Citat:
Ursprungligen postat av
azpb
Vilken besvikelse då Zayera vann Gränslandet-duellen, jag ville verkligen av djupet av mitt hjärta att hon skulle få lämna. Hennes karaktär är motbjudande och hon tillför absolut INGET till äventyret. I övrigt hejar jag på Lag Nord av hela mitt hjärta, detta egentligen baserat endast på det faktum att den här säsongens enda ögongodis återfinnes i det laget, nämligen den där blonda Västkusttjejen som ideligen strosar runt på stranden iklädd rosa bikini. Jag tröttnar aldrig på att titta på henne, och måste typ pausa hela tiden när hon är i bild. Även den där Charlotta är helt okej att beskåda, om än hon inte spelar i riktigt samma liga som Olivia. Hennes tänder är verkligen kritvita så hennes leende får mig att tindra. Det vore trevligt om produktionen kommer på nån tävling var dessa två tjejer får gyttjebrottas, kanske vi får se nåt sånt efter sammanslagningen. Påls haircut game får mig alltid att dra på smilbanden, en slags crew cut undertill och en pottfrisyr ovanpå. Like a boss. I övrigt önskar jag se Alex vinna hela skiten i år, han är majestätisk!
Hemskt vore det om Zayera gick o vann hela skiten, eller Pål
Angående Oliva: Du måste fan ha fel på synen

Finns ju inget snyggt alls med henne! Apful om du frågar mig! Stora fula läppar bara !!