2024-04-07, 06:17
Medlem
MostyBlejsXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vipan
Vidrigt att den feta Malin satt i en timme i studion och lxade upp grabbarna fr att dom skmtat om spektaklet. Helt normalt att killar skmtar i sna dr situationer. Att dom tyckte Lukas skulle ha p sig lstuttar och fejkrumpa i huset var ju faktiskt kul och p skmt men det fattar inte fettot Malin.. Det r ju dom sjlva som tvingat heterosexuella killar att kl ut sig till kvinnor
och borde bett dessa om urskt. Sen satt flera tntar och hll med Malin fr att verka lika PK. S sjukt och sjlv hade jag skojat friskt t larvet i det lget. Hyckleri p hg niv.

Jag har alltid haft svrt fr henne men dr var hon riktigt bra faktiskt. Bra att hon markerade mot det fullkomligt stillsa whitetrash och blattekillarna.
Citera
2024-04-07, 09:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muslimfitta
Tips: Se henne utan smink... brrr, jag ryser av obehag. Hon verkar vara mentalt sjuk dessutom.

var finns bild p henne osminkad?
Citera
2024-04-07, 10:52
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Programledaren slickar sig om munnen och gr upp i falsett nr han ser alla godbitarna. Tror det hr blir en parodi. Brjade som det redan nr en red in p den spinkigaste hst jag sett. Sonja verkar smpackad och flamsig. Bddat fr brk med denna blandning av white trash.

Undra om det gick fr Edvin i byxan nr transvestiterna showade?!?
Citera
2024-04-07, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av listigtjej
var finns bild p henne osminkad?

Tnk att en hel ssong har spelats in, och ingen vet fortfarande hur sjlvaste bacheloretten egentligen ser ut. r inte det jvligt sjukt egentligen?
Citera
2024-04-07, 12:15
Medlem
AKKo-Itachis avatar
Ngon som har lnelistan p alla deltagare som publicerats i aftonblaskan?
Citera
2024-04-07, 13:45
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Vidrigt att den feta Malin satt i en timme i studion och lxade upp grabbarna fr att dom skmtat om spektaklet. Helt normalt att killar skmtar i sna dr situationer. Att dom tyckte Lukas skulle ha p sig lstuttar och fejkrumpa i huset var ju faktiskt kul och p skmt men det fattar inte fettot Malin.. Det r ju dom sjlva som tvingat heterosexuella killar att kl ut sig till kvinnor
och borde bett dessa om urskt. Sen satt flera tntar och hll med Malin fr att verka lika PK. S sjukt och sjlv hade jag skojat friskt t larvet i det lget. Hyckleri p hg niv.

Jo, hela Tv 4- konceptet med Malin, flankerad av ckel-bgen som tydligen lever p att kl ut mn till bgar och dragqueen (tnker fan inte leta upp denna vidriga person mer p youtube, men han en influencer-dragqueen-bg om jag frsttt det) frsker normalisera
att det r HELT normalt fr alla heterosexuella mn och killar att kl ut sig till dragqueen idag.
De som inte stller upp p det tillhr kategorin som "inte vill bjuda p sig"

Jvla idioter! Det r abnormalt att g med p ett snt hr spektakel som man.

Jag kan hlla med om att Amir kom upp i varv, samtidigt r han arab och jag r beredd att komma lite till hans frsvar (trots att han gick p hgvarv med sexism. Han visste vl inte hur han skulle hantera det?).
Jag har skllt p att Amir blev en liten barnrumpa, dr han blev helt till sig av de utkldda killarna, samtidigt hanterade vl gnget det hela med grabbstmning?

Dolda kameran filmade Amir d han upptrissad kommenterade ngon i produktionen som gick bakom kamerorna nr dragshowen gick.

Men vad fan vet vi om den i produktionen som Amir kommenterade? Det var antagligen ocks en abnorm dragqueen-transa som tog hand om spektaklet?
Han kanske drogs in i flowet med den grabbiga stmningen dr han kombinerat gastade bde p de som upptrdde och de som gick bredvid?

Nej, nu har Tv4-produktionen med Malin och ckelbgen Edvin bevisat hur oerhrt sexistiska mnnen r som inte tar mer avstnd frn en uppspelt arab.

