2025-02-28, 08:51
Avstängd
Har ställt frågan tidigare men ej fått svar så jag provar igen - rör det sig om en pre eller en post-op?
Citera
2025-02-28, 08:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piii...
Jävligt bra könsbyte, när en kan föda barn efter det.
Varför hemlighålls sådana operationer?
Och det backar du så klart upp med DNA-bevis 😂

Det är en man, råder inga som helst tvivel om det.

Macron är en stilig bög, tror du på allvar att han skulle gifta sig med en sån ful häxa om han var hetero?

För så ful kan enbart en man i peruk vara.
Senast redigerad av Karatematch 2025-02-28 kl. 08:57.
Citera
2025-02-28, 10:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mrc00li0
Har ställt frågan tidigare men ej fått svar så jag provar igen - rör det sig om en pre eller en post-op?
Pre eller post vadå?
Citera
2025-02-28, 10:35
Medlem
nezzoms avatar
[quote=Piii...|91179976]
Motiv?
Kolla Snakes svar (FB) Transan Brigitte Macron född Jean-Michel Trogneux
Aldrig undrat varför högertroll försöker säga att en del mäns fruar inte är kvinnor?
Eller, att kvinnliga ledare inte är kvinnor.
Detta har pågått länge

https://vm.tiktok.com/ZNdJQ3QXM/
https://vm.tiktok.com/ZNdJQghwM/
Citera
2025-02-28, 10:44
Avstängd
Är kuken kvar (pre) eller kapad och borrad (post)?

Citat:
Ursprungligen postat av adaptern
Pre eller post vadå?
Citera
2025-02-28, 11:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mrc00li0
Är kuken kvar (pre) eller kapad och borrad (post)?
Det vet nog bara dom närmaste.
Men jag tror Veronique sa att den var borta så ifall Veronique och Brigitte är samma person så är den borta (om jag minns rätt).
Citera
2025-02-28, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Faits et Documents är högerextrema och kännetecknas av en antisemitisk redaktionell linje.

Den högerextrema journalisten och utgivaren Emmanuel Ratier grundade detta brev, vars redaktionella linje huvudsakligen är franska och internationella politiska och kulturella nyheter, som förmedlar många konspirationsteorier med en högerextrema antisemitisk tropism .

På våren2018, Faits et Documents köptes av flera personer nära Alain Soral : Vincent Moysan, Xavier Poussard och Emmanuelle Keruhel, majoritetsägare.

.. september 2017, lämnar Arnaud Soyez över sin position som chef för detta varannan månad informationsblad till Xavier Poussard.

..december 2021, Faits & Documents bidrar till att sprida falsk transfobisk information enligt vilken Brigitte Macron , fru till Frankrikes president , är en transkvinna.
Källa: https://fr-m-wikipedia-org.translate.goog/wiki/Faits_et_Documents?_x_tr_sl=fr&_x_tr_tl=sv&_x_tr_h l=en&_x_tr_pto=wapp (franska Wikipedia/google translate)

Founded in 1996 by far-right French figure Emmanuel Ratier and now headed by Xavier Poussard, Faits et Documents regularly promotes stories targeting the first lady, a journalist at the French weekly L'Obs, Emmanuelle Anizon, told AFP.
https://www.france24.com/en/live-news/20240329-disinformation-targeting-brigitte-macron-spreads-beyond-france
"The Jean-Michel Trogneux-affären", denna falska nyhet som säger att Brigitte Macron är en transkön, sattes ihop av Faits & Documents. En högerextrema trasa kopplad till Soral och "GUD-kopplingen", nära vänner till Marine Le Pen.

Vår undersökning avslöjar vilken roll " GUD -kopplingen", dessa högerextrema affärsmän nära Marine Le Pen, spelade för att stödja - inklusive ekonomiskt - de som lanserade denna stinkbomb.

Kapitalet fördelas enligt följande. Xavier Poussard 15 %, Vincent Moysan 10 %, Emmanuelle Keruhel 65 %, Sophie Ratier 10 %.

