Citat:
Ursprungligen postat av
CS128
Jag liksom alla andra tittare verkar ha förstått ATT Helen och Alex var överens om att de kunde lita på varandra fram tills att de kom in i Robinson - sedan visste de ju att de var tvungna att tävla individuellt.
Det verkar inte du ha förstått. Och Nej - jag är inte förtjust i honom utan ser honom som en deltagare som jag tror kommer att kunna gå långt i tävlingen, precis som Mark och Pelle.
Bullshit! Helen sa själv att hon inte litade alls på Pundaren och det var nog det värsta som kunde hända att möta det fula monstret det första hon gör. Tyckte verkligen synd om henne för hon hade det som krävs och inte bara en stor släpig käft. Det var mitt slutord i monsterdebatten.
Kan tillägga att mobbaren Alex inte heller verkade bekväm med att möta den som han plågade. Sen är inte du rätt person som kan veta vad
ALLA andra fattar. Dom som sett båda programmen med pundaren har nog delade meningar. Pundare är proffs på att ljuga och manipulera. Ränderna går inte ur i första taget och han är nog inte den nallebjörn som du hoppas. Det finns ju redan en sån i lag Nord.