Flashback bygger pepparkakshus!
Resultat: Vem vill du skall vinna årets Robinson?
Alexander Strandberg (åkt ut)
51,67%
571 röster
Alma Skoog (åkt ut)
5,07%
56 röster
Marcus Håkanson
9,14%
101 röster
Maureen Asic
4,80%
53 röster
Olivia Lindegren
11,67%
129 röster
Pål Schakonat (åkt ut)
9,86%
109 röster
Rooble Gedi (åkt ut)
2,26%
25 röster
Simone Sjöström
2,90%
32 röster
Zayera Khan (åkt ut)
2,62%
29 röster
2024-05-25, 09:15
Medlem
Visst är det inte Anders som ska vara programledare för Robinson i höst? Fattar mig ärligt inte på de som hyllar honom, o skriver tex inget Robinson utan Anders. Personligen tycker jag att han inte passar in alls. Ska vara lite jävlar anamma annars kan det vara. Se bara i avsnittet då han skulle ”konfrontera” efter den försvunna amuletten. Han var inte ens arg utan bara pratade lugnt o sävligt som det vore småbarn. Fattar fortfarande inte hur det kunde släppas så lättvindigt.
Så jag hoppas verkligen Markus tar hem allt. Ingen av tjejerna förtjänar en halv miljon kronor.
2024-05-25, 09:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Vinnaren är alltså:
2024-05-25, 09:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Ja jäklar, det måste vara trådens roligaste och bästa inlägg! Kudos till dig som gav det välförtjänt kredd!

haha ja som sagt Alex är en go kamrat med alla. ibland lite mindre men det är bara tillfälligt eftersom han måste vara jättego kamrat med någon annan just då. Förövrigt är han en stabil kamrat
2024-05-25, 09:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Zayera "briljerade" ju med sina paddlingskunskaper efter att hennes lag hade misslyckats totalt. Hon borde ha pratat före misslyckandet, men vi vet ju båda att ingen hade litat på henne.

Ja men det var ju Lars och Roobles fel det var ju den tydliga analysen efteråt. De stod upp och skvätte vatten istället för att lyssna på den visa amazonen Zayera
2024-05-25, 09:40
Bannlyst
undrar om "far jag kan inte få upp min kokkosnöt" toppar spotify nu? Det finns en go kamrat här i landet som lyssnar sönder den fnv har jag hört

https://m.youtube.com/watch?v=KRknnl...b2tvc27DtnQ%3D
Senast redigerad av Goranperssonsanal 2024-05-25 kl. 09:46.
2024-05-25, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goranperssonsanal
haha ja jag vet i fan alltså. Tror ju knappt att Robocop sitter där o drogar med sin stelopererade rygg då borde han haft en jävulsk abstinens mellan varven för så mycket hade han ju inte kunnat få med sig. Tänk säk kontrollerna på flyg om inte annat han hade riskat så jääävla mycket om han hade försökt med det. Så det tror jag nog inte ändå. Men du har en poäng med gamla missbrukare man vet aldrig säkert.

Klart han inte är hög. Jag har aldrig tagit en drog i hela mitt liv och jag hade också blivit tokig att vara i närheten av Pål i flera dygn baserar på det som synts i TV. Han kanske är betydligt roligare att ha runt sig i verkligheten, vem vet. Tror sannolikheten är väldigt exakt 0%.
2024-05-25, 11:39
Medlem
Exonphspoiler har redan skrivit ut vem som vinner
2024-05-25, 11:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kalleboool
Klart han inte är hög. Jag har aldrig tagit en drog i hela mitt liv och jag hade också blivit tokig att vara i närheten av Pål i flera dygn baserar på det som synts i TV. Han kanske är betydligt roligare att ha runt sig i verkligheten, vem vet. Tror sannolikheten är väldigt exakt 0%.

Ja alltså Pål var ju väldigt öppen och genuin med sina fulspel. Som när han börjar leta immuniteten innan de andra etc lol. Det fanns ju helt klart värre individer då som tex Pelle som definitivt spelade ut aig själv genom att vara lite för "smart" för sitt eget bästa. jag föredrar ändå öppen dumhet framför skenheligt bullshit
2024-05-25, 11:45
Medlem
Mitt hjärta gick i tusen bitar när Alexanders huvud stack upp från vattnet. FAN (FAN, FAN, FAN) att han skulle tappa det, så nära finalen. Min absoluta favorit.
2024-05-25, 11:45
Medlem
-Firben-s avatar
Är Simone latina?
2024-05-25, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Vinnaren är alltså:
De har tagit bort det nu
2024-05-25, 12:49
Medlem
Jag har inte sett vem som vann. Ni som skriver knarkare och så, folk kan ändra sig. Det är bara sjukt att hålla på så. Alex kulle ha vunnit, inget snack om saken.

Vinner Olivia kommer jag aldrig mer titta på Robinson igen. Tittade dom första åren sen tröttnade jag när bögen som bara låg i en hängmatta och vann utan att göra nått, då gav jag upp.

Robinson är den som kan klara sig själv utan massa pakter och tönterier. Den enda som var 21 dagar eller nått var Alex. Solklar vinnare men tyvärr, han var för klantig.

Som ovan, vinner Olivia, den tönten som inte gjorde ett enda väsen av sig, ingenting. Lagade lite mat. Oj, Jag kommer gråta mig till sömns. Till och med idioterna Pål och hans idiotvän vad fan han hette är mer värdiga att vinna än den där Olivia. Töntigare falskare tjej finns inte. Satt och grät ut att hon inte vågade visa sig bland folk när hon åt hos Anders. Största lögnen på år och dagar. Hon är med Jonna och extra pojkvännen Jocke och visar sig för 100.000 tals personer i tid och otid.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in