Resultat: Vem vill du skall vinna årets Robinson?
Alexander Strandberg (åkt ut)
51,67%
571 röster
Alma Skoog (åkt ut)
5,07%
56 röster
Marcus Håkanson
9,14%
101 röster
Maureen Asic
4,80%
53 röster
Olivia Lindegren
11,67%
129 röster
Pål Schakonat (åkt ut)
9,86%
109 röster
Rooble Gedi (åkt ut)
2,26%
25 röster
Simone Sjöström
2,90%
32 röster
Zayera Khan (åkt ut)
2,62%
29 röster
2024-05-14, 20:47
Medlem
Vipans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
De här personerna får bara inte vinna för min del, utan någon ordning: Marcus, Alex, Alma, Simone och Zayra.

Vilka är era hat-personer som absolut inte får vinna?
ALEX. I övrigt skiter jag i vem som vinner men den jag hoppas på vet alla medlemmar som är läskunniga. The King of Robinson 2024
Senast redigerad av Vipan 2024-05-14 kl. 20:49.
2024-05-14, 20:49
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vipan
ALEX. I övrigt skiter jag i vem som vinner men vem jag hoppas på vet alla medlemmar som är läskunniga. The King

Hahaha

Då är det procentuellt mindre risk för dig att bli besviken än för mig som har massor jag inte tål.
2024-05-14, 21:09
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
De här personerna får bara inte vinna för min del, utan någon ordning: Marcus, Alex, Alma, Simone och Zayra.

Vilka är era hat-personer som absolut inte får vinna?
Alex, Zayra, Roble, Marcus och Pål. I nu nämnd ordning.
2024-05-14, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Alex, Zayra, Roble, Marcus och Pål. I nu nämnd ordning.
Håller med
2024-05-14, 21:20
Medlem
Värdiga: Pål Rooble Alex Alma Olivia
Ovärdiga: Marcus
Galen: Zayera
Vet ej: Maureen
2024-05-14, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sirsia0
Ang Rooble-Marcuskonflikten

Håller med, tror ingen av dom är hemska människor men hade förmodligen stört mig på båda irl. Känner absolut något inför att Rooble är socialsekreterare och jag tycker Marcus är ganska pinsam medelåldersgubbe. Tycker folk här på flashback går för hårt och antingen hatar/älskar olika deltagare av godtyckliga orsaker och beter sig efterblivet
2024-05-14, 21:22
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OberynMartell
Värdiga: Pål Rooble Alex Alma Olivia
Ovärdiga: Marcus
Galen: Zayera
Vet ej: Maureen

Kul att du ser Marcus som den ende inte värd vinsten, han som jämt och ständigt har åsikter om vilka andra är värdiga vinnare eller inte.
2024-05-14, 21:28
Medlem
Citat:
Kul att du ser Marcus som den ende inte värd vinsten, han som jämt och ständigt har åsikter om vilka andra är värdiga vinnare eller inte.
Ja vilket sammanträffande.
2024-05-14, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Exakt att folk inte fattar att det är enbart lag syd som stör sig på det och Alma (för att hon är judas) är för att dom vill ha ut någon från lag nord. Pelle har ju varit tydlig med det.

Förlåt, men har skrollat lite i tråden ikväll ni som är blint hejar på alla i lag Nord och hatar extremt på alla i lag Syd överdriver som fan och verkar ju mer än lätt tappade. Visst, fattar att man kan gilla vissa personer mer än andra men Judas? Lmao, hela lag Nord röstade att Alma skulle gå över till lag Syd Och att hon sen igen var med i lag Nord en period igen till sammanslagning. Glömt bort det..? Varför skulle hon automatiskt ha litat mer på lag Syd än lag Nord?
Senast redigerad av Stunkyn 2024-05-14 kl. 21:41.
2024-05-14, 21:43
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stunkyn
Förlåt, men har skrollat lite i tråden ikväll ni som är blint hejar på alla i lag Nord och hatar extremt på alla i lag Syd överdriver som fan och verkar ju mer än lätt tappade. Visst, fattar att man kan gilla vissa personer mer än andra men Judas? Lmao, hela lag Nord röstade att Alma skulle gå över till lag Syd Och att hon sen igen var med i lag Nord en period igen till sammanslagning. Glömt bort det..? Varför skulle hon automatiskt ha litat mer på lag Syd än lag Nord?

Jag är ganska glömsk, men om jag minns det rätt så var det enbart Charlotta som skickade Alma till psykopaterna i Syd. Inte hela Nord som gjorde det.
2024-05-14, 21:53
Medlem
Citat:
Jag är ganska glömsk, men om jag minns det rätt så var det enbart Charlotta som skickade Alma till psykopaterna i Syd. Inte hela Nord som gjorde det.

Just det, det var Karin som fick byta lag. Oavsett hade Alma varit på lag Syd i några ”veckor” innan samanslagning och också hittat en pakt där. Inte så konstigt om hon hade fortsatt spela med dom, det var inte som att hon helt plötsligt bara bytte. Tror hon hade forsatt spela med lag Syd om inte Rooble kom tillbaka och Mark åkte ut. Nu är hon var med Nord för att det är taktiskt.
Åter igen ”psykopaterna” i Syd. Lol, ingen har varit mer psykopat än i något annat lag, eller vad menar du tyder på psykopati..? Dessutom blandades lagen om helt, om du inte kommer ihåg det var det uppdelat efter kön första veckorna. Lag Syd = killaget. Det var inte bara Alma som bytte lag, alla mixades. Du låter tappad
Senast redigerad av Stunkyn 2024-05-14 kl. 22:01.
2024-05-14, 22:00
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stunkyn
Just det, det var Karin som fick byta för att hon blev utröstad. Oavsett hade Alma varit på lag Syd i några ”veckor” innan samanslagning och också hittat en pakt där. Inte så konstigt om hon hade fortsatt spela med dom, det var inte som att hon helt plötsligt bara bytte. Tror hon hade forsatt spela med lag Syd om inte Rooble kom tillbaka och Mark åkte ut. Nu är hon ivar med Nord för att det är taktiskt

Hennes pakt i Syd röstade ju ut henne och hon blev skickad till Gränslandet, just det. Hon stod i en känslig tid och av dumhet tänkte på Syd så pass att hon funderade på att ge bort sin immunitet till Pelle. Pelle eller andra i Syd hade inte så starka känslor tillbaka så de skulle aldrig fundera över att ge bort sin immunitet till henne.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in