2024-03-16, 05:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Forgodssakes
Ännu mer tragiskt att hennes pappa tydligen begravdes den 8 mars, hon har alltså förlorat två nära på väldigt kort tid..

AA skulle vara med på begravning och då fick exfrun en signal att det är någonting som inte stämmer.
Citera
2024-03-16, 07:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mickenyqvist123
Om polisen i Argentina/Brasilien/Bolivia/Ecuador whatever inte hittar dem då, de lever under täckmantel i någon nondescript bergsby? Om de har ekonomin, är street smarta och flyger under radarn så kanske de kan komma undan. Jag hoppas inte det, men jag skulle inte säga att det är så enkelt som att bara kalla tillbaka passet sen är det klappat & klart.

Detta med Latinamerika är lite konstigt faktiskt. Hur många afghaner finns det i Latinamerika? Det är inte Sverige vi pratar om. Jag misstänker att afghaner skulle sticka ut ganska rejält. Att försöka gömma sig i någon bergsby tror jag inte på. Dag 2 skulle bybefolkningen redan ha anmält dem för polisen i hopp om att få någon fördel av det.
Citera
2024-03-16, 07:27
Medlem
Bara 37 år och hittad i en väska på fina Värmdö. Tragiskt
Citera
2024-03-16, 07:48
Medlem
immenhusens avatar

Finns det ingen som skulle kunna tänka sig att göra en sammanfattning av vad vi vet hitintills? GrevenFB, var är du?

/AI
Citera
2024-03-16, 08:07
Medlem
Matamatas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av immenhusen
Finns det ingen som skulle kunna tänka sig att göra en sammanfattning av vad vi vet hitintills? GrevenFB, var är du?

/AI
Kolla första inlägget.
Citera
2024-03-16, 08:12
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av immenhusen

/AI

Duger inte sammanfattningen i trådstarten?
Citera
2024-03-16, 08:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad
Detta med Latinamerika är lite konstigt faktiskt. Hur många afghaner finns det i Latinamerika? Det är inte Sverige vi pratar om. Jag misstänker att afghaner skulle sticka ut ganska rejält. Att försöka gömma sig i någon bergsby tror jag inte på. Dag 2 skulle bybefolkningen redan ha anmält dem för polisen i hopp om att få någon fördel av det.

Inte många, men det finns, Iran står ju nära Venuzuela (som saknar utlämningsavtal med Sverige) så det ett säkert transitland om målet är att ta sig tillbaks till Iran / afganistan.
Citera
2024-03-16, 08:42
Medlem
mickenyqvist123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad

Det är väldigt intressant att spekulera i hur sydamerikaner ser på afghaner. Jag har själv ingen aning om hur pass främlingsfientliga/öppenhjärtliga de är mot random folk som dyker upp och ska slå sig in i samhället, känns som ett roulettehjul den här planen ifall de inte har någon kontaktperson där.

Sen vet jag inte om byborna skulle polisanmäla dem direkt, känns väl lite väl drastiskt. Det är ju livsnjutare vi snackar om som lever livets goda, de kanske tom bjuder in afghanerna på kvällens strandfotboll & samba.
Citera
2024-03-16, 08:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haparandaflickan
De nämner inte barn i sin annons utan att de inte har DJUR. Den annonsen lade hon ut 2020, vet inte när kidsen är födda.

Det har stått i tråden någonstans att äldsta barnet är ca 3 år. Beroende på när annonsen lades ut kanske de inte hade hunnit få barn ännu.
Om äldsta barnet föddes i december 2020 fyllde det 3 år december 2023...

Bodde 24-åriga MGK ihop med 23-årige MGM redan 2020? Någon skrev i tråden att de förlovat sig 2019, men att han var gift på annat håll? Men enligt officiella uppgifter är han inte far till något av MGK's barn? Eller? Har barnen olika fäder?

Relationerna mellan gärningspersonerna är minst sagt snurriga.
Citera
2024-03-16, 09:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yaric
Om jag inte har helt fel så finns det någon teori om att personer som inte vet om att dom är syskon/halvsyskon ofta attraheras till varandra. Har hänt några gånger nu iom spermadonation och liknande som inte gjorts enligt regelverket. Men känns inte troligt i detta fallet, det verkar ju vara två familjer inblandade.
Nej. Det bara trams att de skulle vara syskon. Något man slängt ut sig bara för att! Det här handlar om något helt annat.
Citera
2024-03-16, 09:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Regnflingan
Han kanske inte var kär längre i sin lätt överviktiga och mkt äldre fru. Han kanske inte fann henne attraktiv längre, om han nu ens nånsin gjort det ? De känns som något omaka par iaf, enligt mitt tycke!

Skulle det inte kunna vara så att han ville ha barn? Då är det svårt med en framtid med den kvinnan.
Hon kanske inte tyckte det var helt orimligt och därmed lyckades de skilja sig åt som vänner?
Citera
2024-03-16, 10:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sykkelpump
Det talas om den vita som han står vid på sin profilbild på Facebook, troligen hans förra som stod skriven på hans mor. Nu mer skrotad, kanske på grund av den körstil som du beskrivit?
Se här: (FB) 37-årig man hittad mördad på Värmdö (2024-03-10)

Den vita har han aldrig kört runt med i Tingsryd iaf!

Tidigare körde han runt med han en svart Saab som jag vet att han varit inblandad i krockar han själv har orsakat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in