2025-07-31, 10:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Här kommer maskinöversättningen - jag hinner inte städa i den nu då jag ska iväg igen, men det är ändå tydligt vad det handlar om. Det är ett förhör med Brigitte avseende hennes inlämnade klagomål (stämningen). Själva stämningenär det alltså inte alls..

PV-nummer 02265/2024/000837
OFFENTLIG ÅKLAGARE vid T J PARIS , -
MACRON Brigitte som förklarar:---
--- Tid avtalad tidigare, vi har placerats i Madame 's närvaro
Baserad i PARIS
-- Vi finns på 55 rue du Faubourg Saint Honoré i Paris 8,
RÄTTSPOLISBEMANNING i bostad BRDP
BRIGADER POLISKÖCK
Polisavdelningsofficer,--
--- Jag bor på 55 rue du Faubourg Saint Honoré i Paris 08.---
Vi,
--- I herrns sällskap
--- Jag är av fransk nationalitet.---
Den 2 december , klockan 16:30 .
--- De säger att jag ljög om min identitet och mitt civilstånd.---
- Svar : Det här är samma avskyvärda ämnen som alltid dyker upp . Det är en omskrivning av min
familjehistoria , det finns hot och ohållbara kommentarer .
Kommissarie
Året två tusen tjugofyra,
PV : nr 2024/000837
KONTORSRAPPORT
Fax: 014""W
PERSON
Tel: 01
BROTT MOT
BRIGADEN FÖR FÖRTRYCKANDE AV
Kod INSEE:
75017 PARIS
36, BASTIONSGATAN
~ISTERE AV INRELANDET , UTLANDET OCH
PARIS PREFEKTUR
LOKALA MYNDIGHETER
FRANSKA REPUBLIKEN
GENERALDIREKTORATET FÖR NATIONELLA POLISEN
OBJEKT:
OM HANS IDENTITET:---___
-- OM FAKTA:---
C/X
MACRON BRIGITTE
MADAMETROGNEUXEPOUSE
AFFÄR:
HÖRING AV KLAGOMÅL ÖVER
VICE

--- Jag föddes den 13 april 1953 i Amiens (80). ---
---"Mitt namn är Brigitte TROGNEUX, hustru till MACRON."---
---Svar : Detta är ett av de ämnen jag snabbt undersökte eftersom jag var orolig för de yngsta människorna
som drabbas av trakasserier och som jag hjälper genom sjukhusstiftelser . --
--- med beaktande av artiklarna 75 och följande i straffprocesslagen, ---
- Fråga : Vet du exakt i vilka ordalag dessa kommentarer gjordes eller innehållet i de rykten som kan
spridas om dig ?---
- Fråga : Vi är här som en del av ett förfarande som inletts för nätmobbning som du är offer för. Kan du
berätta för oss nu hur du känner inför detta ?---
- Svar : Jag lämnade in en stämningsansökan i januari 2022 med civilrättslig talan om förtal mot fru Roy och Rey,
vars dom avkunnades den 12 september 2024 av den 17:e kammaren och som svarandena har överklagat.---
-Svar: Ja.---
- Svar : Jag försöker att inte skriva ut det eftersom man inte blir av med det efteråt. Det snurrar runt i cirklar efteråt.
Det är en väldigt tung börda att vara hustru till republikens president och man kan inte uppfylla den om man är
destabiliserad.---
- Fråga : Har du rapporterat liknande fakta till rättsliga myndigheter tidigare ?---
- Svar: Det började 2021 och blev mycket mer intensivt och betydelsefullt efter videon med Delphine Jegousse, känd
som Amandine Roy, och Nathalie Rey, känd som Natacha Rey.---
- Fråga : Vilket digitalt innehåll (skriftligt, bild eller video) har uppmärksammats dig på och i så fall, hur?---
Har du läst innehållet och framför allt slutsatserna av denna " utredning "?
- Svar: Jag blev medveten om Xavier POUSSARDs första artiklar långt efter att de första ryktena om mig spreds .---
Efter PV nr 2024/000837 .... av 2024-02-12
- Fråga: När minns du att du utsattes för dessa trakasserier ? Har du nyligen märkt en ökning av dessa
handlingar?---
- Fråga : Känner du till teserna som utvecklats i detta arbete ?
- Fråga : Vi presenterar för er alla meddelanden som publicerats mot er på det sociala nätverket X (tidigare
Twitter) och som är föremål för denna process. Hur känner ni er efter att ha läst detta dokument?---
Steg 2/4
- Svar: Jag föredrar att inte se dem igen, allt är avskyvärt.---
--- Fotomontagena cirkulerar fortfarande, i princip ingenting har förändrats.---
- Fråga : Har ni någonsin hört talas om herr Xavier Poussard, chefredaktör för tidskriften Faits et Documents ?--
AUDITION
--- Allt den här mannen säger är fantasifullt och falskt.---
--- Jag är dock väl medveten om vad som skrivs om mig av mina släktingar och bekanta. Jag letar inte efter allt detta
från början.---
- Svar : Det är verkligen en orättvis rättvisa i deras ögon. De anser att det finns en samverkan
mellan den verkställande och den dömande makten, att det inte finns någon separation.---
- Svar : slutsatsen
är att jag är en man.---
Det finns olika teser eller versioner som ändras regelbundet men
--- Jag får inte veta allt och detta är för att skydda mig, spontant läser jag inte vad som sägs om mig och jag gör det
inte för att bevara min balans.---
- Fråga : Sätt detta förfarande och denna dom stopp för dessa rykten och attacker? Eller, tvärtom, gav de näring
åt dem genom att förvärra konspirationsteorier ? ---
- Fråga : Resultaten av de undersökningar som utförts av herr Xavier POUSSARD är följande : du, född Jean-
Michel Trogneux, skulle ha antagit identiteten av din syster Brigitte, som hade gift sig med herr André
Auzière och genom denna förening fött tre barn, Sébastien, Laurence och Tiphaine.
--- Jag föredrog att agera , därav detta klagomål.---

