2025-02-20, 22:08
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbex73
För att det stärker hennes okunskap. Har du tillit till någon som tror att jorden är platt? Det har inte jag. Den människan är gravt korkad och kan inte förstå fakta.
Källa på att Candace tror att jorden är platt.
Citera
2025-02-20, 22:10
Medlem
Citat:
Definitivt. Hon är en lättlurad varelse som ni andra följer. Skrämmande.
Njaa, hon vet nog att det hon säger, är lögner.
Men det passar hennes narrativ och ekonomi, att sprida dessa.
Citera
2025-02-20, 22:27
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Piii...
Njaa, hon vet nog att det hon säger, är lögner.
Då citerar du ett valfritt urval av dessa "lögner" och upplyser oss om varför de är just, lögner.

Eller håll din tjeft.

Citat:
Men det passar hennes narrativ
Vad då för "narrativ"?

Citat:
och ekonomi,
att sprida dessa.
Inte om det är "lögner", nej. Om det är "lögner" så ser vi tvärtom fram emot att paret Macron stämmer henne på varandra spänn hon har.

Eller hur?
Citera
2025-02-20, 22:28
Bannlyst
Citat:
För att det stärker hennes okunskap. Har du tillit till någon som tror att jorden är platt? Det har inte jag. Den människan är gravt korkad och kan inte förstå fakta.
Var i hela friden har du fått det ifrån??

Candace tror INTE att jorden är platt!

Snacka om att du sjunkit lågt...
Citera
2025-02-20, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adaptern
Var i hela friden har du fått det ifrån??

Candace tror INTE att jorden är platt!

Snacka om att du sjunkit lågt...
Jaså? Har du bevis för det?
Citera
2025-02-20, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av onopono
Då citerar du ett valfritt urval av dessa "lögner" och upplyser oss om varför de är just, lögner.

Eller håll din tjeft.

Vad då för "narrativ"?

Inte om det är "lögner", nej. Om det är "lögner" så ser vi tvärtom fram emot att paret Macron stämmer henne på varandra spänn hon har.

Eller hur?

1. Lyssna på valfri Brigitte video av Candace. Simpelt.
2. tjeft?
3. Narrativ. "motståndaren är bög, transa, pedofil", fast de inte är det.
4. Det hoppas jag verkligen! Dock så kan det vara så, att de inte kan det, pga att Candace är i USA. OCH troligtvis Trumps skyddsling.
Bonus, 5. De 2 kvinnorna i Frankrike, de fick böta.
Citera
2025-02-20, 23:03
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Igen. Det romantiska skimret med en feministisk knorr (medelålders kvinna lyckas förföra en stilig ung 17-årig man) skulle i ett slag förvandlas till en sjaskig travesti där en transgender medelålders pederast utsätter en 14-årig pojke för återkommande våldtäkter och det som dennes lärare.

Och brotten har tydligen fortfarande inte preskriberats.

Jag förringar absolut inte de eventuella brott som begåtts, men du har fortfarande inte förklarat på vilket sätt detta skulle väga över åt det ena eller det andra hållet vid ett val.

Citat:
De ska få veta allt som har bäring på kandidatens identitet, ja, och som kan påverka deras val av president/landets ledare, ja.

Då återstår frågan vem som avgör vad som kan påverka detta val. Gör du det?

Citat:
Så du menar att Emmanuel Macron hade blivit vald till Frankrikes president om han hade gått ut med att hans 'fru' är en biologisk man och pederast och som utsatte honom för upprepade våldtäkter från det att han var en pojke på endast 14 år och framåt?

Allvar?

Jag menar ingenting. Ingenstans har jag påstått det. Om du inte tycker detta måste du tycka detta ... är ett vanligt argumentationsfel. Gör inte det.

Citat:
Igen. Personligen så har jag inga problem med trans-personer. Det jag har problem med är sexuella övergrepp på barn, hemlighållandet och den makt som har resurserna att hålla det hemligt under sådana publika och prominenta omständigheter och under så lång tid.

Att landets politiska och ekonomiska elit tycks helt ha tappat kontakten med det stora flertalet i befolkningen.

Arrogansen. Ljuget. Hemlighållandet.

Och som sagt, "Brigitte" Macron kan fortfarande åtalas och fällas för (återkommande) 'statutory rape' på ett barn - Frankrikes Presidents äkta maka, landets 'first lady'.

Inte heller jag har något emot transpersoner, såvida de inte är aggressiva och hela tiden ska ha specialbehandling och trycka ner sin könsidentitet i halsen på alla och envar när det inte är relevant.

Vad gäller arrogansen hos eliten kan vi nog enas.

Citat:
Petitesser, tycker signaturen "NoTruce"?

