Resultat: Vem vill du skall vinna årets Robinson?
Alexander Strandberg (åkt ut)
51,67%
571 röster
Alma Skoog (åkt ut)
5,07%
56 röster
Marcus Håkanson
9,14%
101 röster
Maureen Asic
4,80%
53 röster
Olivia Lindegren
11,67%
129 röster
Pål Schakonat (åkt ut)
9,86%
109 röster
Rooble Gedi (åkt ut)
2,26%
25 röster
Simone Sjöström
2,90%
32 röster
Zayera Khan (åkt ut)
2,62%
29 röster
2024-04-13, 20:40
Medlem
fonders avatar
Nu frågar lille Fredrik om folk vill se honom i PH, hur pinsam kan en man på hela 40 år vara? Djävla patetiske beta.
2024-04-13, 20:44
Medlem
MrGrants avatar
En sak jag inte kan förstå är att deltagarna , läs Fredrik och Rooble , inte verkar förstå att detta filmas och att hela svenska folket kommer komma med sin dom när man ser hur de uppför sig. Ingensomhelst självkritik eller ödmjukhet.
Senast redigerad av MrGrant 2024-04-13 kl. 20:58.
2024-04-13, 21:58
Medlem
Mr0ll3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Jag tror inte Fredrik byter ut någon. Ingen i laget kan avgöra vilka som ska duellera den här gången. Det är ju det de ska tävla om, vad vi vet. De tre sista får duellera.

Att de andra tycker att Fredrik ska duellera kan däremot stämma. Det kan vara ganska många i laget som är lika trött på honom som de flesta tv-tittarna är.

Tack, jag glömde bort att det avgörs av en tävling imorgon.
2024-04-14, 01:06
Medlem
sirsia0s avatar
Oj, där ser man! 3 väntade och 1 oväntad! Eller hur var det nu...
2024-04-14, 01:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sirsia0
Hoppas Alexander kommer in.
Tyckte han var en skitstövel av Fredrikmodell förra gången han var med men han har mognat/lärt dig o blivit mer ödmjuk.
Han fick ju t.o.m Zayra att mjukna.
Hon kramvägrade ju först när hon kom till gränslandet men nu verkar hon ju inte stöta bort Slex.
2024-04-14, 01:15
Medlem
Centipedes avatar
Det verkade som det bara var ren tur hur mycket vatten Det var i kokosnötterna.
Ibland kom det ju nästan ingenting Och ibland kom det jättemycket.
Det blir en väldigt orättvis tävling då när det bara är slumpen som avgör.
2024-04-14, 01:17
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sirsia0

Såg avsnittet nyss - lider med Alex

I övrigt bra jobbat av de som vann i Ö-rådet. Vilken tillbaka-kaka
2024-04-14, 01:26
Medlem
b1tss avatar
Charlotta pratar om osportslighet, inte rätt person att uttala sig om sånt.
2024-04-14, 01:28
Medlem
fonders avatar
Bra jobbat av Maureen att inte riskera sig med 3 personer för Simones skull. Simone är värsta egoisten som enbart är Charlotta trogen och ändå förväntar sig en sådan stor uppoffring av Maureen mot ingenting alls i utbyte.

Fredrik, JÖSSES, den där människan blir bara obehagligare. Jag fick gåshud när han gång på gång ljög om att han förlorade på låtsas för Påls skull. HerreGud, vilken skamlös loser denne Fredrik Bolander är. Pål, låt inte detta påverka dig, du ska skaffa dig självförtroende för att du verkligen vann mot någon som jobbade på med allt han kunde och ändå misslyckades mot dig. Grymt jobbat, Pål!

Alexander tönt han med, viktigt att markera att han inte väljer en tjej (egentligen för skammen det skulle innebära om han skulle förlora då och vill samla en billig poäng på det dessutom), men väljer Lars som i hans huvud är svagare än Fredriks totalt tomma och värdelösa muskler.

Såg ni Charlottas kroppsspråk och ansikte efter förlusten? Personligen har jag sett på den delen gång på gång för njutning. Att se någon vars narcissism är större än Sveriges geografiska karta förlora mot Zayra som hela tiden varit tydlig med att hon inte är någon vinnarskalle var gudomligt härligt.

Är inte en större fan av Alexander, men hade hellre sett honom vinna än Alma som jag ogillar starkt. Annars kunde jag inte gilla resultatet mer, underbart resultat.
2024-04-14, 01:47
Medlem
b1tss avatar
Hur fan kunde Alex förlora förresten känns som att han var så övertygad om att vinna att det föll platt. Såg precis Fredriks förlust, fyfan vilken värdelös människa han är, han är så dålig på allt han tar sig an och måste även ljuga för att försöka framhäva sig själv och sänka Paul. Jävla idiot.

Sen kan jag inte med Alma. Hon pratade om att det var orättvist att hon åkte ut på det sättet hon gjorde, hon verkar så sjukt självgod. Hon blev utröstad och det är så det fungerar i Robinson. Sen fick hon även duellera och förlorade den med. Den där snälla fan som mötte henne vid båten och fick åka hem där kan man snacka orättvist.
Senast redigerad av b1ts 2024-04-14 kl. 02:01.
2024-04-14, 01:49
Medlem
Mr0ll3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chaga
Jag tror att de som blir utmanade på söndag förutom Charlotta är:

Lars - Han kommer inte vinna någon immunitet och de vet att han är en svag länk och den som vill in vill stärka laget. Tror även att Alex vill duellera mot en kille för att det ser bättre ut.

Maaruen - Hon är lätt virrig vilket kan vara en nackdel om man ska fokusera

Simone - Ses nog som svagaste länken bland tjejerna

Så det blir:
Alex mot Lars
Pål mot Simone
Alma mot Maaruen
Zayera mot Charlotta

Tankar kring senaste avsnittet (21). Lägger spoiler även om det inte behövs.

2024-04-14, 01:51
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av b1ts
Hur fan kunde Alex förlora förresten känns som att han var så övertygad om att vinna att det föll platt.

Han såg ut enormt chockad över förlusten och i några sekunder förvandlades han till intet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in