2025-02-21, 01:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av onopono
Hur fan tänker du dig att jag ska veta var du menar att Candace ljuger om du inte berättar det för mig här i tråden?

Telepati?

Ja. Om du inte kan ge några exempel på där Candace ljuger, så förutsätter jag att du istället håller käften.

Deal?

Ja, om hon säger något som strider mot något annat hon säger så passar det mycket riktigt inte in i detta och tvärtom, helt riktigt.

Har du några fler svindlande avancerade hermeneutiska piruetter som du vill dela med dig av, eller ska vi hålla där för nu?

Snälla?

De kan fortfarande stämma henne civilrättsligt för förtal och de kan definitivt stämma hennes samarbetspartner och franska medborgare, Xavier Proussard.

LoL.

Som vanligt inga namn eller ens ledtrådar till vad dårfinken fikar efter...

1. + 2. Måste jag radda upp och tidslänka ALLA felaktigheter i hennes videon?
Då får du ta och betala mig för den tiden.

3. Jaja, nångång kanske du fattar, kanske.

4. Xavier Proussard, kan vara en pseudonym. Inte ens säkert att det var mannen som skrivit boken, som intervjuades.
Jag hoppas verkligen du har rätt, att de kan stämma Candace och co. Skadestånd med USA mått!

5. Namnen på de 2 kvinnorna?
Natacha Rey and Amandine Roy, de har väl nämnts i Candace's videon. Ett flertal gånger. Visst?

Just ja, Jonathan Moadab, trodde som du, att Brigitte var en man, sedan gjorde han sin egen undersökning. Och upptäckte att han hade fel. https://www.techarp.com/facts/brigitte-macron-jean-michel-trogneux/
Citat:
French journalist Jonathan Moadab started his own investigation in 2021, when those rumours first went viral. At first, he believed that Brigitte could really be Jean-Michel, but he soon found out that they are two different people from the same family!

Citat:
Jonathan Moadab asked two different friends of Jean-Michel Trogneux, who never met each other, to confirm that that man in the video was Jean-Michel Trogneux. Both persons “vigorously stated that Jean-Michel Trogneux existed, and that he was the man in those images“.

Finally, Jonathan Moadab went to Jean-Michel Trogneux’s house, and rang his doorbell. Naturally, Jean-Michel was not happy to see him, and asked him to leave. But he actually met the man himself, and confirmed that he does indeed exist.
Jonathan Moadab, gillar inte Macron.

Aisling O'Loughlin? https://aislingoloughlin.substack.com/p/a-wedding-certificate-a-death-certificate
Hon är, efter de riktiga "konspirationerna".

Varför försöker Candace peka på att Brigitte skulle vara trans?
Inget att göra med https://aislingoloughlin.substack.com/p/this-is-the-real-story-while-everyone ?
Citat:
This is the real story - while everyone was distracted by the Brigitte Macron wild goose chase

Candace Owens is deflecting attention from her husband's relationship with Andrew Tate as the Trump administration interferes in the Tate brothers' rape and human trafficking trial in Romania...

Dismantling a con job piece by piece
https://aislingoloughlin.substack.com/p/dismantling-a-con-job-piece-by-piece
Citat:
This series is a master class in manipulation. It exposes how vulnerable those in the so-called awakened community are to false information and how it will eventually be used against them, if they’re not careful.

Behöver jag översätta nått av det här till svenska, eller nått annat språk?
Skål på dig
Citera
2025-02-21, 01:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbex73
Jag böjer mig här för jag har inte X så jag kan se hennes flöde där.
https://youtu.be/sLlJODSnyg8?si=Tn_U21ry76R-1vYg
Hon skickade en fotograf till Antarktis för att hon inte visste om jorden var rund eller platt. Vet man inte vilket är det oroande redan där.
OM hon skickade en fotograf till Antarktis så gjorde hon ju precis det som vetenskap går ut på, nämligen falsifiering.
Hon prövade att falsifiera och stärkte därmed rådande teori.
Citera
2025-02-21, 01:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbex73
Jaså? Har du bevis för det?
Ja hon säger det flera gånger.
Hon har läst in sig på ämnet och hon tror inte att jorden är platt.
Citera
2025-02-21, 02:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adaptern
Ja hon säger det flera gånger.
Hon har läst in sig på ämnet och hon tror inte att jorden är platt.
Hon är varken platt eller rundjordare.
https://x.com/billprady/status/1833368751401799841
Citat:
Candace Owens: “I'm not a flat earther. I'm not a round earther. Actually, what I am is I am somebody who has left the cult of science.
Citera
2025-02-21, 05:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Piii...
Hon är varken platt eller rundjordare.
https://x.com/billprady/status/1833368751401799841
Så då kan diskussion återvända till Brigitte.

I senaste streamen spekulerar Candace ganska fritt runt vad hon personligen tänker om Brigitte...
Citera
2025-02-21, 05:41
Medlem
Citat:
Så då kan diskussion återvända till Brigitte.

