Citat:
Hur fan tänker du dig att jag ska veta var du menar att Candace ljuger om du inte berättar det för mig här i tråden?
Telepati?
Ja. Om du inte kan ge några exempel på där Candace ljuger, så förutsätter jag att du istället håller käften.
Deal?
Ja, om hon säger något som strider mot något annat hon säger så passar det mycket riktigt inte in i detta och tvärtom, helt riktigt.
Har du några fler svindlande avancerade hermeneutiska piruetter som du vill dela med dig av, eller ska vi hålla där för nu?
Snälla?
De kan fortfarande stämma henne civilrättsligt för förtal och de kan definitivt stämma hennes samarbetspartner och franska medborgare, Xavier Proussard.
LoL.
Som vanligt inga namn eller ens ledtrådar till vad dårfinken fikar efter...
Telepati?
Ja. Om du inte kan ge några exempel på där Candace ljuger, så förutsätter jag att du istället håller käften.
Deal?
Ja, om hon säger något som strider mot något annat hon säger så passar det mycket riktigt inte in i detta och tvärtom, helt riktigt.
Har du några fler svindlande avancerade hermeneutiska piruetter som du vill dela med dig av, eller ska vi hålla där för nu?
Snälla?
De kan fortfarande stämma henne civilrättsligt för förtal och de kan definitivt stämma hennes samarbetspartner och franska medborgare, Xavier Proussard.
LoL.
Som vanligt inga namn eller ens ledtrådar till vad dårfinken fikar efter...
1. + 2. Måste jag radda upp och tidslänka ALLA felaktigheter i hennes videon?
Då får du ta och betala mig för den tiden.
3. Jaja, nångång kanske du fattar, kanske.
4. Xavier Proussard, kan vara en pseudonym. Inte ens säkert att det var mannen som skrivit boken, som intervjuades.
Jag hoppas verkligen du har rätt, att de kan stämma Candace och co. Skadestånd med USA mått!
5. Namnen på de 2 kvinnorna?
Natacha Rey and Amandine Roy, de har väl nämnts i Candace's videon. Ett flertal gånger. Visst?
Just ja, Jonathan Moadab, trodde som du, att Brigitte var en man, sedan gjorde han sin egen undersökning. Och upptäckte att han hade fel. https://www.techarp.com/facts/brigitte-macron-jean-michel-trogneux/
Citat:
French journalist Jonathan Moadab started his own investigation in 2021, when those rumours first went viral. At first, he believed that Brigitte could really be Jean-Michel, but he soon found out that they are two different people from the same family!
Citat:
Jonathan Moadab, gillar inte Macron.
Jonathan Moadab asked two different friends of Jean-Michel Trogneux, who never met each other, to confirm that that man in the video was Jean-Michel Trogneux. Both persons “vigorously stated that Jean-Michel Trogneux existed, and that he was the man in those images“.
Finally, Jonathan Moadab went to Jean-Michel Trogneux’s house, and rang his doorbell. Naturally, Jean-Michel was not happy to see him, and asked him to leave. But he actually met the man himself, and confirmed that he does indeed exist.
Finally, Jonathan Moadab went to Jean-Michel Trogneux’s house, and rang his doorbell. Naturally, Jean-Michel was not happy to see him, and asked him to leave. But he actually met the man himself, and confirmed that he does indeed exist.
Aisling O'Loughlin? https://aislingoloughlin.substack.com/p/a-wedding-certificate-a-death-certificate
Hon är, efter de riktiga "konspirationerna".
Varför försöker Candace peka på att Brigitte skulle vara trans?
Inget att göra med https://aislingoloughlin.substack.com/p/this-is-the-real-story-while-everyone ?
Citat:
This is the real story - while everyone was distracted by the Brigitte Macron wild goose chase
Candace Owens is deflecting attention from her husband's relationship with Andrew Tate as the Trump administration interferes in the Tate brothers' rape and human trafficking trial in Romania...
Candace Owens is deflecting attention from her husband's relationship with Andrew Tate as the Trump administration interferes in the Tate brothers' rape and human trafficking trial in Romania...
Dismantling a con job piece by piece
https://aislingoloughlin.substack.com/p/dismantling-a-con-job-piece-by-piece
Citat:
This series is a master class in manipulation. It exposes how vulnerable those in the so-called awakened community are to false information and how it will eventually be used against them, if they’re not careful.
Behöver jag översätta nått av det här till svenska, eller nått annat språk?
Skål på dig