De hr mnnen kommer fortstta att skllas p om de r fr lama d Sonja fortstter och styr (ihop med bgen) i den hr span? Jag fr den knslan. Men n har vi ju inte sett s mycket av det.
Citera
2024-04-07, 16:41
Medlem
Dishys avatar
Sjukt besviken p val av bachelorette, kan vi inte f en vanlig tjej som inte r en wanna be influencer frn Sthlm som uppenbarligen r noll intresserad av att gifta sig och skaffa barn, jaja man mste inte skaffa barn yada yada men vill se ngon som verkligen genuint r ute efter att hitta stora krleken och inte bara vill ha tv-tid och en Mexikosemester. Klarar tyvrr inte av Edvin heller som skriker gllt varannan minut, saknar Malin.
Citera
2024-04-07, 18:41
Avstngd
Citat:
Ursprungligen postat av Dishy
Sjukt besviken p val av bachelorette, kan vi inte f en vanlig tjej som inte r en wanna be influencer frn Sthlm som uppenbarligen r noll intresserad av att gifta sig och skaffa barn, jaja man mste inte skaffa barn yada yada men vill se ngon som verkligen genuint r ute efter att hitta stora krleken och inte bara vill ha tv-tid och en Mexikosemester. Klarar tyvrr inte av Edvin heller som skriker gllt varannan minut, saknar Malin.
Hon ser ut som dom flesta tjejerna p puben och passar inte fr sin roll. Spektaklet Edvin r den som drar uppmrksamheten t sig och jag tror det var hans frslag om att karlarna skulle upptrda. Allt gr ut p sex i hans vrld och det ska vara perverst med lsa kropssdelar helst som han vill nafsa i.

Det som denna ssong saknar r allt vad som uppfyller kraven och frmodligen kommer bgen till slut omvnda ngon ur herrflocken d han sjlv sker ett hrigt karlarsle . En stor anledning varfr just han blev programledare r att han mr som en prins(sessa) och har godbitarna infngade i ett hus. Sonja har ftt en stor konkurent i form av Edvin.
Citera
2024-04-07, 18:54
Medlem
Dishys avatar
Nu ser jag Edvin framfr mig som nafsar i lsa kroppsdelar 😭
Citera
2024-04-07, 19:19
Avstngd
Citat:
Ursprungligen postat av Dishy
Nu ser jag Edvin framfr mig som nafsar i lsa kroppsdelar 😭
Edvins stora drm har gtt i uppfyllelse. Ett harem med ludna varelser som ska konverteras. Klart att han mste ha stora vida byxor s att allt fr plats. Sonja r bara en hjlpreda fr att lura dom till Mexiko.
Citera
2024-04-07, 20:39
Medlem
dialektikers avatar
Vad r det hr fr jvla osmaklig artikel frn Aftonbladet?
r de helt sjuka i huvudet?
"Han tjnar smst i Bachelor"
https://www.aftonbladet.se/a/zER6BO

Fy fan vilken toxisk maskulinitet Aftonbladet besitter som befster knsroller d den man som tjnar mest ska vara mest vrd.

Aftonbladet och media ska fan inte snacka om sexism hos deltagarna d de sjlva str fr vidrig sexism.

Och som ni sa, att Malin nmner "paketet" hos han som rider in p hsten.
Det r ocks sexism.

Edit: Vilket ramaskri det skulle bli om de gick ut med "hon tjnar minst" i en dejtingspa.
Men mn gr det bra att skamma.
Senast redigerad av dialektiker 2024-04-07 kl. 20:48.
Citera
2024-04-07, 20:51
Avstngd
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Vad r det hr fr jvla osmaklig artikel frn Aftonbladet?
r de helt sjuka i huvudet?
"Han tjnar smst i Bachelor"
https://www.aftonbladet.se/a/zER6BO

Fy fan vilken toxisk maskulinitet Aftonbladet besitter som befster knsroller d den man som tjnar mest ska vara mest vrd.

Aftonbladet och media ska fan inte snacka om sexism hos deltagarna d de sjlva str fr vidrig sexism.

Och som ni sa, att Malin nmner "paketet" hos han som rider in p hsten.
Det r ocks sexism.

Edit: Vilket ramaskri det skulle bli om de gick ut med "hon tjnar minst" i en dejtingspa.
Men mn gr det bra att skamma.
Hela programmet osar snusk och hyckleri. Offren r dom stackars karlarna som bara ville bilda familj. Edvin har dock sin bsta tid i livet.
Senast redigerad av Vipan 2024-04-07 kl. 20:56.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in