Resultat: Vem vill du skall vinna årets Robinson?
Alexander Strandberg (åkt ut)
51,67%
571 röster
Alma Skoog (åkt ut)
5,07%
56 röster
Marcus Håkanson
9,14%
101 röster
Maureen Asic
4,80%
53 röster
Olivia Lindegren
11,67%
129 röster
Pål Schakonat (åkt ut)
9,86%
109 röster
Rooble Gedi (åkt ut)
2,26%
25 röster
Simone Sjöström
2,90%
32 röster
Zayera Khan (åkt ut)
2,62%
29 röster
2024-04-02, 10:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Inget konsekvenstänk och ingen moral. Så kan man sammanfatta Charlotte och Simones lilla vidriga äventyr i äventyret. De vill säkert framstå som smarta och starka som spelar spelet i Robinson men visar bara att de är de lägsta av de lägsta: kamrattjuvar. Finns fan inget värre än såna som rotar igenom andras fickor och väskor och tillhörigheter.

De borde ha tagits av ön fortare än snabbt men reaktionen från produktionen via Lundin var att "det här var tråkigt".

Vore jag deras vänninor IRL skulle jag hålla hårt i handväskorna när de är i närheten.

Dom är lättmanipulerade också, efter "mixen" av kön så köpte dom allt vad Fredrik och negern sa.

Förhandling var bevisligen inte den starka sidan heller.

Riktiga höns.
Senast redigerad av korvstofft 2024-04-02 kl. 10:43.
2024-04-02, 10:40
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DagobertDagobert
Marcus förhandlade med ett barn Charlotta måste ju skämmas när hon ser hur lurad hon blev.
Ja, snyggt gjort av Marcus.
Men jag hade nog splittrat mobbartrion, och lämnat kvar en av dem (Fredrik) i det egna laget. Då hade man även haft en solklar att rösta ut vid eventuellt öråd.

Mina favoriter så här långt är Mark, Marcus och Alexander.
2024-04-02, 11:30
Medlem
Förlåt men det är typiskt tjejer att inte kunna erkänna nederlag. Ci hittade den hemliga immuniteten då bör det vara game over, oavsett om hon har den i sin ficka eller i ryggsäcken så har hon vunnit den. Vart ska man annars dra gränsen? Kan man ju lika gärna åka över till varandra och sno statyetten så slipper man öråd?
2024-04-02, 11:52
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Ja, snyggt gjort av Marcus.
Men jag hade nog splittrat mobbartrion, och lämnat kvar en av dem (Fredrik) i det egna laget. Då hade man även haft en solklar att rösta ut vid eventuellt öråd.

Mina favoriter så här långt är Mark, Marcus och Alexander.

Lag Syd räknar med vinst framöver i tävlingarna = slippa Öråd så på ett sätt förstår jag Marcus val. Mycket bra förhandlat och Charlotta får nog träna lite mera på hur en förhandling går till

Jag hejjar liksom dig på Mark, Marcus och Alexander numera. Attans synd att Helen åkte ut från Gränslandet hon hade varit svårslagen för de andra.
2024-04-02, 11:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av McAn
Hade ju varit så enkelt att rädda Helen i gränslandet genom att skicka hem tattarna som stjäl och skicka in tjackisen o co

Jag tänkte precis likadant! Ut med tjuvarna, i vart fall själva supertjuven, och in med Helen!
2024-04-02, 12:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Puma006
Hade hoppas att Zayera skulle ge bort sin plats till Helen. Förstår inte varför Zayera har tackat ja till Robinson då hon inte bryr sig om tävlingar, hoppas hon åker ut denna vecka.
Helen var också min favorit. Har ingen annan favorit än så länge.

Det var en tanke jag också hade. Helen hade varit helt fantastisk att följa för hon är där av rätt anledning och har visat innan också att hon är en värdig vinnare. Egentligen borde jag inte se Robinson för jag avskyr verkligen allt fulspel, det får min kropp att utveckla kliande exsem.
2024-04-02, 12:31
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xcom
Vet inte om Charlotte egentligen är blond under det svart färgade håret, annars hade det funnits en bild av henne i varje uppslagsverk på hur en dum blondin ser ut.

hon har ju varit med i norska PH så det säger väl allt om hur smart hon är?
2024-04-02, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av graFFe
Charlotta Hedlund?
Du skämtar väl? Flinmaskin och hemskt broilad
2024-04-02, 14:16
Medlem
Sämst av alla efter Charlotta är ju paddan Simone. Fläskig, det där jävla krullet och sen en attityd som att hon tror hon är chef för Nasa.

Har röda laget ingen självinsikt? Ingen taktik, ingen hjärna, ingen kommunikation.
Ska bli härligt att se dom falla en efter en.
2024-04-02, 15:23
Medlem
Marcus förhandling är kanske bland topmomenten i Robinsons historia. Han spelade 3d-schack medan hon spelade fia med knuff.
2024-04-02, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bohonos
Marcus förhandling är kanske bland topmomenten i Robinsons historia. Han spelade 3d-schack medan hon spelade fia med knuff.

Ja jo hon fattar ju noll så inte så mycket motstånd.

Dock ur Charlottas perspektiv fick hon bort tanten som var immun och behövde bara offra en tjej och denna Marc. I övrigt fick de behålla sin tjejgrupp men fick bottenskrapet av killarna. Dessa har de ju majoritet över och kan rösta ut med gott samvete. så de kan torska åtminstonde två öråd och sitta säkra genom dessa så länge enbart en immunitet kan vinnas varje gång.
2024-04-02, 16:28
Medlem
Aldrig sett mer falska människor i hela mitt liv, som lägger lögn på lögn och kastar över skulden på CI, sen incidenten med immuniteten är bedrövligt att de kom undan med det, men värsta är mobbingen som dessutom fortskrider, dem ljuger så tycker att man mår illa av att titta på det. Simone och Charlotta är de vidrigaste människorna som existerar, sen kommer resterande och ställer sig som en ring och bekräftar varandra och lägger ord i min på CI. TV och spel i all ära men det går för långt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in