Citat:
Ursprungligen postat av
intedinkille
Vilket senario r mest troligt?
1. Emil fr ragg i Mexico och av en slump ska dom resa hem till Sverige med samma plan (dr dom d ligger med varandra).
2. Emil fr ragg i Mexico och hittar sen en annan tjej p flygplanet som han lyckas ligga med tv gnger under flygningen.
Jag tycker bda lter otroliga..
Emil fr vara min "wingman" vilken dag som helst!
Storyn behver inte alls vara otrolig. Rent objektivt ser han bra ut och vi vet inte om det var ruggugglor eller Sonjas mamma eller partybrudar som ville ha nnting att fnissa t/skryta om p tjejmiddagarna som han satte p (ALLA vill vara med i 10 000-metersklubben! Kvittar om de r mn eller kvinnor, hetero eller bgar. Alla vgar dock inte, det r den som r skillnaden).
Det hela antyder nog ocks hur mycket produktionen klipper och vinklar fr att skapa "content". Det r ju inte skert att Emil r den rikstnt som han framstlls som. Jag minns t ex ett "smooth move" som han gjorde efter drag-queenfesten, d han hade mlat tnaglarna fr Sonjas skull, ngot som hon naturligtvis smlte av. Mycket rutinerat. S vi vet inte s mycket om den riktiga Emil, bara den version som produktionen velat skapa (och vi vet ju hur hjrndd den verkar vara, sett till dejter/ aktiviter, idn med att Edvin skulle vara programledare etc)