Citat:
Ursprungligen postat av
chaga
Det verkar för dem vara helt otroligt att Desire kan ha sagt två olika saker. Jag tror främst att Desire inte orkade argumentera mot Ci och därför höll med Ci om allt hon sa. Ja Desire är ute men det finns många tjejer som borde åkt ut senast igår.
Jag fattar inte heller varför de inte kan begripa att Dessie kan ha tutat i Ci en annan kandidat (troligtvis pga av Ci:s påtryckning och uppfattning) att hon ville ta Simone. IQ Fiskmås hos tjejlaget verkar det som!
Något jag retar mig på är också att Dessie minsann skulle köra 150% men gjorde 15% och tvekar till att åka till Gränslandet men bestämmer sig för det i varje fall MEN när Anders sedan frågar henne så har hon bestämt sig för att åka hem istället

Hon sa också något i stil med: Att hon var stolt över att "äntligen" ha tagit ett beslut ... själv! Då undrar man ju hur 17 hennes liv har varit hittills? Har hon verkligen gått i ledband i sitt liv utan att fatta några beslut själv. Tragiskt i så fall. Märkligt också med tanke på att hon sökt till Robinson, vem beslutade DET åt henne kan man ju undra???