Alltid intressant och höra oklippt version av Charlottas försvar på insta (reels) till att sno CI's immunitet. Hon verkar ta åt sig ordentligt av alla kommentarer och hade inte förstått att det skulle hagla in. (Insikt).
Sedan var det enligt hennes uppfattning att man fick ta av varandras immuniteter - att man inte fick "ta i andras ägodelar" var inget hon förstod eller som hon tycker framkom. Heller verkar hon förstå konsekvenserna av att göra så i TV, förrän kanske lite nu. Vidare äre det stora önskemål om att gå vidare och ber om ursäkt m.m.
Enligt henne var CI mycket mer elak och särskilt mot Simone, som hon kallad för tjock och oduglig osv. Vilket var motiverande till att göra nästan vad som helst mot CI som grupp för att bli av med henne (kan man tolka det som). Men som enligt henne inte kom fram tillräckligt i TV.
Citat från insta - Charlotta
Citat:
"Mig innan sändningen börja: "jag ska inte ta åt mig av alla näthatare" Mig 2 veckor in: " AJJJJ... shit det är mycket ondska å ilska hemma bakom skärmarna, det gör lite ont å läsa allt. MEN det är fint å kunna ge en utfyllande bild av en tv-produktion som lagas för att få reaktioner å som skapar engagemang å känslor hos svenska folket"
https://www.instagram.com/reel/C5NLJ...Flemc0bDc3MA==