2024-03-15, 23:05
Medlem
Lagopussys avatar
Jag tror det här är MGM1s throwaway-konto https://www.facebook.com/w*ziri.parisa *=a

I nuläget så följer inte MGM2 MGM1 på FB, men han har lajkat hennes bilder osv. Ändå konstigt.
Citera
2024-03-15, 23:12
Avslutad
Angående det nekade kontaktförbudet för WK. Om AA skulle kunna vara far till barnet/barnen så skulle ju i så fall åklagaren kunna se det som ett vägande skäl att neka WK kontaktförbud.

Det var ytterligare en spekulation.
Citera
2024-03-15, 23:20
Medlem
mickenyqvist123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sherlocksnake
Jo man kan ju inte annat än tolka det som att uppgiften avliden 7 mars är det samma som någon myndighetsperson är stensäker på att BO är avliden på Torsdagen 7 Mars. Häktningsbeskedet ger ju ett tvivel på 4 dagar. Eller har uppgifter framkommit efteråt och därför kan man spika datumet. Hmm...

Det som talar för att det är inte så ofta 37 åringar dör helt randomly. Det händer men det vore ett enormt sammanträffande om det är två olika personer.
Citera
2024-03-15, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lagopussy
Jag tror det här är MGM1s throwaway-konto https://www.facebook.com/w*ziri.parisa *=a

I nuläget så följer inte MGM2 MGM1 på FB, men han har lajkat hennes bilder osv. Ändå konstigt.
Hennes kille följer henne visst och likeat.
Citera
2024-03-15, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Regnflingan
Hon har även bytt bakgrundbild! Det verkar stämma att AB har kämpat för att Ako skulle få put.

Äntligen ett inlägg som förklarade allt. BO kom alltså till Sverige 2011-2012 som sig själv och fick permanent uppehållstillstånd efter ca 5 år 2017 som sig själv och ansökte då om medborgarskap som då utreddes i 5 år och beviljades då först 2022. Nu stämmer allt för mig..
Senast redigerad av Meadowsheart 2024-03-15 kl. 23:33. Anledning: Felskrivning
Citera
2024-03-15, 23:29
Medlem
Lonnrots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meadowsheart
Äntligen ett inlägg som förklarade allt. BO kom alltså till Sverige 2011-2012 som dig själv och fick permanent uppehållstillstånd efter ca 5 år 2017 som sig själv och ansökte då om medborgarskap som då utreddes i 5 år och beviljades då först 2022. Nu stämmer allt för mig..

Och sen blev han ihjälslagen av ett ungdomsgäng…
Citera
2024-03-15, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Regnflingan
Hon ville säkert hjälpa honom att få put och sen blev hon kär på kuppen
Tror nog båda gifte sig av kärlek.
En ung mänska kan passa utmärkt ihop med en mkt äldre, allt beror på hur de båda är som personer. Den unge kan vara som en mogen hundraåring pga v sorgliga erfarenheter,
och passa perfekt ihop med den äldre.
Tror inte utseendet spelar någon roll, de passade fint ihop o gifte sig.
Närhet o vänskap är en bra grund.
Citera
2024-03-15, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lonnrot
Och sen blev han ihjälslagen av ett ungdomsgäng…

Ja i mitt tycke. Påminner om M*delene som blev mördad i Långshyttan. Också en totalt obegripligt konstellation.
Senast redigerad av Meadowsheart 2024-03-15 kl. 23:36. Anledning: Felskrivning
Citera
2024-03-15, 23:38
Medlem
hijodejuans avatar
Citat:
Och en syster som pluggar juridik i Uppsala. Eller är det en kusin?

Kanske både och
Citera
2024-03-15, 23:44
Medlem
smickras avatar
Citat:

Det kan vara begåvningsreserven som spökar.

”jag avföljer dig på Facebook nu så de inte misstänker vi känner varandra”
Citera
2024-03-15, 23:47
Medlem
mickenyqvist123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av george.sthlm
Även om sverige inte har utlämningsavtal med ett land tex i
Utan giltigt pass så blir du utvisad och när du landar på Arlanda så väntar polisen.

Om polisen i Argentina/Brasilien/Bolivia/Ecuador whatever inte hittar dem då, de lever under täckmantel i någon nondescript bergsby? Om de har ekonomin, är street smarta och flyger under radarn så kanske de kan komma undan. Jag hoppas inte det, men jag skulle inte säga att det är så enkelt som att bara kalla tillbaka passet sen är det klappat & klart.
Citera
2024-03-15, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
Tror nog båda gifte sig av kärlek.
En ung mänska kan passa utmärkt ihop med en mkt äldre, allt beror på hur de båda är som personer. Den unge kan vara som en mogen hundraåring pga v sorgliga erfarenheter,
och passa perfekt ihop med den äldre.
Tror inte utseendet spelar någon roll, de passade fint ihop o gifte sig.
Närhet o vänskap är en bra grund.

Ännu mer tragiskt att hennes pappa tydligen begravdes den 8 mars, hon har alltså förlorat två nära på väldigt kort tid..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in