Resultat: Vem vill du skall vinna årets Robinson?
Alexander Strandberg (åkt ut)
51,67%
571 röster
Alma Skoog (åkt ut)
5,07%
56 röster
Marcus Håkanson
9,14%
101 röster
Maureen Asic
4,80%
53 röster
Olivia Lindegren
11,67%
129 röster
Pål Schakonat (åkt ut)
9,86%
109 röster
Rooble Gedi (åkt ut)
2,26%
25 röster
Simone Sjöström
2,90%
32 röster
Zayera Khan (åkt ut)
2,62%
29 röster
2024-04-05, 11:13
Medlem
Vilken besvikelse då Zayera vann Gränslandet-duellen, jag ville verkligen av djupet av mitt hjärta att hon skulle få lämna. Hennes karaktär är motbjudande och hon tillför absolut INGET till äventyret. I övrigt hejar jag på Lag Nord av hela mitt hjärta, detta egentligen baserat endast på det faktum att den här säsongens enda ögongodis återfinnes i det laget, nämligen den där blonda Västkusttjejen som ideligen strosar runt på stranden iklädd rosa bikini. Jag tröttnar aldrig på att titta på henne, och måste typ pausa hela tiden när hon är i bild. Även den där Charlotta är helt okej att beskåda, om än hon inte spelar i riktigt samma liga som Olivia. Hennes tänder är verkligen kritvita så hennes leende får mig att tindra. Det vore trevligt om produktionen kommer på nån tävling var dessa två tjejer får gyttjebrottas, kanske vi får se nåt sånt efter sammanslagningen. Påls haircut game får mig alltid att dra på smilbanden, en slags crew cut undertill och en pottfrisyr ovanpå. Like a boss. I övrigt önskar jag se Alex vinna hela skiten i år, han är majestätisk!
2024-04-05, 11:39
Medlem
Pillenfilles avatar
Lite underhållande att höra Pelle fjolligt dirigera laget
2024-04-05, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Nja, det finns som sagt något väldigt störande hos Marcus i sig med. Vilka är dessa fler som är värre än honom?

Rooble, Fredrik, Charlotte, Hon svarta tjejen, Lars, Flintskalliga i gränslandet, Olivia samt par stycken till. Pelle har den där typiska drygheten som flesta homosexuella haft i Robinson genom åren, även om inte elak som tidigare personer varit. Det är mer talande om person som stör sig på Marcus än att det skulle vara ngt fel på honom.
2024-04-05, 16:43
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av azpb
Vilken besvikelse då Zayera vann Gränslandet-duellen, jag ville verkligen av djupet av mitt hjärta att hon skulle få lämna. Hennes karaktär är motbjudande och hon tillför absolut INGET till äventyret. I övrigt hejar jag på Lag Nord av hela mitt hjärta, detta egentligen baserat endast på det faktum att den här säsongens enda ögongodis återfinnes i det laget, nämligen den där blonda Västkusttjejen som ideligen strosar runt på stranden iklädd rosa bikini. Jag tröttnar aldrig på att titta på henne, och måste typ pausa hela tiden när hon är i bild. Även den där Charlotta är helt okej att beskåda, om än hon inte spelar i riktigt samma liga som Olivia. Hennes tänder är verkligen kritvita så hennes leende får mig att tindra. Det vore trevligt om produktionen kommer på nån tävling var dessa två tjejer får gyttjebrottas, kanske vi får se nåt sånt efter sammanslagningen. Påls haircut game får mig alltid att dra på smilbanden, en slags crew cut undertill och en pottfrisyr ovanpå. Like a boss. I övrigt önskar jag se Alex vinna hela skiten i år, han är majestätisk!
Själv värdesätter jag personer med äkta integritet och som har något innanför pannbenet. Inte blåsta, mediekåta brudar som Olivia eller Charlotta. Ej heller en uppblåst "fd" pundare som är en sk återvändare.
Har man blivit utslängd ska man inte få nån mer chans. Sorry Helen...höll på dej 2022.
Robinson har som alla andra av TV4:s såpor fullständigt ballat ur. Strix & Mastiff borde byta ut varenda idiot i prod.teamen. Att handplocka sk "intressanta" personer bevisar bara vilka pantade stollar prod.teamen består av.
Håller på Mark nu.
Eller varför inte Ci?
Möjligtvis Gustav.
Jag håller med om en sak.
Jag gillar heller inte Zaeyra.
2024-04-05, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
Exakt vad hatar alla med Fredrik? killen har ju knappast betett sig som skit som till exempel brudarna gjort mot Ci med mobbning och liknande mot någon annan deltagare sen att han leker pajas är en annan sak

