Citat:
Ursprungligen postat av
Agent.Provocateur
Mina spekulationer, BO och MGK har träffats någonstans och hon har varit otrogen med BO, blivit gravid och för att rädda sig själv så säger hon att hon blivit våldtagen utav BO. Min känsla är bara att BO inte har gjort något emot henne, hon verkar obalanserad de inlägg hon delar på FB. Att BO är orolig för att åka dit kan vara att han vet om att mannen fått reda på, eller misstänker hur det ligger till, via henne, eller att mannen tagit kontakt med honom. Hur som helst känns det som att kvinnan/hennes man/syskon är bindgalna. Undrar mest vart har barnen tagit vägen, obehagligt som fan.
Ja just barnen gör det ännu mer olustigt än det redan är med mordet och alla konstigheter runt denna makabra händelse och vad som framkommit. Har de flygit ur landet så vet länsman med säkerhet om barnen varit med, om inte så har de dumpats hos vänner/släktingar... länsman vet också med säkerhet vart de flygit, eventuella flygbyten mm. Det finns alltid digitala spår och övervakningskameror att följa deras rutt oavsett vart de flygit i världen, om de nu alls har tagit ett flyg .
Men jag är inte ens säker på att de lämnat landet utan kan finnas någonstans i deras vänkrets, ligger lågt ett tag och sen återupptar flykten. Länsman dammsuger hela deras kända vänkrets. Att sen kunna lämna EU obemärkt med småbarn är nästintill omöjligt via flyg även om du kan byta resehandlingar/pass mm. Har de kunnat/hunnit lämna Sverige så är de med stor sannolikhet i Tyskland, Holland eller Belgien, möjligen Frankrike. Tyckte att media skrev att den nu häktade 19-åringen var på väg till Tyskland då han greps, det kan ju givetvis vara ett falsarium men dock en indikation om det har bärighet.
Latinamerika verkar iaf för mig vara ett villospår, jag kan iaf inte förstå hur de skulle kunna gömma sig under radarn i ett latinamerikanskt land. De kan helt enkelt medvetet bokat flyg hela vägen till latinamerika via flygplats i Europa men planerat att inte flyga över atlanten utan stanna i europa vilket vore mer sannolikt om de därmed tro sig finta länsman att de är/var på väg mot latinamerika. Bara en tanke så god som någon.