Hon förnekar alltså inte att hon är född man.
Då har ju Candace iallafall rätt om DET (att hon inte förnekar det).

Det är ju lite märkligt att hon inte förnekar det, och lite sorgligt eftersom hon troligen ÄR född som man (och det är ju hennes ensak).
Det ska hon inte behöva skämmas för!
Citera
2025-07-31, 10:37
Medlem
MittMalmoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HBTKuk
Pappskalle.

Nu har bögparet Macron stämt Candace

… ska bli djävligt roligt att se vem som är den egentliga pappskallen när alla bevis eller avsaknaden av bevis läggs fram

Pappskalle
Citera
2025-07-31, 11:19
Medlem
HBTKuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MittMalmoe
Nu har bögparet Macron stämt Candace

… ska bli djävligt roligt att se vem som är den egentliga pappskallen när alla bevis eller avsaknaden av bevis läggs fram

Pappskalle

Vi väntar med spänning. Säg till när du får rätt, snopphjärna. Vi håller andan så länge.
Citera
2025-07-31, 12:21
Medlem
Graavargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adaptern
Jag kan inte franska, var någonstans i stämningsansökan står det att Natacha Ray blivit stämd för att hon sagt att Brigitte är född som man?

Sluta vara en så needy bitch och gör litet jobb själv. Om du har energi att slösa på att försvara en massa hjärndöda konspirationsteorier kan du nog kolla upp själv. Jisses...
Citera
2025-07-31, 12:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Graavarg
Sluta vara en så needy bitch och gör litet jobb själv. Om du har energi att slösa på att försvara en massa hjärndöda konspirationsteorier kan du nog kolla upp själv. Jisses...
Det står inte någonstans.
Brigitte förnekar helt enkelt inte att hon är född som man.
Citera
2025-07-31, 14:41
Avstängd
Vad bevisningen tyder på så här långt.
- 'Brigitte' Macron föddes som Jean-Michel Trogneux.

- Några år senare föddes hans lillasyster, Brigitte.

- Brigitte gifte sig med Andre Auziere och fick tre barn med honom.

- Efter att ha fött de tre barnen så försvann/avled Brigitte.

