Resultat: Vem vill du skall vinna årets Robinson?
Alexander Strandberg (åkt ut)
51,67%
571 röster
Alma Skoog (åkt ut)
5,07%
56 röster
Marcus Håkanson
9,14%
101 röster
Maureen Asic
4,80%
53 röster
Olivia Lindegren
11,67%
129 röster
Pål Schakonat (åkt ut)
9,86%
109 röster
Rooble Gedi (åkt ut)
2,26%
25 röster
Simone Sjöström
2,90%
32 röster
Zayera Khan (åkt ut)
2,62%
29 röster
2024-04-01, 10:42
Medlem
JabbatheSkurt1312s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Där blev mina misstankar om homosexualitet ännu närmare en sanning, Pelle har nagellack.
Men hahahah mannen, hur sämst är du.
Ja Pelle är gay no shit, i syncen där man får se deltagarna hemma så hänger Pelle uppenbarligen med sin man i deras hus med pool.

Och varför är du så benägen om folks sexualitet? Håller det dig vaken om nätterna?
2024-04-01, 10:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JabbatheSkurt1312
Men hahahah mannen, hur sämst är du.
Ja Pelle är gay no shit, i syncen där man får se deltagarna hemma så hänger Pelle uppenbarligen med sin man i deras hus med pool.

Och varför är du så benägen om folks sexualitet? Håller det dig vaken om nätterna?

Alltså vill ni veta sexualitet är det bara gå in på QX.se så finns oftast helsidor om vilka som har annan sexualitet med intervju och allt. I år var det bara Pelle som var med där. Misstänker dock en och annan mer men det är deras ensak.
Senast redigerad av Shieldhero 2024-04-01 kl. 11:03.
2024-04-01, 11:19
Medlem
Inte förbjudet att gissa läggning väl?

Jag gissar att Pelle, Lars och Pål är homo.
De brukarna iså ha meddelat lesbisk tjej, men där har jag ingen aning. Zaherya kanske?
2024-04-01, 12:02
Medlem
Någon med insyn som vet vilket i vilket avsnitt Charlotta ska visa brösten?
2024-04-01, 12:17
Medlem
sirsia0s avatar
Otroligt bra förhandlat och spelat av Marcus. Jag har aldrig förstått, utifrån det dom visat på tv, varför Fredrik och Robble ville ha ut Marcus, men nu förstår jag. Han är för bra. Och vilket skitlag Charlotta fick ihop

Ska bli spännande att följa och se reaktionerna när förhandlarna kommer tillbaka.
Senast redigerad av sirsia0 2024-04-01 kl. 12:21.
2024-04-01, 13:01
Medlem
drinksareonmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peter_pung
Någon med insyn som vet vilket i vilket avsnitt Charlotta ska visa brösten?

Olivia solade ju topless i dagens, tyvärr liggandes på mage.
2024-04-01, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sirsia0
Otroligt bra förhandlat och spelat av Marcus. Jag har aldrig förstått, utifrån det dom visat på tv, varför Fredrik och Robble ville ha ut Marcus, men nu förstår jag. Han är för bra. Och vilket skitlag Charlotta fick ihop

Ska bli spännande att följa och se reaktionerna när förhandlarna kommer tillbaka.

De vill ha bort Marcus för att han är allt vad de inte är. Trevlig, påhittig, intellektuell, bildad, väluppfostrad, har rik vokabulär. Gustav, Pelle och Marcus är på annan nivå än ortenskräpet.
2024-04-01, 13:17
Medlem
Finns fler än Pelle som är intelligenta.

Citat:
Ursprungligen postat av sirsia0
Det var nog i USA det blev slagsmål.

Jag har sett alla versioner av Survivor Australia och där har det sagts att man inte får kolla i andras väskor.

I de programmen finns många amuletter att vinna under seriens gång på olika sätt, och alla är snabba med att gömma undan dem i sina väskor där de är skyddade, och därmed är man också själv skyddad från att andra vet att man har en amulett. Tvisterna på ö-råden är just ofta dessa amuletter, som kan spelas ut efter röstning.

Många i årets Robinson ger ju ett förståndshandikappat intryck. Pelle verkar vara den ende riktigt intelligente och därmed intressante spelaren i och med att han kan lägga upp ett spel. Marko och Alex verkar vara schyssta lirare. Hoppas de får ut Rooble, Fredrik, Charlotta, Simone och Olivia i första hand. Enda värdiga bland kvinnorna är Karin och Ci. Kanske Hanna och Alma.

Men de förståndshandikappade är ju så dumma så man får sig ett gott skratt. Antagligen har de inte fått bättre sökande. Man får ju hoppas att det är så, australiensarna verkar ju vara ett mycket trevligare folk med tanke på de som kvalar in i tävlingen där.
2024-04-01, 13:25
Medlem
dwgs avatar
Tråkigt att Helena fick lämna gränsland
Såklart favorit sen tidigare.

Har väl ingen favorit än, men tror Hanna kan gå långt å vacker att se på

Sen de korkade tjejerna 🫣
Tjockis lär skäms när hon ser sig i tv.
Halvtjockis med fula läppar , hoppas att hon åker fort.

Pelle är en hal fisk , kommer gå långt
2024-04-01, 13:35
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hallonsylten1
Pelle svarade på frågor på Instagram idag och där sa han att även om det inte visats på tv, så var det snarare Pål än Fredrik som var en paktledare med Robble. Så det var därför de röstade ut Pål.
Fast det var ju Fredrik och Robble som "värvade" Pål till sig. I så fall har Pål blivit mer dominant i efterhand men det är ju hela tiden Fredrik och Robble som man ser håller på och pakta tillsammans.

Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Pelle är ju jurist d.v.s. är expert på att ljuga på ett fint sätt, de valde honom för att det var lättare att träffa Pål än Fredrik i en eventuell duell.
Det håller ju inte långsiktigt. Vill man ha ut någon får man ju alltid ta risken att möta denne i en duell. Med den logiken kan ju starka hot bli kvar hur länge som helst annars, tills det är "för sent" att få bort dem.
2024-04-01, 13:41
Medlem
WallabeJoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Centipede
Så suverän Marcus var i förhandlingen!
Jag har aldrig sett något liknande han fick ju igenom alla som han ville ha och lurade upp Charlotta helt på läktaren.

Haha så jävla underbart.. lag syd lag är ju alla vinnare i mina ögon.. finns ingen från lag nord nu som är värdig vinnare…
2024-04-01, 13:43
Medlem
WallabeJoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuciusVorenus
Jag hade aldrig tippat på att Robble kunde ta sig igenom en universitetsutbildning.

Vad får dig att tro att han har det? Har han inte…

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in