I senaste streamen spekulerar Candace ganska fritt runt vad hon personligen tänker om Brigitte...
Tror hon själv på boken hon citerat ur, eller har hon äntligen kollat på fakta?
Citera
2025-02-21, 06:00
Bannlyst
Citat:
Tror hon själv på boken hon citerat ur, eller har hon äntligen kollat på fakta?
Hon har kollat på fakta och hon tror personligen att det är VÄRRE än att Brigitte bara har gjort en korrigering...
Citera
2025-02-21, 06:35
Medlem
Citat:
Hon har kollat på fakta och hon tror personligen att det är VÄRRE än att Brigitte bara har gjort en korrigering...
till Candace.
Citera
2025-02-21, 07:19
Bannlyst
Citat:
till Candace.
Media skrev ju faktiskt om lite om Macrons sexliv när FBI gjorde husrannsakan hos Trump och hittade några hemliga dokument.

Men detta kommer bli lika nertystat som Dutroux-affären.
Citera
2025-02-21, 10:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av onopono
Brigitte Macron är definitivt inte den hen utger sig för att vara.
Med det sagt så tar jag däremot helt avstånd ifrån varje ansats till homofobi eller trans-dito. Det är i så fall sådant otyg som utgör den enda rimliga förklaringen till att Brigitte Macron har dolt sitt ursprungliga (biologiska) kön från allmänheten, i Frankrike och i resten av världen.

Citat:
Ursprungligen postat av CubanLinks
Jag tror inte många personer hade brytt sig om dom hade varit ärliga från början och hela trans grejen är det minsta problemet utan det är pedofil anklagelserna och alla lögner, man kan inte hålla sånt här hemligt utan att utsättas för utpressning. Tex Colombias president träffar en transa och ingen bryr sig.

Citat:
Jag TROR inte att särskilt många bryr sig ifall Brigitte gjort en könskorrigering eller inte.
Däremot tror jag folk bryr sig om ifall dom blir lurade eller inte.

Citat:
Om Brigitte är en man eller inte bryr jag mig inte det minsta om, det är alla pedofiler som är inblandade i cirkusen som stör mig.

Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
Det man undrar är: Varför är det här viktigt? Varför lägga ner en massa tid på detta? OM det nu är så att Makaronen svingar åt det hållet, låt honom då.

Citat:
Ursprungligen postat av GenusKhan
Varför så många smygbögar med transor som "fruar" inom makteliten, är det något slags krav eller utpressningsmetod för att säkerställa att de kommer bedriva rätt sorts politik?

Jag håller med om att det i dessa tider inte skulle vara speciellt uppseendeväckande OM Brigitte skulle vara transsexuell. Det är dock enligt lag PEDOFILI för en vuxen kvinna att vara med en 14-årig pojke och det gör ju det hela värt att dölja.

Men tänk om det döljer sig ännu en mörk hemlighet som måste hemlighållas... tänk om det är INCEST inblandat.

Äktenskap mellan syskonbarn var relativt vanligt i många kungliga och aristokratiska familjer förr i tiden, särskilt för att bevara makt och rikedomar inom släkten. Även äktenskap syskon emellan har inträffat. Har någon gift sig med sitt eget barn? Ingen aning... Emanuel Macron kanske har gift sig med sin farbror eller nåt om man får konspirera lite... och det får man ju göra i det här underforumet.
Citera
2025-02-21, 13:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dick-Jerker
Jag håller med om att det i dessa tider inte skulle vara speciellt uppseendeväckande OM Brigitte skulle vara transsexuell. Det är dock enligt lag PEDOFILI för en vuxen kvinna att vara med en 14-årig pojke och det gör ju det hela värt att dölja.

Men tänk om det döljer sig ännu en mörk hemlighet som måste hemlighållas... tänk om det är INCEST inblandat.

Äktenskap mellan syskonbarn var relativt vanligt i många kungliga och aristokratiska familjer förr i tiden, särskilt för att bevara makt och rikedomar inom släkten. Även äktenskap syskon emellan har inträffat. Har någon gift sig med sitt eget barn? Ingen aning... Emanuel Macron kanske har gift sig med sin farbror eller nåt om man får konspirera lite... och det får man ju göra i det här underforumet.
Det döljer sig nog mycket skumt i denna affären, som sagt så var sådant vanligt i dessa familjer förr, och varför skulle dom plötsligt ha ändrat beteende?

Och det kommer tystas ner precis som Dutroux, Epstein och alla andra skandaler.

Dave McGowan kallade det för pedophocracy.
Citera
2025-02-21, 16:49
Avstängd
Citat:

1. + 2. Måste jag radda upp och tidslänka ALLA felaktigheter i hennes videon?
Då får du ta och betala mig för den tiden.
Igen:

- Hur fan tänker du dig att jag ska veta var du menar att Candace ljuger om du inte berättar det för mig här i tråden?

Telepati?

Citat:
3. Jaja, nångång kanske du fattar, kanske.
Fattar, vad?

Citat:
4. Xavier Proussard, kan vara en pseudonym. Inte ens säkert att det var mannen som skrivit boken, som intervjuades.
Och vad har det i så fall för bäring på det han skriver i sin artikelserie och i sin bok och vad han säger när han intervjuas av Candace Owens, menar Du?