Att han stör sig på Marcus är väl inget konstigt? ALLA har någon de stör sig på i dagliga livet man kan inte gilla och umgås med precis alla speciellt inte 24/7 på en strand (kom ihåg också vi ser inte allt Marcus kanske betedde sig som skit i lägret vem vet?)
Fredrik lägger sig frivilligt i tävlingar! För mig är det den allra mest omanliga sak man kan göra på Robinson, nästan värre än att stjäla. Han är ett fegt elände som förtjänar allt hat. Jämför med Dennis och Chris som medvetet organiserade att lägga sig i en match där deras duktigaste teammedlemmar åkte ut i Robinson förra året. Äckliga apor, som tvingas leva med sin skam i verkliga livet.
2024-04-05, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Fredrik lägger sig frivilligt i tävlingar! För mig är det den allra mest omanliga sak man kan göra på Robinson, nästan värre än att stjäla. Han är ett fegt elände som förtjänar allt hat. Jämför med Dennis och Chris som medvetet organiserade att lägga sig i en match där deras duktigaste teammedlemmar åkte ut i Robinson förra året. Äckliga apor, som tvingas leva med sin skam i verkliga livet.

Ja han är den största tönten där. Lägger sig som en riktig cuck och är falsk som satan, extremt omanlig. Vet inte vem som är den största tönten dock, Fredrik eller svartingen som slaviskt följer honom och som gärna också lägger sig?

Dom båda käftar mer än vad dom faktiskt åstakommer, dom hade passat bättre in i hönsgården "tjejlaget" från början.
Senast redigerad av korvstofft 2024-04-05 kl. 18:00.
2024-04-05, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quongsi
Han var ju så jäkla dum att han i början av Robinson med flit ville hamna i öråd för att rösta ut Markus. Otroligt korkat, hade ju varit bättre att spara den utröstningen till senare. Men hann satt och skröt med sitt fåniga flin och tyckte han var sån jävla mastermind samtidigt som han kastade sitt lag under bussen. Det är att bete sig som en skit i min bok.
Han ÄR en skit. Att han kommer överens med fuskaren Charlotta överraskar mig inte alls. (Är de båda ryssar??)

Å andra sidan var jag positiv till Charlotta, innan fusket. Lite av en pojkflicka, liksom Amanda förra året, som brukar trivas och bli omtyckt av män. Nu blir hon bara omtyckt av fuskande män.

Faktum är att lag Nord består av all de personer jag tycker illa om eller avskyr i år, medan lag Syd är motsatsen. Mycket bra förhandlat av Marcus! Dessutom har de den enda deltagare jag tror skulle klarat sig I Australiens version, nämligen Pelle. Både smart och bra på att pakta. Att han är bög, som många klagar på, gör mig ingenting men jag är överraskad eftersom deltagare som är bögar normalt brukar vara de mest elaka av alla. Det kanske kommer.
2024-04-05, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inkommer
Vet inte. Jag tycker han är ganska rolig.
I stort sett alla deltagare verkar ju störa sig ganska mycket på Marcus så han är nog en jobbig jävel att vara i närheten av. Han är ganska usel i tävlingar också.
Såg du inte att Fredrik lägger sig i tävlingar?
2024-04-05, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Ja, killarna verkar vara för nära för att rösta ut varandra. Måste bli antingen Karin eller Alma, den senare tror jag mer med tanke på att de haft Karin längre.
Jag tror att Pelle bildade en så hållbar pakt, där de verkligen litar på honom eftersom han själv tog en stor risk, när Pål röstades ut. Därför tror jag att han vill behålla Gustaf, Marcus och Karin, för att de inte sviker honom. Så det blir nog Alma.
2024-04-05, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Jag tror att Pelle bildade en så hållbar pakt, där de verkligen litar på honom eftersom han själv tog en stor risk, när Pål röstades ut. Därför tror jag att han vill behålla Gustaf, Marcus och Karin, för att de inte sviker honom. Så det blir nog Alma.

Man kan aldrig lita på en Bög aldrig
2024-04-05, 19:32
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bohonos
Rooble, Fredrik, Charlotte, Hon svarta tjejen, Lars, Flintskalliga i gränslandet, Olivia samt par stycken till. Pelle har den där typiska drygheten som flesta homosexuella haft i Robinson genom åren, även om inte elak som tidigare personer varit. Det är mer talande om person som stör sig på Marcus än att det skulle vara ngt fel på honom.

De flesta av dessa har redan kallats för idioter etc. men bara för att det finns andra dåliga så blir inte Marcus bättre. Min magkänsla säger mig fortfarande att det är något som inte stämmer med Marcus.
2024-04-05, 19:57
Medlem
Är det inte ovanligt tråkiga människor i år?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in