Citat:
Hon förnekar alltså inte att hon är född man.
Här kommer maskinöversättningen - jag hinner inte städa i den nu då jag ska iväg igen, men det är ändå tydligt vad det handlar om. Det är ett förhör med Brigitte avseende hennes inlämnade klagomål (stämningen). Själva stämningenär det alltså inte alls..
PV-nummer 02265/2024/000837
OFFENTLIG ÅKLAGARE vid T J PARIS , -
MACRON Brigitte som förklarar:---
--- Tid avtalad tidigare, vi har placerats i Madame 's närvaro
Baserad i PARIS
-- Vi finns på 55 rue du Faubourg Saint Honoré i Paris 8,
RÄTTSPOLISBEMANNING i bostad BRDP
BRIGADER POLISKÖCK
Polisavdelningsofficer,--
--- Jag bor på 55 rue du Faubourg Saint Honoré i Paris 08.---
Vi,
--- I herrns sällskap
--- Jag är av fransk nationalitet.---
Den 2 december , klockan 16:30 .
--- De säger att jag ljög om min identitet och mitt civilstånd.---
- Svar : Det här är samma avskyvärda ämnen som alltid dyker upp . Det är en omskrivning av min
familjehistoria , det finns hot och ohållbara kommentarer .
Kommissarie
Året två tusen tjugofyra,
PV : nr 2024/000837
KONTORSRAPPORT
Fax: 014""W
PERSON
Tel: 01
BROTT MOT
BRIGADEN FÖR FÖRTRYCKANDE AV
Kod INSEE:
75017 PARIS
36, BASTIONSGATAN
~ISTERE AV INRELANDET , UTLANDET OCH
PARIS PREFEKTUR
LOKALA MYNDIGHETER
FRANSKA REPUBLIKEN
GENERALDIREKTORATET FÖR NATIONELLA POLISEN
OBJEKT:
OM HANS IDENTITET:---___
-- OM FAKTA:---
C/X
MACRON BRIGITTE
MADAMETROGNEUXEPOUSE
AFFÄR:
HÖRING AV KLAGOMÅL ÖVER
VICE
--- Jag föddes den 13 april 1953 i Amiens (80). ---
---"Mitt namn är Brigitte TROGNEUX, hustru till MACRON."---
---Svar : Detta är ett av de ämnen jag snabbt undersökte eftersom jag var orolig för de yngsta människorna
som drabbas av trakasserier och som jag hjälper genom sjukhusstiftelser . --
--- med beaktande av artiklarna 75 och följande i straffprocesslagen, ---
- Fråga : Vet du exakt i vilka ordalag dessa kommentarer gjordes eller innehållet i de rykten som kan
spridas om dig ?---
- Fråga : Vi är här som en del av ett förfarande som inletts för nätmobbning som du är offer för. Kan du
berätta för oss nu hur du känner inför detta ?---
- Svar : Jag lämnade in en stämningsansökan i januari 2022 med civilrättslig talan om förtal mot fru Roy och Rey,
vars dom avkunnades den 12 september 2024 av den 17:e kammaren och som svarandena har överklagat.---
-Svar: Ja.---
- Svar : Jag försöker att inte skriva ut det eftersom man inte blir av med det efteråt. Det snurrar runt i cirklar efteråt.
Det är en väldigt tung börda att vara hustru till republikens president och man kan inte uppfylla den om man är
destabiliserad.---
- Fråga : Har du rapporterat liknande fakta till rättsliga myndigheter tidigare ?---
- Svar: Det började 2021 och blev mycket mer intensivt och betydelsefullt efter videon med Delphine Jegousse, känd
som Amandine Roy, och Nathalie Rey, känd som Natacha Rey.---
- Fråga : Vilket digitalt innehåll (skriftligt, bild eller video) har uppmärksammats dig på och i så fall, hur?---
Har du läst innehållet och framför allt slutsatserna av denna " utredning "?