- Därefter övertog Jean-Michel Brigitte's identitet inklusive genus.

- Som varandes lärarinnan 'Brigitte Auziere' inledde hen en relation med den då 14-åriga teater-eleven, Emmanuel Macron.

- När Emmanuels föräldrar fick veta det så satte de Emmanuel i en ny skola i Paris.

- 2007 gifter sig 'Brigitte' med Emmanuel efter att ha skiljt sig från Andre Auziere.

- 2019 avlider Andre Auziere under ej klarlagda former.
Frågor på det?
Citera
2025-07-31, 15:24
Medlem
nerdnerds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av onopono
Vad bevisningen tyder på så här långt.
- 'Brigitte' Macron föddes som Jean-Michel Trogneux.

- Några år senare föddes hans lillasyster, Brigitte.

- Brigitte gifte sig med Andre Auziere och fick tre barn med honom.

- Efter att ha fött de tre barnen så försvann/avled Brigitte.

- Därefter övertog Jean-Michel Brigitte's identitet inklusive genus.

- Som varandes lärarinnan 'Brigitte Auziere' inledde hen en relation med den då 14-åriga teater-eleven, Emmanuel Macron.

- När Emmanuels föräldrar fick veta det så satte de Emmanuel i en ny skola i Paris.

- 2007 gifter sig 'Brigitte' med Emmanuel efter att ha skiljt sig från Andre Auziere.

- 2019 avlider Andre Auziere under ej klarlagda former.
Frågor på det?
Blev du dum i huvudet därför att du är foliehatt eller blev du foliehatt därför att du är dum i huvudet?

Nej, det där tyder inte alls bevisningen på. Men vi får väl se hur er überfoliehatt Owens klarar sig nu vid stämningen. Tänker du bidra med pengar om hon åker på enorma böter?
Citera
2025-07-31, 15:29
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Graavarg
Vänta nu, har jag förstått det här rätt?

Så det finns hur mycket som helst av tillförlitlig mediarapportering som TYDLIGT säger att de dömdes för förtal.
"Mediarapportering" är fortfarande inte = bevis. Enligt Poussard et.al så är det istället bevis för att media villigt låter sig manipuleras av paret Macron.

Citat:
Du har inte minsta tillstymmelse till bevis att så INTE skulle vara fallet.
Igen, jag kan inte prove a negative.

Igen, om du har bevis för motsatsen så får du mer än gärna presentera dessa = prove a positive.

Och nej, "mediarapportering" är inte = bevis.

Citat:
Men du har själv inte lyckats hitta domen (nånstans i det franska rättssystemet).
Igen, jag kan inte visa att någonting INTE finns i en dom. Du kan däremot visa att något faktiskt finns i en dom, OM nu detta något faktiskt finns i en dom.

Citat:
Och enligt din logik får du då ihop det till att det INTE stämmer att de dömdes för förtal?
Fel. Enligt Poussard m.fl. så dömdes de båda kvinnorna för förtal, men förtal som inte inkluderade deras påståenden om att 'Brigitte' är född biologisk man.

Elefanten i vardagsrummet.

Citat:
Herregud...
Är du djupt troende?
Citera
2025-07-31, 15:36
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av nerdnerd
[personangrepp]

Citat:
Nej, det där tyder inte alls bevisningen på.
Varför inte då?

Ta en punkt i taget.

Citat:
Men vi får väl se hur er überfoliehatt Owens klarar sig nu vid stämningen.
Jag är övertygad om att hon i allt väsentligt har rätt.

Citat:
Tänker du bidra med pengar om hon åker på enorma böter?
Vad får dig att tro att hon eventuellt "åker på enorma böter"?

Vad har hon sagt/skrivit som får dig att tro det?

Citera och förklara.
Citera
2025-07-31, 15:51
Medlem
nerdnerds avatar
Citat:
Varför inte då?

Ta en punkt i taget.

Jag är övertygad om att hon i allt väsentligt har rätt.

Vad får dig att tro att hon eventuellt "åker på enorma böter"?

Vad har hon sagt/skrivit som får dig att tro det?

