Citat:
Ursprungligen postat av
Quongsi
Han var ju så jäkla dum att han i början av Robinson med flit ville hamna i öråd för att rösta ut Markus. Otroligt korkat, hade ju varit bättre att spara den utröstningen till senare. Men hann satt och skröt med sitt fåniga flin och tyckte han var sån jävla mastermind samtidigt som han kastade sitt lag under bussen. Det är att bete sig som en skit i min bok.
Han ÄR en skit. Att han kommer överens med fuskaren Charlotta överraskar mig inte alls. (Är de båda ryssar??)
Å andra sidan var jag positiv till Charlotta, innan fusket. Lite av en pojkflicka, liksom Amanda förra året, som brukar trivas och bli omtyckt av män. Nu blir hon bara omtyckt av fuskande män.
Faktum är att lag Nord består av all de personer jag tycker illa om eller avskyr i år, medan lag Syd är motsatsen. Mycket bra förhandlat av Marcus! Dessutom har de den enda deltagare jag tror skulle klarat sig I Australiens version, nämligen Pelle. Både smart och bra på att pakta. Att han är bög, som många klagar på, gör mig ingenting men jag är överraskad eftersom deltagare som är bögar normalt brukar vara de mest elaka av alla. Det kanske kommer.