Resultat: Vem vill du skall vinna årets Robinson?
Alexander Strandberg (åkt ut)
51,67%
571 röster
Alma Skoog (åkt ut)
5,07%
56 röster
Marcus Håkanson
9,14%
101 röster
Maureen Asic
4,80%
53 röster
Olivia Lindegren
11,67%
129 röster
Pål Schakonat (åkt ut)
9,86%
109 röster
Rooble Gedi (åkt ut)
2,26%
25 röster
Simone Sjöström
2,90%
32 röster
Zayera Khan (åkt ut)
2,62%
29 röster
2024-03-19, 04:49
Medlem
enlevandemans avatar
Lars Koefoed påminner mig om bög-soldaten Frank Fitts i American Beauty. Spelas av Chris Cooper.

https://amblin.com/wp-content/upload...-1920x1080.jpg
2024-03-19, 08:36
Medlem
Noxyls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BombaySaphire
Exakt vad jag skrev här redan efter första avsnittet. Hon är helt jävla vidrig. Dryg, självgod och framför allt stenkorkad. Och nu efter andra och tredje avsnittet är det ännu tydligare. Hoppas hon åker ut snabbt.

Maureen
2024-03-19, 09:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noxyl
Maureen

2024-03-19, 10:33
Medlem
Är den där äldre kvinnan Ci verkligen en kvinna,hon har sjukt jobbig basröst tycker jag. Sen han som alltid kommenterar om olikheter mellan män o kvinnor, han är bara för mkt. Påminner mkt om Jan Emanuel utseendemässigt i alla fall.
2024-03-19, 10:37
Medlem
sirsia0s avatar
Folk ska vara för mycket, annars blir det inget drama och tittarna klagar på det.
2024-03-19, 10:41
Medlem
Hur känns vibbarna om någon eller några har kriminellt förflutet?
2024-03-19, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shieldhero
Har bara en tjej jag hejar på denna säsong, det är Helen...resten går mig på nerverna helt ärligt...speciellt hon ex-dansaren, hon är som en liten jobbig mygga i allas öron, ska vara överallt och tro att hon är störst bäst och vackrast med sin amerikanska slang och "kaxiga" attityd...
Killarnas läger är ju inte mycket bättre men enda jag tycker är helt ok är han från Lund som vägrade att förlora med meningen men då är jag ändå snäll, har inte riktgit nån sympati för någon av deltagarna där heller...
Den absolut konstigaste deltagaren är hon flintskalliga gamla damen som åkte först och nu terroriserar gränslandet...vad gör hon ens där?

Flintskallekärringen är Miljöpartist och feminist.
Säger en del.
2024-03-19, 11:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karmanu
Flintskallekärringen är Miljöpartist och feminist.
Säger en del.
"Flintskallekärringen"😄😂👍.
2024-03-19, 11:13
Medlem
sirsia0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigBergling
Hur känns vibbarna om någon eller några har kriminellt förflutet?

Helt ok om de har förändrat sig och blivit goda bra människor med samvete och moral och bidrar på ett bra sätt till omgivningen. Som Alex i Gränslandet. Han ger mig bra vibbs och har säkert mognat som människa.

Sen har det ju funnits kriminella som varit deltagare, pedofiler och våldtäktsmän, som dömts för brott efter Robinson. Det var väl nån kvinna också som åkte dit på nåt efter Robinson?

Har man kunnat se det under deras tid i Robinson, vad det är för typer? Kanske om man vetat om det, men många är ju bara allmänt obehagliga idag utan att för den skull vara direkt kriminella utifrån lagens tolkning. Så inte helt lätt bara utifrån vibbs tänker jag.
2024-03-19, 11:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sirsia0
Helt ok om de har förändrat sig och blivit goda bra människor med samvete och moral och bidrar på ett bra sätt till omgivningen. Som Alex i Gränslandet. Han ger mig bra vibbs och har säkert mognat som människa.

Sen har det ju funnits kriminella som varit deltagare, pedofiler och våldtäktsmän, som dömts för brott
efter Robinson. Det var väl nån kvinna också som åkte dit på nåt efter Robinson?

Har man kunnat se det under deras tid i Robinson, vad det är för typer? Kanske om man vetat om det, men många är ju bara allmänt obehagliga idag utan att för den skull vara direkt kriminella utifrån lagens tolkning. Så inte helt lätt bara utifrån vibbs tänker jag.

Var väl en norrlänning som fick lämna och inställa sig för fängelsetid.

Kemo Pah Samateh finns på Lexebase i alla fall.
2024-03-19, 11:49
Medlem
sirsia0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigBergling
Var väl en norrlänning som fick lämna och inställa sig för fängelsetid.

Kemo Pah Samateh finns på Lexebase i alla fall.

Ok, för vad? Och när?
Senast redigerad av sirsia0 2024-03-19 kl. 12:02.
2024-03-19, 12:16
Medlem
JohnClays avatar
Kan inte se den där Fredrik Bolander utan att tänka på Stephen Lang som "Ike Clanton" i Tomstone (1993). https://imgur.com/UVXwzPX

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in