Resultat: Vem vill du skall vinna årets Robinson?
Alexander Strandberg (åkt ut)
51,67%
571 röster
Alma Skoog (åkt ut)
5,07%
56 röster
Marcus Håkanson
9,14%
101 röster
Maureen Asic
4,80%
53 röster
Olivia Lindegren
11,67%
129 röster
Pål Schakonat (åkt ut)
9,86%
109 röster
Rooble Gedi (åkt ut)
2,26%
25 röster
Simone Sjöström
2,90%
32 röster
Zayera Khan (åkt ut)
2,62%
29 röster
2024-03-25, 18:44
Medlem
Allmän fråga:

Tror ni att produktionsbolaget eller beställaren (TV4) tänker att dem får många tittare om tittarna blir förbannade på hur jävla kass alla deltagare är och att programmet glider längre och längre från det klassiska Robinson som svensken lärde sig att älska? Även ännu längre från det än bättre syskonet i Australien (Survivor).

Jag personligen gillar att det är en del idioter med men inte ENDAST?(!). Hade gärna sett mindre "brains" och mer "brawl"...
2024-03-25, 19:07
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chaga
Det verkar för dem vara helt otroligt att Desire kan ha sagt två olika saker. Jag tror främst att Desire inte orkade argumentera mot Ci och därför höll med Ci om allt hon sa. Ja Desire är ute men det finns många tjejer som borde åkt ut senast igår.

Jag fattar inte heller varför de inte kan begripa att Dessie kan ha tutat i Ci en annan kandidat (troligtvis pga av Ci:s påtryckning och uppfattning) att hon ville ta Simone. IQ Fiskmås hos tjejlaget verkar det som!

Något jag retar mig på är också att Dessie minsann skulle köra 150% men gjorde 15% och tvekar till att åka till Gränslandet men bestämmer sig för det i varje fall MEN när Anders sedan frågar henne så har hon bestämt sig för att åka hem istället Hon sa också något i stil med: Att hon var stolt över att "äntligen" ha tagit ett beslut ... själv! Då undrar man ju hur 17 hennes liv har varit hittills? Har hon verkligen gått i ledband i sitt liv utan att fatta några beslut själv. Tragiskt i så fall. Märkligt också med tanke på att hon sökt till Robinson, vem beslutade DET åt henne kan man ju undra???
2024-03-25, 19:13
Haha sjukt att tidernas mest ovärda Robinson-deltagare får en ny chans i Gränslandet. För en gångs skull kom ingen med båten, just när det är Zayeras tur att åka hem

Tänk om Alexander eller Helen får åka hem den här veckan och Zayera blir kvar
2024-03-25, 19:14
Medlem
Haha vad fan ,
Man tror ju att man kollar på filmen sökarna när
Hör Alex prata .
Helen, Helen och exakt samma pundar röst och uttal som påtända Jocke i filmen .
2024-03-25, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Jag fattar inte heller varför de inte kan begripa att Dessie kan ha tutat i Ci en annan kandidat (troligtvis pga av Ci:s påtryckning och uppfattning) att hon ville ta Simone. IQ Fiskmås hos tjejlaget verkar det som!

Något jag retar mig på är också att Dessie minsann skulle köra 150% men gjorde 15% och tvekar till att åka till Gränslandet men bestämmer sig för det i varje fall MEN när Anders sedan frågar henne så har hon bestämt sig för att åka hem istället Hon sa också något i stil med: Att hon var stolt över att "äntligen" ha tagit ett beslut ... själv! Då undrar man ju hur 17 hennes liv har varit hittills? Har hon verkligen gått i ledband i sitt liv utan att fatta några beslut själv. Tragiskt i så fall. Märkligt också med tanke på att hon sökt till Robinson, vem beslutade DET åt henne kan man ju undra???

Dessire har ju hitintills i tävlingen bara hållit med den som snackar. Säger A så då är hon där och håller med, säger B något annat jo men då är det nog bäst att byta åsikt sen går det runt så där i en loop. Antagligen var det väl familj eller vänner som sa att hon skulle söka till Robinson. Hon kanske tycker det är jätteskönt att få åka hem nu.
2024-03-25, 19:43
Bannlyst
I natt när jag kollade igenom veckans avsnitt så kom jag på att jag haft ett ONS med en av deltagarna.
Jag var full och det var längesen så jag kände inte igen henne
2024-03-25, 19:44
Medlem
MaxVobiscums avatar
Har svårt att ta Ci på allvar. Kvinna eller man? Varför låter hon som Christer Lindarw?
Senast redigerad av MaxVobiscum 2024-03-25 kl. 20:17.
2024-03-25, 20:08
Medlem
Wtf
2024-03-25, 20:13
Medlem
VM i bortförklaringar är nu inlett!

Man förlikar sig aldrig med hur extremt dålig självinsikt människor har.. man blir lika förvånad varje gång. Ci är ett typexempel på någon som man inte vet är psykopat eller totalt blåst, antagligen en kombination. När tjejerna skulle välja deltagare så sa hon välj mig, ingen sa nåt, och efter det vilka röstar på mig, ingen röstade, men 1 sekund efter verkar det som hon inte fattar ändå utan tror att alla vill välja henne ändå, det går liksom inte in...

Jag har en hudsjukdom så kan inte ha ansiket i solen.. och är med i Robinson i Filippinerna, finns det någon som tror på det??

Och grabbarna, vad fan är det frågan om, dom kan inte ens bygga ett läger, och varför har dom lagt massa pinnar på "golvet", ska dom sova på dom, och några grenar och löv som tak på 20% av taket, resten öppet.. man fattar inte..
Senast redigerad av Hurrunge 2024-03-25 kl. 20:19.
2024-03-25, 20:22
Medlem
Gött ut me negern
2024-03-25, 20:24
Medlem
sirsia0s avatar
Alex är så himla fin. Han bara växer och växer i mina ögon. Hoppas jag får behålla den bilden av honom.

Har sett alla veckans avsnitt redan. Vem kan hålla sig? Finns flera saker som är intressanta att skriva om. En av tävlingarna t ex. Så skulle de aldrig gjort i Survivor Australia. Vilket antiklimax.
2024-03-25, 20:32
Medlem
Olivia skriver på instagram att det finns en anledning varför majoriteten går på en.

Förstår inte hur hon kan säga. I verkligen finns aldrig en anledning att alla ska gå på en, man kan tro att någon har blivit mördad. Det är anledningen jag förväntar mig nu och inte detta fjortisbråk man sett på tv där hon t.o.m har fel i sak.

Detta kan ju inte vara bra reklam för Jocke och Jonna.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in