Citat:
Ursprungligen postat av
Vipan
En välbeställd, snygg och trevlig kille borde inte behöva välja en sån som Sonja. Hon ser billig ut och saknar karisma. En typisk bimbo som vill bli kändis. Kanske kompis med Edvin? Var kommer hon ifrån?
Nacka.
Jag tycker inte hon ser billig ut. Jag tycker hon ger ett kanska klipskt och vettigt intryck..Men lite naiv "och uppköpt" av den uppmärksamhetskåta, tillgjorda bögen som hon
trooor har så fina värderingar, eftersom hon har släpats in till Pride varje sommar av pk-istisk mamma.
Och det kommer ju gå en på nerverna då hon kör upp "sina fina värderingar" hos männen, iofs.
Hennes mamma hade det tufft ekonomiskt berättade hon.
Jag upplever inte alla Sonja som trashig, men däremot naiv, som går på Tv4 bög-exhibionistiska-Bachelorette-satsning?
Alternativt är hon ett fan av dragshow-bögen Edvin innan?
Men annars är det bara han som lagt fram konceptet och hon och deltagarna sväljer det?
Misstänker det. Och då lär hela säsongen marineras av dragshow-artist-bögens arragemang.
Ett koncept från början av Tv 4 för att skapa reaktioner?
De har nog fiskat ett urval "villiga" från början, som kan tänkas gå med på arrangemanget?
Blir det motstånd och invändningar hos de medverkande så kan de göra "en grej" av det?
De ska väl försöka blotta sexism hos män, så Malin kan sitta och skälla på dem i studion, och så blir det rubriker av det?
Allt är utstuderat och arrangerat av Tv 4?