2025-07-31, 16:47
Bannlyst
Hur skulle någon kunna BEVISA att Brigitte är född som man om man inte har tillgång till hennes DNA?
Citera
2025-07-31, 16:53
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av nerdnerd
Jäklar vad ditt sätt att argumentera påminner om tidiga försök till AI för typ 20 år sen, som bara blandade och gav från det man själv skrev. Kul första gången och i några få meningar, tills man såg mönstret.

Du resonerar iaf som en total blådåre. Att Macrons inte har presenterat något bevis för X är INTE ALLS ett bevis för motsatsen till X. Du är ju helt störd.
Trots 8 år av "eskalerande falsk ryktesspridning, förtal, trakasserier och lidande" som paret Macron uppger i sin stämning av Candace?

Något som de busenkelt hade kunnat sätta stopp för genom att i den första förtalsrättegången inkluderat vad de menar var de falska påståendena om att 'Brigitte' är född biologisk kvinna?

Citat:
Bevis är inte bevis om de inte är just till 100%.
Nja.
- Bevis = evidence.

- Bevis = proof.
Dvs, "bevis" kan betyda antingen "evidence" eller "proof" beroende på kontext.

Citat:
Hypotetiska frågor behöver inte motiveras,
Och vem har ens antytt det, menar du?

Citat:
speciellt inte i förhållande till dina idiotpåståenden om Brigitte Marie-Claude Macron. DU påstår att det finns bevis om henne = DU har bevisbördan.
Därav mitt "tyder på" och:
"Frågor på det?"
Och du tycks inte hålla med om vad mina listade punkter "tyder på", vilket ger att jag återigen bara kan uppmana dig att förklara varför du inte håller med om det.

Alternativt att du ställer "frågor på det".

Igen. Ta en punkt i taget och förklara vad du fikar efter.

Med det sagt. Ponera att jag har rätt när jag hävdar att 'Brigitte' är född biologisk man. Att det kommer att bevisas fullt ut i den kommande rättegången mot Candace:

Är det i så fall ok med dig, att så är fallet? Att Frankrikes första dam, istället är född biologisk man?
Citera
2025-07-31, 16:55
Medlem
nerdnerds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adaptern
Hur skulle någon kunna BEVISA att Brigitte är född som man om man inte har tillgång till hennes DNA?
Nej, precis. Och därför ljuger du ju bara om du påstår att du vet det ändå, eller hur? Samma gäller Owens och alla andra lögnare som tror på hennes skräp.
Citera
2025-07-31, 16:58
Bannlyst
Citat:
Nej, precis. Och därför ljuger du ju bara om du påstår att du vet det ändå, eller hur? Samma gäller Owens och alla andra lögnare som tror på hennes skräp.
Hon är övertygad. Det är väl inget konstigt med att vara övertygad om något?
Citera
2025-07-31, 17:01
Medlem
nerdnerds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av onopono
Trots 8 år av "eskalerande falsk ryktesspridning, förtal, trakasserier och lidande" som paret Macron uppger i sin stämning av Candace?

Något som de busenkelt hade kunnat sätta stopp för genom att i den första förtalsrättegången inkluderat vad de menar var de falska påståendena om att 'Brigitte' är född biologisk kvinna?

Nja.
- Bevis = evidence.

- Bevis = proof.
Dvs, "bevis" kan betyda antingen "evidence" eller "proof" beroende på kontext.

Och vem har ens antytt det, menar du?

Därav mitt "tyder på" och:
"Frågor på det?"
Och du tycks inte hålla med om vad mina listade punkter "tyder på", vilket ger att jag återigen bara kan uppmana dig att förklara varför du inte håller med om det.

Alternativt att du ställer "frågor på det".

Igen. Ta en punkt i taget och förklara vad du fikar efter.

Med det sagt. Ponera att jag har rätt när jag hävdar att 'Brigitte' är född biologisk man. Att det kommer att bevisas fullt ut i den kommande rättegången mot Candace:

Är det i så fall ok med dig, att så är fallet? Att Frankrikes första dam, istället är född biologisk man?
Kommer du att hjälpa Owens ekonomiskt om hon åker på enorma böter för detta?