- Svar: Jag blev medveten om Xavier POUSSARDs första artiklar långt efter att de första ryktena om mig spreds .---
Efter PV nr 2024/000837 .... av 2024-02-12
- Fråga: När minns du att du utsattes för dessa trakasserier ? Har du nyligen märkt en ökning av dessa
handlingar?---
- Fråga : Känner du till teserna som utvecklats i detta arbete ?
- Fråga : Vi presenterar för er alla meddelanden som publicerats mot er på det sociala nätverket X (tidigare
Twitter) och som är föremål för denna process. Hur känner ni er efter att ha läst detta dokument?---
Steg 2/4
- Svar: Jag föredrar att inte se dem igen, allt är avskyvärt.---
--- Fotomontagena cirkulerar fortfarande, i princip ingenting har förändrats.---
- Fråga : Har ni någonsin hört talas om herr Xavier Poussard, chefredaktör för tidskriften Faits et Documents ?--
AUDITION
--- Allt den här mannen säger är fantasifullt och falskt.---
--- Jag är dock väl medveten om vad som skrivs om mig av mina släktingar och bekanta. Jag letar inte efter allt detta
från början.---
- Svar : Det är verkligen en orättvis rättvisa i deras ögon. De anser att det finns en samverkan
mellan den verkställande och den dömande makten, att det inte finns någon separation.---
- Svar : slutsatsen
är att jag är en man.---
Det finns olika teser eller versioner som ändras regelbundet men
--- Jag får inte veta allt och detta är för att skydda mig, spontant läser jag inte vad som sägs om mig och jag gör det
inte för att bevara min balans.---
- Fråga : Sätt detta förfarande och denna dom stopp för dessa rykten och attacker? Eller, tvärtom, gav de näring
åt dem genom att förvärra konspirationsteorier ? ---
- Fråga : Resultaten av de undersökningar som utförts av herr Xavier POUSSARD är följande : du, född Jean-
Michel Trogneux, skulle ha antagit identiteten av din syster Brigitte, som hade gift sig med herr André
Auzière och genom denna förening fött tre barn, Sébastien, Laurence och Tiphaine.
--- Jag föredrog att agera , därav detta klagomål.---
PV-nummer 02265/2024/000837
OFFENTLIG ÅKLAGARE vid T J PARIS , -
MACRON Brigitte som förklarar:---
--- Tid avtalad tidigare, vi har placerats i Madame 's närvaro
Baserad i PARIS
-- Vi finns på 55 rue du Faubourg Saint Honoré i Paris 8,
RÄTTSPOLISBEMANNING i bostad BRDP
BRIGADER POLISKÖCK
Polisavdelningsofficer,--
--- Jag bor på 55 rue du Faubourg Saint Honoré i Paris 08.---
Vi,
--- I herrns sällskap
--- Jag är av fransk nationalitet.---
Den 2 december , klockan 16:30 .
--- De säger att jag ljög om min identitet och mitt civilstånd.---
- Svar : Det här är samma avskyvärda ämnen som alltid dyker upp . Det är en omskrivning av min
familjehistoria , det finns hot och ohållbara kommentarer .
Kommissarie
Året två tusen tjugofyra,
PV : nr 2024/000837
KONTORSRAPPORT
Fax: 014""W
PERSON
Tel: 01
BROTT MOT
BRIGADEN FÖR FÖRTRYCKANDE AV
Kod INSEE:
75017 PARIS
36, BASTIONSGATAN
~ISTERE AV INRELANDET , UTLANDET OCH
PARIS PREFEKTUR
LOKALA MYNDIGHETER
FRANSKA REPUBLIKEN
GENERALDIREKTORATET FÖR NATIONELLA POLISEN
OBJEKT:
OM HANS IDENTITET:---___
-- OM FAKTA:---
C/X
MACRON BRIGITTE
MADAMETROGNEUXEPOUSE
AFFÄR:
HÖRING AV KLAGOMÅL ÖVER
VICE
--- Jag föddes den 13 april 1953 i Amiens (80). ---
---"Mitt namn är Brigitte TROGNEUX, hustru till MACRON."---
---Svar : Detta är ett av de ämnen jag snabbt undersökte eftersom jag var orolig för de yngsta människorna
som drabbas av trakasserier och som jag hjälper genom sjukhusstiftelser . --
--- med beaktande av artiklarna 75 och följande i straffprocesslagen, ---
- Fråga : Vet du exakt i vilka ordalag dessa kommentarer gjordes eller innehållet i de rykten som kan
spridas om dig ?---
- Fråga : Vi är här som en del av ett förfarande som inletts för nätmobbning som du är offer för. Kan du
berätta för oss nu hur du känner inför detta ?---
- Svar : Jag lämnade in en stämningsansökan i januari 2022 med civilrättslig talan om förtal mot fru Roy och Rey,
vars dom avkunnades den 12 september 2024 av den 17:e kammaren och som svarandena har överklagat.---
-Svar: Ja.---
- Svar : Jag försöker att inte skriva ut det eftersom man inte blir av med det efteråt. Det snurrar runt i cirklar efteråt.
