Resultat: Vem vill du skall vinna årets Robinson?
Alexander Strandberg (åkt ut)
51,67%
571 röster
Alma Skoog (åkt ut)
5,07%
56 röster
Marcus Håkanson
9,14%
101 röster
Maureen Asic
4,80%
53 röster
Olivia Lindegren
11,67%
129 röster
Pål Schakonat (åkt ut)
9,86%
109 röster
Rooble Gedi (åkt ut)
2,26%
25 röster
Simone Sjöström
2,90%
32 röster
Zayera Khan (åkt ut)
2,62%
29 röster
2024-04-02, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bohonos
Marcus förhandling är kanske bland topmomenten i Robinsons historia. Han spelade 3d-schack medan hon spelade fia med knuff.

Det var inte ens så avancerat som fia med knuff.
2024-04-02, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Woodfoot
Bevis fanns väl? De satt ju och berättade framför kameran innan Anders kom dit.

Precis som när Charlie blev hemskickad pga att han kallade någon "lappjävel" när ingen kamera var med, men då två andra deltagare var vittnen och skvallrade till produktionen, så borde synken fungera som samma vittnesmål och resultera i något sorts straff för Charlotta och Simone. Oerhört svagt av produktionen.
2024-04-02, 20:13
Medlem
Ok, Lars är homosexuell och är ytterligare en i raden av homosexuella i Robinson som är småaktiga med väldigt märkliga åsikter om andra deltagare. Vi har genom åren sett många som resonerar som Lars. Den enda hyfsat normala av produktionens inkvoterade homosexuella är Pelle. Men även han har tendenser tiil att se ner på andra.
2024-04-02, 20:15
Citat:
Ursprungligen postat av GusGrissom
Det var inte ens så avancerat som fia med knuff.

Hon trodde det var fyra i rad men att det räckte med en i rad för att vinna
2024-04-02, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bohonos
Ok, Lars är homosexuell och är ytterligare en i raden av homosexuella i Robinson som är småaktiga med väldigt märkliga åsikter om andra deltagare. Vi har genom åren sett många som resonerar som Lars. Den enda hyfsat normala av produktionens inkvoterade homosexuella är Pelle. Men även han har tendenser tiil att se ner på andra.

Det där köper jag inte för fem öre. Antalet straighta deltagare som är småaktiga med märkliga åsikter om deras medtävlande är många. Det har inget att göra med sexuell läggning.
2024-04-02, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GusGrissom
Det där köper jag inte för fem öre. Antalet straighta deltagare som är småaktiga med märkliga åsikter om deras medtävlande är många. Det har inget att göra med sexuell läggning.

Jag tror att andelen småaktiga homosexuella är överrepresenterade bland de sökande, eftersom det även är vanligt med slags utåtagerande drag inom den communityn. Produktionen headhuntar även sådana som sticker ut. Självklart finns idioter bland straighta vilket alla på sociala medier aldrig någonsin undviker att kommentera. Du missförstår helt min poäng. Produktionen tar sällan ut homosexuella deltagare som är laid back, snälla, följsamma och lugna. En hyfsat trevlig har vi sett under senaste åren och det är Pelle. Innan honom får vi gå tillbaka till Jerker på den tiden svt sände programmet.
2024-04-02, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Ingen av killarna har hittat den.

Har de sagt det?
Vilket misslyckande isf.

Finns den kvar i spelet om någon hittar den nu?
2024-04-02, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tylenol
Jo, det har det. Ci hade inte immunitetsidolen i en stängd väska utan i fickan på sina byxor och det är helt enkelt på gränsen till omöjligt att förbjuda deltagarna från att röra vid varandras kläder. Det är däremot givetvis mot reglerna att stjäla saker från varandra.

– Jag skulle gå och göra ett toaärende, så bytte jag till badkostym i stället och när jag kommer tillbaka så är den hemliga immuniteten borta från mina byxor, och jag är pissarg, säger Ci Lindström i programmet.

Anders sa ju klart och tydligt vad som gällde och vad som hänt.

Och i en låst ficka är det väl inte så att man bara ”råkar” få grejerna att ramla ut heller.

Min tjej har lika sjuka försvarstal när hon ”råkar” hitta saker på helt ologiska ställen där hon aldrig borde vara och pilla öht.
2024-04-02, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fixabilbengt
Anders sa ju klart och tydligt vad som gällde och vad som hänt.

Och i en låst ficka är det väl inte så att man bara ”råkar” få grejerna att ramla ut heller.

Min tjej har lika sjuka försvarstal när hon ”råkar” hitta saker på helt ologiska ställen där hon aldrig borde vara och pilla öht.
Finns dessutom inte i svenska språket, ”låst ficka”. Både Ci och folk i denna tråd har fått detta om bakfoten. Låst låda heter det. Samt stängd ficka, stängd väska…låst dörr. Inte låst ficka.
2024-04-02, 21:04
Medlem
Sados avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheGhostLord
En sak att tjejerna ljuger varandra rakt upp i ansiktet, men att stå FRAMFÖR ANDERS (och TV4 produktionen när kameramännen och tittarna) när Anders redan VET vad som hänt eftersom allting FILMADES, är en annan sak.

Citat:
Ursprungligen postat av Woodfoot
Bevis fanns väl? De satt ju och berättade framför kameran innan Anders kom dit.
Nja, vet vi att det var så? Själva händelsen filmades väl inte och synken kan ha spelats in senare.
2024-04-02, 21:13
Medlem
Bajjamannen87s avatar
I gränslandet. Vilken hemsk typ hon är, Mongoltjejen. Världens sämsta vinnare, och lättkränkt som en orten-kille.
2024-04-02, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sado
Nja, vet vi att det var så? Själva händelsen filmades väl inte och synken kan ha spelats in senare.

Fortfarande bevis. De var jättestolta över stölden.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in