Men det är från den 10 december 2021 som ryktet kommer att spridas massivt. Den dagen ägnade mediet Delphine Jégousse alias Amandine Roy och Natacha Rey, en pseudojournalist som bidrog till Faits & Documents-utredningen, en YouTube live på mer än fyra timmar åt "Jean-Michel Trogneux-affären".

Faits & Documents kommer att ta det här försenade buzzet och ägna inte mindre än sex andra nummer åt den här affären .
Källa: https://www-streetpress-com.translate.goog/sujet/1649080404-derriere-fake-news-brigitte-macron-homme-clan-le-pen-chatillon-loustau-soral?_x_tr_sl=fr&_x_tr_tl=sv&_x_tr_hl=en&_x_tr_pt o=wapp&_x_tr_hist=true (via google translate)

Orginalartiklarna (kostar 59 euro):
https://faitsetdocuments.com/catalogue/lenquete-brigitte-lintegrale
Källa på att Xavier Poussard har politiska såväl som ekonomiska motiv till att felaktigt hänga ut 'Brigitte' Macron som transperson och våldtäktsman.

Vad gäller "antisemitism" så tvivlar jag starkt på det givet att var och en som kritiserar Israel och/eller judisk kriminalitet i dag hängs ut som, antisemiter. En stor majoritet av världens befolkning, således.

På tal om när orden tappar sin mening....

Vad gäller Poussards politiska/ideologiska hemvist så räcker det givetvis inte med att han skriver och/eller deläger en tidning som beskrivs som "högerradikal" i en tid då de traditionella gränserna mellan höger vs. vänster är på väg att helt suddas ut. Här krävs citerad säkerställd källa på att han personligen i så fall delar den 'övertygelsen'.

Senast redigerad av onopono 2025-02-28 kl. 22:47.
Citera
2025-02-28, 22:46
Medlem
Citat:
Jag har aldrig påstått att Candace är antisemit - det får onopono stå för. Så diskutera det med honom om du finner det intressant.
Jag skriver att även Candace Owens (i så fall) är "antisemit" givet att hon utnämndes till "Årets antisemit 2024" av en radikal zionist-organisation i USA.

Givet att hon definitivt INTE är det, så ville jag med hennes exempel belysa att det ordet är förbrukat eftersom att det under mer än ett halvsekel har använts som frikort att begå allehanda illgärningar både i Palestina och resten av världen.

Lite som ordet "konspirationsteoretiker" har tjänat (ut) samma syfte för CIA under samma tidsperiod.

Ett annat ord är "anti-vaxxer" i fallet med den transnationella vaccin-kartellen.

Fler förslag, någon?
Citera
2025-02-28, 22:47
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av onopono
Källa på att Xavier Poussard har politiska såväl som ekonomiska motiv till att felaktigt hänga ut 'Brigitte' Macron som transperson och våldtäktsman.
Du fick precis de motiven - då bad du om en källa och då gav jag dig flera stycken.
Jag kan givetvis inte garantera att han agerat av ekonomiska och/eller politiska motiv eftersom jag inte är Xavier och vet att han inte helt enkelt agerat utifrån sinnessjukdom eller total idioti istället -men det är uppenbart att båda skälen skulle gynna honom. I alla fall ekonomiskt, och om han inte är en fullständigt politiskt prostituerad - även politiskt.

Det här förstår du mycket väl men du tramsar vidare eftersom du inte vill erkänna att jag har rätt.

Töntigt.

Antisemitism skiter jag fullständigt i som jag förklarat tidigare - jag anser att båda sidor är precis lika dumma i huvudet och att de som fortsätter skylla på de andra har lika stor skuld som de som beskylls. Jag kan gott förstå de inblandade från båda sidor som har förlorat anhöriga och därför hatar den andra sidan - men hat kommer aldrig lösa problemet.
Senast redigerad av SnakePlisssken 2025-02-28 kl. 22:58.
Citera
2025-02-28, 23:17
Medlem
Citat:
Du fick precis de motiven - jag kan givetvis inte garantera att han agerat av ekonomiska och/eller politiska motiv - men det är uppenbart att båda skälen skulle gynna honom. I alla fall ekonomiskt, och om han inte är en fullständigt politiskt prostituerad - även politiskt.

