle hantera det?).
Jag har skllt p att Amir blev en liten barnrumpa, dr han blev helt till sig av de utkldda killarna, samtidigt hanterade vl gnget det hela med grabbstmning?
Dolda kameran filmade Amir d han upptrissad kommenterade ngon i produktionen som gick bakom kamerorna nr dragshowen gick.
Men vad fan vet vi om den i produktionen som Amir kommenterade? Det var antagligen ocks en abnorm dragqueen-transa som tog hand om spektaklet?
Han kanske drogs in i flowet med den grabbiga stmningen dr han kombinerat gastade bde p de som upptrdde och de som gick bredvid?
Nej, nu har Tv4-produktionen med Malin och ckelbgen Edvin bevisat hur oerhrt sexistiska mnnen r som inte tar mer avstnd frn en uppspelt arab.
De hr mnnen kommer fortstta att skllas p om de r fr lama d Sonja fortstter och styr (ihop med bgen) i den hr span? Jag fr den knslan. Men n har vi ju inte sett s mycket av det.