Citat:
Jag hoppas verkligen du har rätt, att de kan stämma Candace och co. Skadestånd med USA mått!
Osäker på om de kan stämma Owens och i så fall hur, men de kan definitivt stämma Proussard. Dessutom så säger Owens att hon skulle välkomna en stämningsansökan mot henne, givet att det i sin tur skulle leda till att paret Macron skulle tvingas lägga alla kort på bordet (discovery) och (försöka) motbevisa det hon säger i sin reportageserie.

Har du någon idé om varför paret Macron fortfarande inte har vidtagit några rättsliga åtgärder mot vare sig Proussard eller Candace?

Citat:
5. Namnen på de 2 kvinnorna?
Natacha Rey and Amandine Roy, de har väl nämnts i Candace's videon. Ett flertal gånger. Visst?
Och det har även ett antal andra kvinnor gjorts. Nämnts. Men bra nu vet vi vilka två kvinnor du tänker på och då återstår frågan om varför "de fick böta".

Vet du det?

Citat:
Just ja, Jonathan Moadab, trodde som du, att Brigitte var en man, sedan gjorde han sin egen undersökning. Och upptäckte att han hade fel.
French journalist Jonathan Moadab started his own investigation in 2021, when those rumours first went viral. At first, he believed that Brigitte could really be Jean-Michel, but he soon found out that they are two different people from the same family!

https://www.techarp.com/facts/brigitte-macron-jean-michel-trogneux/
Och hur vet du att han i så fall är sanningsenlig härvidlag?

Citat:
"Jonathan Moadab asked two different friends of Jean-Michel Trogneux,
Vilka var/är dessa två olika vänner? Namn?

Citat:
who never met each other,
Hur vet Moadab (i så fall) det?

Citat:
to confirm that that man in the video was Jean-Michel Trogneux. Both persons “vigorously stated that Jean-Michel Trogneux existed, and that he was the man in those images“.
OM nu de båda verkligen var/är vänner med den Jean-Michel Trogneaux som enlig paret Macron syns i bilder från Macrons presidentinvigningar 2017 och 2022, hur vet Moadab att denne också är Brigitte Macrons äldre biologiska broder?

Vet du det?

Citat:
Finally, Jonathan Moadab went to Jean-Michel Trogneux’s house, and rang his doorbell. Naturally, Jean-Michel was not happy to see him, and asked him to leave. But he actually met the man himself, and confirmed that he does indeed exist.[/i][/indent]
Se ovan.

Citat:
Jonathan Moadab, gillar inte Macron.
Hur vet du det?

Citat:
Aisling O'Loughlin? https://aislingoloughlin.substack.com/p/a-wedding-certificate-a-death-certificate
Hon är, efter de riktiga "konspirationerna".
Vem fan är "Aisling O'Loughlin" och hur vet du att "Hon är, efter de riktiga '"konspirationerna"' och vilka är i så fall dessa?

Citat:
Varför försöker Candace peka på att Brigitte skulle vara trans?
Inget att göra med https://aislingoloughlin.substack.com/p/this-is-the-real-story-while-everyone ?
This is the real story - while everyone was distracted by the Brigitte Macron wild goose chase

Candace Owens is deflecting attention from her husband's relationship with Andrew Tate as the Trump administration interferes in the Tate brothers' rape and human trafficking trial in Romania...
Jisses....om nu Candace och Proussard har en dold agenda där de båda medvetet falskeligen smutskastar paret Macron, varför lägger inte paret korten på bordet och en gång för alla bevisar att deras anklagelser saknar grund?

Låt säga att:
- Brigitte låter DNA-testa sig av en bevisat oberoende aktör som båda parter godkänner.

- Paret anordnar en TV-sänd intervju där paret tillsammans med den påstådda biologiska brodern (kan också DNA-testas) intervjuas.

- Paret publicerar fotografier från barndom, familjer, familjeträffar, skolgång, yrkesliv, semestrar, etc, vilka var för sig och/eller sammantagna motbevisar anklagelserna.
Något som dessutom tillhör det vanliga och förväntade av publika makthavare på den nivån helt oavsett om någon misstänker några oegentligheter.

Men inte presidentparet Macron.

Varför inte då?

Citat:
Dismantling a con job piece by piece
https://aislingoloughlin.substack.com/p/dismantling-a-con-job-piece-by-piece
"This series is a master class in manipulation.
Varför då?

Citat:
It exposes how vulnerable those in the so-called awakened community are to false information
Vilka ingår i "the so-called awakened community" och varför är dessa individer "vulnerable to false information"? Och vilken "false information" syftar denna "Aisling O'Loughlin" mer precist på här?

Vet du det?

Citat:
and how it will eventually be used against them, if they’re not careful.
Vilken "false information" "will eventually be used against", vem då och varför i hela friden då?

Citat:
Behöver jag översätta nått av det här till svenska, eller nått annat språk?
Skål på dig
Du säger att du inte är på fyllan, korrekt?

Då återstår i så fall två alternativ:
- Du lider av ett förståndshandikapp?

- Du saknar ett ärligt uppsåt?
Vilket gäller? Så att jag kan försöka anpassa mitt skrivande därefter?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in