Det här förstår du mycket väl men du tramsar vidare eftersom du inte vill erkänna att jag har rätt.

Töntigt.
Igen:

Vad gäller Poussards politiska/ideologiska hemvist så räcker det givetvis inte med att han skriver och/eller deläger en tidning som beskrivs som "extremhöger" i en tid då de traditionella gränserna mellan höger vs. vänster är på väg att helt suddas ut. Här krävs citerad säkerställd källa på att han personligen i så fall delar den 'övertygelsen'.

Och vad gäller "ekonomiska" motiv så kan det i så fall tillskrivas varje professionell grävande journalist värd namnet, givet att det ju är deras arbete och inkomstkälla.

Citat:
Antisemitism skiter jag fullständigt i som jag förklarat tidigare
Och ändå postar signaturen "SnakePlisssken" så här på min fråga om vilka motiv Poussard i så fall skulle ha för att falskeligen hänga ut 'Brigitte' Macron som transperson och våldtäktsman:
Faits et Documents är högerextrema och kännetecknas av en antisemitisk redaktionell linje.

Den högerextrema journalisten och utgivaren Emmanuel Ratier grundade detta brev, vars redaktionella linje huvudsakligen är franska och internationella politiska och kulturella nyheter, som förmedlar många konspirationsteorier med en högerextrema antisemitisk tropism .

På våren2018, Faits et Documents köptes av flera personer nära Alain Soral : Vincent Moysan, Xavier Poussard och Emmanuelle Keruhel, majoritetsägare.

.. september 2017, lämnar Arnaud Soyez över sin position som chef för detta varannan månad informationsblad till Xavier Poussard.
Vi ska således tro att Poussards "antisemitism" utgör ett möjligt motiv, samtidigt som vi definitivt inte ska tro det.

Citat:
- jag anser att båda sidor är precis lika dumma i huvudet och att de som fortsätter skylla på de andra har lika stor skuld som de som beskylls. Jag kan gott förstå de inblandade från båda sidor som har förlorat anhöriga och därför hatar den andra sidan - men hat kommer aldrig lösa problemet.
Så, "..lika dumma" i ett läge där zionisterna har stulit och etniskt rensat palestiniernas hemland och där de nu senast har begått fortsatt folkmord i den lilla ökenremsan Gaza som ju tillsammans med ett snabbt krympande och fragmenterat område på Västbanken är det enda som palestinierna har kvar av sitt hemland.

Så, "..lika dumma".

Det här är väl ett bevis så gott som något för att en person är moraliskt/etiskt bankrutt?

Eller vad säger ni?
Citera
2025-02-28, 23:25
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av onopono
Igen:

Vad gäller Poussards politiska/ideologiska hemvist så räcker det givetvis inte med att han skriver och/eller deläger en tidning som beskrivs som "extremhöger" i en tid då de traditionella gränserna mellan höger vs. vänster är på väg att helt suddas ut. Här krävs citerad säkerställd källa på att han personligen i så fall delar den 'övertygelsen'.

Jösses vad du gör bort dig.
Vad ska du hitta på nästa gång - kräva personligt dedikerat intyg från hans mor att karln är en idiot?

Du kommer givetvis inte sluta vara en dåre- men snälla, sluta dra in mig i dina vanföreshällningar och försök acceptera de solklara bevis du får.

Och då kommer vi till pudelns kärna - jag har aldrig ens påstått att ”det räcker” eller att ”det är hans övertygelse”. Det jag har sagt, och visat med källor, är att det är ytterst troliga motiv, såväl politiskt som ekonomiskt. Xavier tjänar helt enkelt på att dessa påståenden om brigitte macron sprids.
Senast redigerad av SnakePlisssken 2025-02-28 kl. 23:29.
Citera
2025-03-09, 11:00
Bannlyst
Det är ju mer eller mindre fastslaget nu att Brigitte är född man, eftersom dom hotat Candace med rättegång men ändå inte förnekat nånting som Candace sagt (förutom färgen på nåt foto och nån annan helt oviktig detalj).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in