Citera och förklara.
Du menar att jag ska prove a negative? Det går ju inte enligt dig själv. Det är DU som påstår att det finns bevis för att madame Macron föddes som man. Bevisbördan är DIN.

Jag har inte sagt någonting alls om vad jag tror om utfallet, sluta ljuga.

Kommer du att hjälpa Owens ekonomiskt OM hon åker på storböter?
Detta är en hypotetisk fråga. Förstår du öht vad det är, foliehatt?
Citera
2025-07-31, 16:09
Avstängd
Citat:
Du menar att jag ska prove a negative? Det går ju inte enligt dig själv. Det är DU som påstår att det finns bevis för att madame Macron föddes som man. Bevisbördan är DIN.
Nej. Att paret Macron fortfarande inte har presenterat ovedersägliga bevis för att 'Brigitte' faktiskt är född biologisk kvinna (prove a positive), är i sig bevis för att hon istället är född biologisk man.

Candace, Possard, m.fl., kan så här långt inte 100% bevisa motsatsen eftersom de slutgiltiga helt avgörande bevisen hålls bakom lås och bom av ''Brigitte'.

Något som naturligtvis kommer att åtgärdas i den kommande rättegången mot Candace där hon är stämd för förtal av paret Macron och där hennes påstående om att 'Brigitte' är född biologisk man för första gången är inkluderat som en av åtalspunkterna.

Dvs, här kommer paret Macron avkrävas bevis för att Candace faktiskt ljuger.

Citat:
Jag har inte sagt någonting alls om vad jag tror om utfallet, sluta ljuga.
Inte?
Citat:

Nej, det där tyder inte alls bevisningen på.

Igen. Varför tyder inte bevisningen på det?

Citera en punkt i taget från mitt inlägg och förklara varför.

Citat:
Kommer du att hjälpa Owens ekonomiskt OM hon åker på storböter?
Detta är en hypotetisk fråga. Förstår du öht vad det är, foliehatt?
Och jag kan bara upprepa min fråga, men omformulerad:

Vad får dig att [lägga fram en hypotes om] att hon eventuellt "åker på enorma böter"?

Vad har hon sagt/skrivit som [ger dig anledning till det]?

Citera och förklara.
Citera
2025-07-31, 16:34
Medlem
nerdnerds avatar
Citat:
Nej. Att paret Macron fortfarande inte har presenterat ovedersägliga bevis för att 'Brigitte' faktiskt är född biologisk kvinna (prove a positive), är i sig bevis för att hon istället är född biologisk man.

Candace, Possard, m.fl., kan så här långt inte 100% bevisa motsatsen eftersom de slutgiltiga helt avgörande bevisen hålls bakom lås och bom av ''Brigitte'.

Något som naturligtvis kommer att åtgärdas i den kommande rättegången mot Candace där hon är stämd för förtal av paret Macron och där hennes påstående om att 'Brigitte' är född biologisk man för första gången är inkluderat som en av åtalspunkterna.

Dvs, här kommer paret Macron avkrävas bevis för att Candace faktiskt ljuger.

Inte?

Igen. Varför tyder inte bevisningen på det?

Citera en punkt i taget från mitt inlägg och förklara varför.

Och jag kan bara upprepa min fråga, men omformulerad:

Vad får dig att [lägga fram en hypotes om] att hon eventuellt "åker på enorma böter"?

Vad har hon sagt/skrivit som [ger dig anledning till det]?

Citera och förklara.
Jäklar vad ditt sätt att argumentera påminner om tidiga försök till AI för typ 20 år sen, som bara blandade och gav från det man själv skrev. Kul första gången och i några få meningar, tills man såg mönstret.

Du resonerar iaf som en total blådåre. Att Macrons inte har presenterat något bevis för X är INTE ALLS ett bevis för motsatsen till X. Du är ju helt störd.

Bevis är inte bevis om de inte är just till 100%.

Hypotetiska frågor behöver inte motiveras, speciellt inte i förhållande till dina idiotpåståenden om Brigitte Marie-Claude Macron. DU påstår att det finns bevis om henne = DU har bevisbördan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in