Min fråga var liksom före ditt onoponoerande.
Citera
2025-07-31, 17:04
Medlem
nerdnerds avatar
Citat:
Hon är övertygad. Det är väl inget konstigt med att vara övertygad om något?
Nej, att knäppa människor är knäppa är inte konstigt alls. Ljuger gör hon ändå om hon påstår att hon är säker på saker som hon enligt t ex dig själv inte kan vara säker på.
Citera
2025-07-31, 17:12
Bannlyst
Citat:
Nej, att knäppa människor är knäppa är inte konstigt alls. Ljuger gör hon ändå om hon påstår att hon är säker på saker som hon enligt t ex dig själv inte kan vara säker på.
Du är nog säker på många saker.
Månlandningarna t ex.

Eller ljuger du om att du är säker på dom?
Citera
2025-07-31, 17:20
Medlem
nerdnerds avatar
Citat:
Du är nog säker på många saker.
Månlandningarna t ex.

Eller ljuger du om att du är säker på dom?
Nu är det ju DU som har sagt att du VET att månlandningarna inte hände.
Citera
2025-07-31, 17:23
Bannlyst
Citat:
Nu är det ju DU som har sagt att du VET att månlandningarna inte hände.
Jag är säker på det ja.
Är du säker på motsatsen?
Man kan vara säker på saker även om man inte har hundraprocentiga bevis för det.

Candace har sagt att hon sätter hela sin karriär på att Brigitte är född som man, vi får väl se om det blir något DNA-test.
Det skulle ju vara väldigt enkelt att motbevisa Candace utifall att hon har fel, eller hur.
Citera
2025-07-31, 17:39
Avstängd
Citat:
Det hade inte behövt gå så långt som till DNA om 'Brigitte' hade låtit publicera lite fotografier från sin barndom, skolgång, semestrar, bröllop, graviditeter, tillsammans med sina tre barn, tillsammans med sin make André Auzière, sitt arbetsliv, etc, fram till första mötet med 14-åriga Emmanuel Macron.

Istället, nästan ingenting.
'Brigitte': Nästan ingenting under hennes första ca 40 år i livet.

Jean-Michel Trogneux: Nästan ingenting.

Emmanuel Macron: Nästan ingenting fram till att han började som bankanställd hos familjen Rotschild.

André Auzière, 'Brigitte's äkta man under 32 år: Nästan ingenting.
Blackout av ett slag och av en omfattning som endast går att förklara/hantera som varandes en statshemlighet.

Något som nu tycks bekräftas av paret Macrons personliga advokat och handplockade justitieminister, Eric Dupond-Moretti. Att Candace Owens påstådda förtal av paret Macron:
"...is a matter of state".
Något som jag tidigare i tråden mycket riktigt befarade skulle ske.

Till saken hör att det var samme Dupond-Moretti som försvarade förövarna i Outreau-fallet:
The Outreau case refers to a criminal case of pedophilia which took place between 1997 and 2000 in Outreau (a French commune) in northern France and a partial judicial error which led to provisional detentions between 2001 and 2004. Following alerts launched by social services within the Delay family, a long investigation seemed to reveal an extensive pedophile network: around forty adults had been accused and around fifty children were potentially victims.
...och ett antal andra förövare i andra uppmärksammade pedofil-fall i norra Frankrike.

Men det är säkert bara ett lustigt litet sammanträffande...det också.
Citera
2025-07-31, 17:44
Avstängd
Citat:
Kommer du att hjälpa Owens ekonomiskt om hon åker på enorma böter för detta?

Min fråga var liksom före ditt onoponoerande.
Ja, det kommer jag i så fall att göra.

Nu, tillbaka till mina frågor till dig, Nerdnerd.

Hade du några svar där?
Citera
2025-07-31, 17:59
Medlem
Citat:

om det kommer koka ner till ett DNA-test för att fastställa hennes kön vore det ett sorgligt anti-climax, då det är ungefär lika pålitligt som ett covid-test. ren bluff alltså.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in