Jag har inte påstått att det är en petitess. Återigen, tillskriv mig inte åsikter jag inte yttrat.
Citera
2025-02-20, 23:06
Avstängd
Citat:
Jaså? Har du bevis för det?
Det är DU som påstår att Candace tror på "flat earth". Det är DU som har bevisbördan.
Citera
2025-02-20, 23:42
Medlem
Citat:
Det är DU som påstår att Candace tror på "flat earth". Det är DU som har bevisbördan.
Jag böjer mig här för jag har inte X så jag kan se hennes flöde där.
https://youtu.be/sLlJODSnyg8?si=Tn_U21ry76R-1vYg
Hon skickade en fotograf till Antarktis för att hon inte visste om jorden var rund eller platt. Vet man inte vilket är det oroande redan där.
Citera
2025-02-20, 23:52
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
Jag förringar absolut inte de eventuella brott som begåtts, men du har fortfarande inte förklarat på vilket sätt detta skulle väga över åt det ena eller det andra hållet vid ett val.
Fransmännen röstade på en man som var gift med en 20 år äldre kvinna och som han hade träffat och blivit tillsammans med redan vid 17 års ålder. Ovanligt, men inte på något sätt kontroversiellt, i synnerhet inte om du är feminist.

Jag vill påstå att samma man aldrig hade vunnit Frankrikes presidentval om han istället hade gått ut med att han var gift med en transgender biologisk man och pederast som han istället hade blivit våldtagen av som barn och 14-årig elev till denne.

Om du nu på allvar verkligen tror att det här inte hade spelat någon roll för de franska väljarna, varför alls hålla det så hemligt?

Citat:
Då återstår frågan vem som avgör vad som kan påverka detta val. Gör du det?
Se ovan.

Citat:
Jag menar ingenting. Ingenstans har jag påstått det. Om du inte tycker detta måste du tycka detta ... är ett vanligt argumentationsfel. Gör inte det.
Inte? Du skrev:
Det man undrar är: Varför är det här viktigt? Varför lägga ner en massa tid på detta? OM det nu är så att Makaronen svingar åt det hållet, låt honom då.
Hur ska du ha det?

Citat:
Inte heller jag har något emot transpersoner, såvida de inte är aggressiva och hela tiden ska ha specialbehandling och trycka ner sin könsidentitet i halsen på alla och envar när det inte är relevant.
Vilket gäller precis alla människor helt oavsett vilken könsidentitet de vill trycka ner "i halsen på alla och envar när det inte är relevant."

Citat:
Vad gäller arrogansen hos eliten kan vi nog enas.
Om den iscensätter ett presidentval i ett av världens ledande länder där deras kandidat är gift med en över 20 år äldre transperson, pederast och biologisk man och tror att de kan hålla det hemligt i alla tider, så ja, då är ordet "arrogans" årets understatement, helt riktigt.

Citat:
Jag har inte påstått att det är en petitess. Återigen, tillskriv mig inte åsikter jag inte yttrat.
Jag fick och får det intrycket att du tycker det.

Har jag fel här, insisterar du på?
Citera
2025-02-20, 23:57
Avstängd
Citat:
Jag böjer mig här för jag har inte X så jag kan se hennes flöde där.
https://youtu.be/sLlJODSnyg8?si=Tn_U21ry76R-1vYg
Hon skickade en fotograf till Antarktis för att hon inte visste om jorden var rund eller platt. Vet man inte vilket är det oroande redan där.
Det finns en transkriberingsfunktion på YouTube, använd den och citera den text där hon säger att hon tror/hävdar att jorden är platt/the Earth is flat.
Citera
2025-02-21, 00:15
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Piii...
1. Lyssna på valfri Brigitte video av Candace. Simpelt.
Hur fan tänker du dig att jag ska veta var du menar att Candace ljuger om du inte berättar det för mig här i tråden?

Telepati?

Citat:
2. tjeft?
Ja. Om du inte kan ge några exempel på där Candace ljuger, så förutsätter jag att du istället håller käften.

Deal?

Citat:
3. Narrativ. "motståndaren är bög, transa, pedofil", fast de inte är det.
Ja, om hon säger något som strider mot något annat hon säger så passar det mycket riktigt inte in i detta och tvärtom, helt riktigt.

Har du några fler svindlande avancerade hermeneutiska piruetter som du vill dela med dig av, eller ska vi hålla där för nu?

Snälla?

Citat:
4. Det hoppas jag verkligen! Dock så kan det vara så, att de inte kan det, pga att Candace är i USA.
De kan fortfarande stämma henne civilrättsligt för förtal och de kan definitivt stämma hennes samarbetspartner och franska medborgare, Xavier Proussard.

Citat:
OCH troligtvis Trumps skyddsling.
LoL.

Citat:
Bonus, 5. De 2 kvinnorna i Frankrike, de fick böta.
Som vanligt inga namn eller ens ledtrådar till vad dårfinken fikar efter...
Senast redigerad av onopono 2025-02-21 kl. 00:20.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in