Det är en väldigt tung börda att vara hustru till republikens president och man kan inte uppfylla den om man är
destabiliserad.---
- Fråga : Har du rapporterat liknande fakta till rättsliga myndigheter tidigare ?---
- Svar: Det började 2021 och blev mycket mer intensivt och betydelsefullt efter videon med Delphine Jegousse, känd
som Amandine Roy, och Nathalie Rey, känd som Natacha Rey.---
- Fråga : Vilket digitalt innehåll (skriftligt, bild eller video) har uppmärksammats dig på och i så fall, hur?---
Har du läst innehållet och framför allt slutsatserna av denna " utredning "?
- Svar: Jag blev medveten om Xavier POUSSARDs första artiklar långt efter att de första ryktena om mig spreds .---
Efter PV nr 2024/000837 .... av 2024-02-12
- Fråga: När minns du att du utsattes för dessa trakasserier ? Har du nyligen märkt en ökning av dessa
handlingar?---
- Fråga : Känner du till teserna som utvecklats i detta arbete ?
- Fråga : Vi presenterar för er alla meddelanden som publicerats mot er på det sociala nätverket X (tidigare
Twitter) och som är föremål för denna process. Hur känner ni er efter att ha läst detta dokument?---
Steg 2/4
- Svar: Jag föredrar att inte se dem igen, allt är avskyvärt.---
--- Fotomontagena cirkulerar fortfarande, i princip ingenting har förändrats.---
- Fråga : Har ni någonsin hört talas om herr Xavier Poussard, chefredaktör för tidskriften Faits et Documents ?--
AUDITION
--- Allt den här mannen säger är fantasifullt och falskt.---
--- Jag är dock väl medveten om vad som skrivs om mig av mina släktingar och bekanta. Jag letar inte efter allt detta
från början.---
- Svar : Det är verkligen en orättvis rättvisa i deras ögon. De anser att det finns en samverkan
mellan den verkställande och den dömande makten, att det inte finns någon separation.---
- Svar : slutsatsen
är att jag är en man.---
Det finns olika teser eller versioner som ändras regelbundet men
--- Jag får inte veta allt och detta är för att skydda mig, spontant läser jag inte vad som sägs om mig och jag gör det
inte för att bevara min balans.---
- Fråga : Sätt detta förfarande och denna dom stopp för dessa rykten och attacker? Eller, tvärtom, gav de näring
åt dem genom att förvärra konspirationsteorier ? ---
- Fråga : Resultaten av de undersökningar som utförts av herr Xavier POUSSARD är följande : du, född Jean-
Michel Trogneux, skulle ha antagit identiteten av din syster Brigitte, som hade gift sig med herr André
Auzière och genom denna förening fött tre barn, Sébastien, Laurence och Tiphaine.
--- Jag föredrog att agera , därav detta klagomål.---
Då har ju Candace iallafall rätt om DET (att hon inte förnekar det).
Det är ju lite märkligt att hon inte förnekar det, och lite sorgligt eftersom hon troligen ÄR född som man (och det är ju hennes ensak).
Det ska hon inte behöva skämmas för!