Citat:
Ursprungligen postat av
BakedBakerman
Bra fråga. Ser när jag söker att det finns fler bilder nu än när jag senast undersökte saken för flera månader sedan. Hittar tyvärr inte den bilden jag refererar till föreställande en gammal man,
Ja, det är den "Jean-Michel Trogneux" i Amiens som Brigitte hävdar är hennes äldre biologiska broder och som enligt en journalist har hävdat samma sak.
Han syns även i
bilder där Emmanuel Macron gratuleras till en valseger, men inte i samspråk eller tillsammans med vare sig Brigitte eller Emmanuel Macron eller någon annan tillhörande de bådas respektive släkt eller familj.
Det finns helt enkelt inte ett enda bevis så här långt för att den äldre mannen i fråga är Brigittes äldre biologiska broder, Jean-Michel.
Noll.
Citat:
men däremot har det sedan dess publicerats fler bilder på en ung vuxen JMT som faktiskt talar för att BM är JMT.
Ja, i
den bilden så är Jean-Michel Trogneux en exakt kopia av Brigitte Auziere/Macron, inget snack.
Citat:
Orkar inte lägga ned tid på att detaljgranska allt som publicerats så jag får ödmjukt böja mig och ta tillbaks mitt påstående, utan bilden har jag ju ingenting.
Som sagt,
fotografiet är ett av bevisen som säger att Brigitte Macron är född Jean-Michel Trogneux, här har du helt rätt.
Citat:
Jag respekterar din ihärdighet och hoppas men har ingen förhoppning att du har rätt i denna fråga. Konsekvenserna om detta rykte mot förmodan skulle bekräftas skulle kunna bli enorma, det skulle kunna leda till ett ifrågasättande av makten långt utanför Frankrikes gränser.
Som sagt, jag har personligen inget emot homosexuella eller transsexuella, tvärtom, men det jag har något emot är individer som är demokratiskt valda ledare och väljarnas främsta representanter i ett lands styre, hemlighåller mycket viktig information avseende deras identitet, vilka de verkligen är.
Att de därmed våldför sig på väljarnas demokratiska rätt att själva välja vem de vill ha som högsta politiska representant i landets styre.
DET är fascism.
Edit: Hittade den här
bilden på Reddit där Brigitte kan ses hålla om den äldre mannen. Men ingenting om vem som ska ha tagit fotografiet, var, när eller i vilket sammanhang.
Någon som tror sig veta?